הגורמים שעשו את טויוטה קורולה לרכב הנמכר ביותר בעולם

 

טויוטה קורולה היא המכונית הנמכרת ביותר בעולם כולו, זוהי עובדה. עם עובדות קשה להתווכח, אבל אפשר בקלות לנתח את הסיבות שהובילו לתוצאה. ואכן, יש לא מעט סיבות שבגללן מליוני צרכנים ברחבי העולם בחרו בטויוטה. איש איש ושיקוליו, כל אחד והסיבות שלו אבל התוצאה ברורה – הקורולה היא המכונית הנמכרת ביותר בכל הזמנים. 

 

על כמה מהסיבות הנפוצות שבגללן צרכנים בכל העולם מעדיפים טויוטה, בכתבה הבאה: 

 

 

אמינות, אמינות ו..אמינות של טויוטה

 

בעוד שבקריטריונים אחרים טויוטה נמצאת בתחרות כלשהי מול מותגי רכב אחרים יש קריטריון אחד שבו אין לחברה מתחרים – אמינות. המהנדסים היפנים יצרו רכב שכמעט ולא מתקלקל ולמעט טיפולים שוטפים "לא רואה מוסך מורשה ...". לא מעט צרכנים פרטים בחרו בטויוטה בגלל אמינותה הידועה אבל חברות שמחזיקות ציי רכב גדולים כמו חברות ליסינג, חברות השכרת רכב בחו"ל ואפילו מפעלים שהחליטו לנהל בעצמם את צי הרכב בוחרים בטויטה מסיבה פשוטה מאוד – מינימום תקלות, עלויות אחזקה נמוכות ביותר ורמת שביעות רצון גבוהה של הנהגים מהרכבים. 

 

 

שמירה על הערך 

 

מכונית היא מוצר הצריכה היחיד שאנו רוכשים מתוך ידיעה ברורה שביום מן הימים נצטרך למכור אותו. כאשר אנו רוכשים מכונית חדשה או משומשת, מבט חטוף על לוחות היד השניה יוכיח לנו שכאשר אנו רוכשים טויוטה קורולה אנו מרוויחים לפחות פעמים – פעם ראשונה בעלות האחזקה הנמוכה יחסית ופעם שני בירידת הערך הנמוכה מאוד. לעומת שאר הרכבים שסובלים מאובדן ערך של עשרות אחוזים בשנה טויוטה לא מפסידה יותר מעשרה אחוזים בשנה ומאפשרת לבעליה הגאים להתקדם לרכב חדש יותר, כאשר ירצו לעשות זאת, בקלות יחסית. כמובן שבעבור חברות ליסינג, חברות השכרה וציי רכב  מדובר ביתרון כלכלי לא מבוטל. 

 

זמינות חלפים ומוסכים 

 

כאן בא ליידי ביטוי "יתרון הגודל" של טויוטה. העובדה שבכל שנה נמכרות בארץ עשרות אלפי מכוניות מהדגם עושה את החיים של הלקוחות להרבה יותר פשוטים... 

 

חלפים מקורים תמיד זמינים בארץ, בכמויות גדולות ומכל מודל, מוסך מורשה טויוטה  בפריסה ארצית בכל רכבי הארץ לנוחות מקסימאלית וצוות עובדים מיומן מכיר כל בורג במכונית.

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות