טויוטה היברידית

הפילוסופיה של טויוטה

חברת טויוטה היפנית היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות ביותר בעולם ויש אומרים שהיא הגדולה ביותר, במיוחד אם מחשבים את הנושא לפי מכירות. בין אם הנתון הזה נכון או לא, עובדה שקשה למצוא מישהו בעולם המערבי שלא שמע את השם ויודע לקשר אותו באופן מידי עם דגמי המכוניות השונים של החברה.

חברת טויוטה הוקמה בשנת 1937 וכיום היא מחזיקה גם במותגים יוקרתיים למדי כמו LEXUS ו- SCION, מחזיקה ברוב המניות של DAIHATSU ושל HINO MOTORS כמו גם בחברות רבות אחרות. בביצוע בדק בית מעמיק יותר ניתן לראות כי מדובר בחברה עם זרועות רבות המגיעות לענפי תעשייה שונים ורבים אך למרות זאת בעיני הצרכן הממוצע כשאומרים טויוטה הדבר הראשון שעולה לראש הוא ללא ספק המכוניות מסדרת טויוטה כמו הקורולה, אוונסיס, יאריס, ראב 4 וכיוצ"ב

 

השם של חברת טויוטה

לא הרבה זוכרים זאת אך בתחילת הדרך חברת טויוטה מכרה את הרכבים שלה תחת השם "טויודה" (שם משפחתו של מייסד החברה) אבל בשנת 1937 שונה השם אל טויוטה בגלל כמה סיבות, ביפנית כתיבת השם טויוטה דורשת 8 משיכות מכחול – זהו מספר בר מזל בתרבות הסינית, וויזואלית המילה נראית פחות מורכבת . בנוסף ציין שינוי השם את השאיפה של טויוטה לצמוח מעבר לתרבות היפנית הישנה אל עבר עתיד טכנולוגי ומתקדם יותר (טויודה ביפנית פירושו ערוגת אורז פורה)

הפילוסופיה של החברה

 במהלך השנים הפילוסופיה על פיה פועל תאגיד טויוטה ועל פיה הוא מייצר את כל דגמי המכוניות שלו השתנתה לא מעט במהלך השנים וכיום היא מתבססת על 4 עקרונות מרכזיים:

1. חשיבה לטווח ארוך כבסיס להחלטות ניהוליות.

2. יצירת תהליכים לפתירת בעיות.

3. הוספת ערכים לארגון על ידי השקעה בכוח האדם שלו.

4. הכרה בעובדה כי פתירת בעיות שורשיות מניעה את הארגון ללמידה.

ארבעת העקרונות הללו אחראים במידה רבה על הצלחתה של החברה והפופולאריות לה היא זוכה בעולם כולו. דגמי טויוטה משקפים את עקומת הלמידה המרשימה של החברה, את המוכנות לשינויים ואת הרצון להמשיך ולהשתפר.

 

קניית מכונית של טויוטה

קניית מכונית מסוג כלשהו כוללת בתוכה הוצאה כספית משמעותית וכוללת בעבור רוב הצרכנים סוג של בדק בית לגבי צרכיהם וצפיותיהם ממכונית, תחקירים, השוואות ועוד. אומנם לא מדובר בפרוצדורות כמו אלו של רישוי עסקים ,או בירוקרטיה חס וחלילה אבל בכל זאת יש להשקיע זמן ומחשבה רבה ליפני הקנייה גם בגלל ההוצאה וגם בגלל הרצון לקנות רכב שישרת אתכם לזמן ארוך ככל האפשר בצורה הטובה והמתאימה לכם ביותר, רכבי טויוטה יכולים להתאים למגזרים שונים ומגוונם עם צרכים ורצונות ורסטיליים תודות למבחר הדגמים. לכל דגם של טויוטה יש אפיון ייחודי המדגיש אלמנטים מסוימים כמו למשל גודל ברכבים משפחתיים, מהירות ברכבים אחרים וכו'. אם אתם רוצים לקנות טויוטה תוכלו להיעזר בסוכנויות רבות שישמחו לעזור לכם, לגשת אל תצוגות ולהתרשם מהמכוניות במו עיניכם וכמובן לבצע סקירה מקיפה ככל האפשר ברשת האינטרנט.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות