הרכבים המסחריים של טויוטה

 

יצרנית הרכב טויוטה עושה ימים כלילות בכדי להוציא ממפעלה רכבים איכותיים, המיועדים לכל מטרה, החל מרכבים פרטיים מפנקים ורכבי מנהלים יוקרתיים, וכלה ברכבים מסחריים אשר נועדו למטרות מסחר ותעשייה. ידוע לכל, כי רכבי השרד של טויוטה הם רכבים איכותיים מפנקים ובטיחותיים, המאפשרים לבוחרים בהם חוויית נהיגה יוצאת דופן ונעימה, ובאותו האופן דואגת חברת טויוטה להפוך את הנהיגה ברכבים המסחריים מתוצרתה לחוויה מרשימה, רבת עוצמה, בטיחותית ואיכותית. במאמר הבא, נסקור שני דגמים מובילים של רכבים מסחריים פרי תוצרתה של חברת טויוטה, הטנדר רב העוצמה בעל השם האיכותי לאורך שנים, טויוטה היילקס, ואת טנדר המשא העוצמתי והאיכותי פרי תוצרתה של החרבה, טויוטה הייאס

 

 

 

טנדר עוצמתי בעל שם של שנים – טויוטה היילקס

 

 

 

הבחירה ברכבי טויוטה היילקס כטנדר רב עוצמה איכותי ובטיחות באופן חסר פשרות, היא בחירתם של רבים מאנשי המקצוע מזה שנים רבות. זהו טנדר רב עוצמה, אשר בו הקדישה טויוטה תשומת לב יתרה בעניין הבטיחות בנהיגה בו על ידי הטמעה של מערכת כריות אוויר צידיות לנהג ולנוסע לצידו, וכן כריות אוויר קדמיות לנהג ולנוסע. כמו כן, מותקנות כריות ווילון ברכב, אשר למעשה הופכות את הנהיגה בו לבטיחות ביותר, לאור השימוש האגרסיבי אשר נעשה בו בדרך כלל בתנאי שטח ובתעשייה.

 

 

 

האביזרים החיצוניים המותקנים ברכבי טויוטה היילקס כוללים בין השאר פנסי ערפל קדמיים, ומראות צד הניתנות לשליטה ובקרה פנימית חשמלית של הנהג, ואילו האבזור הפנימי המפנק של רכבי טויוטה היילקס כוללים בין השאר הגה מכוונן לנוחות מרבית באחיזת ההגה במהלך הנהיגה, אימובילייזר מקורי לשמירה על הרכב מפני גניבה, מזגן מקורי, תאורה פנימית ועוד. למעשה, הפנימה טויוטה ברכבים המסחריים מתוצרתה את האיכות והבטיחות אותה היא מנהיגה ברכבים הפרטיים, הידועים כרכבים נוחים, נעימיים וחזקים לנהיגה, ובטיחותיים ברמות גימור עילאיות.

 

 

ענק, חסכוני, אמין ורב עוצמה – טויוטה הייאס

 

 

 

את עיקר ההשקעה אשר הפנימה חברת טויוטה בייצור של רכבי טויוטה הייאס המסחריים, מרגישים הבוחרים ברכב זה בחסכון האדיר מול התפוקה אותה מניב הרכב ביכולות ההעמסה הגבוהות בו הוא ניחן. זהו רכב המפיק 117 כוחות סוס ממנוע דיזל בעל 16 שסתומים בנפח של 2494 סמ"ק, בעל תיבת הילוכים ידנית המאפשרת שילוב של חמישה הילוכים. ברכב מותקנות מערכות בלימה קדמיות ואחוריות, והוא מתיישב על מתלים קדמיים ומתלים אחוריים נפרדים עם קפיצים סליליים.

 

 

 

בנושא בטיחות, לא מאכזבת טויוטה כמו תמיד גם ברכבים המסחריים מדגמי ההייאס, כאשר דאגה להתקין כראוי כריות אוויר לנהג ולנוסע לצידו, וכן דאגה להתקין הגה קורס בטיחותי להגנה על הנהג בעת התנגשות. על ארבעת גלגלי הרכב מותקנת מערכת ABS המונעת החלקה בנהיגה בתנאי מזג אוויר קשים ובכביש רטוב, או בבלימת חירום מכל סיבה אחרת, וכן חגורות הבטיחות מגיעות כסטנדרט עם מנגנון מקדם מתיחה מוגבל כוח המונע פגיעה בנהג ובנוסע בעת התנגשות הגורמת למתיחת החגורה על הנוסעים.

 

 

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות