דגמי טויוטה


איך תבחר את רכב טויוטה המתאים לך?

איך תבחר את הטויוטה המתאימה לך מבין מגוון הדגמים הנמכרים בארץ, משומשת, חדשה, משפחתית או קומפקטית? במאמר זה נציג מספר עצות בבחירת הרכב שלך שיעזרו לך להגיע מגובש יותר לאולם התצוגה שלנו סוכנות טויוטה חיפה מתם מוטורס .
מאת אליעד מזרחי מנהל מכירות טויוטה מתם מוטורס חיפה.

טויוטה חדשה או משומשת?

בקניית רכב חדש, תמיד קיימת ההתלבטות בין רכישת רכב חדש לבין רכישת טויוטה משומשת.  המוניטין של רכבי טויוטה הוא של אמינות לאורך זמן אז גם רכב ישן בן כמה שנים צריך לתת שקט לבעליו. התשובה מתחילה דבר ראשון בתקציב של הרוכש.... מי שידו משיגה רכב חדש תמיד יעדיף רכישה של חדש ו "קריעת נילונים" ביום קבלת רכב הטויוטה.  יחד עם זאת מסלולי המימון האטרקטיבים הקיימים היום בטויוטה מתם מוטורס יחד עם הריביות הנמוכות שמציגים הבנקים מביאים לכך כי גם מי שחושב על רכישת רכב חדש יוכל להגיע לרכב חדש עם תשלום חודשי נמוך ואטרקטיבי.
קיים פן אחר לתחשיב והוא תקופת אחזקת הרכב. רוכש שמייעד להחזיק את רכבו מס' שנים צריך להעדיף רכישת רכב חדש בו חלק גדול מתקופת אחזקתו הוא בתקופת האחריות, הבלאי ועלות התיקונים נמוכה יותר ויחד עם זאת ירידת הערך הממוצעת לאורך השנים נמוכה יחסית לרכב משומש.
רוכש שמייעד רכישת רכב לכשנה עד שנתיים צריך להעדיף רכישה של רכב משומש כי הרי ירידת הערך הנומנלית (בערכה הכספי ) הגבוהה ביותר היא בשנה הראשונה לאחזקת הרכב, וכדאי לרכוש רכב משומש שבו ירידת הערך היא נמוכה יותר.
כמובן שישנה חשיבות ממי רוכשים את הרכב המשומש ואת מצבו לפני קבלת החלטת קניית הרכב. אנו בסוכנות טויוטה מתם מוטורס חיפה נוכל לתת יעוץ לפני קנייה לאחר בדיקה במכון, הצעת מחיר לתיקון הרכב, והצגת היסטוריה של הרכב (באישור המוכר).
כמו כן במחלקת טרייד אין טויוטה  נציע מגוון אפשריות של רכבים מיד ראשונה ואליך לאחר בדיקת הרכב, טיפול מקיף שלנו ברכב והצגת כל הפרטים עליו.

קומפקטית ,משפחתית או רכב שטח?

תמיד חלמת על רכישת ג'יפ טויוטה לנד קרוזר.... או שמושבי העור המפנקים בטויוטה קאמרי עשו לך את זה....
בבחירתך ברכב  החדש שלך חשוב שתחשוב היטב מהם הצרכים שלך.
באם הנסיעות הם בעיקר עירוניות הכוללת נסיעה של מס' קטן של נפשות, ובמקום מגוריך מציאת חנייה היא פרויקט יום יומי מתיש, תעדיף רכב קומפקטי מסוג טויוטה יאריס.

בעל משפחה של עד 5 נפשות? צריך תא מטען גדול שיספק את צרכיך ? תעדיף רכב משפחתי מסוג טויוטה קורולה או טויוטה אוריס שתשרת את צרכיך.
מעדיף רכבים יוקרתיים יותר בעל רמת אבזור מפנקת ומרשימה, מנועים עוצמתיים, ונוחות מירבית בנסיעות בין עירוניות רבות? תעדיף את דגמי טויוטה אוונסיס או טויוטה ראב 4 בשלל רמות אבזור.

תמיד חשבת כיי הסביבה חשובה לך לפחות כמו רמת הנוחות שאתה מצפה ברכבך? טויוטה פריוס היא הפתרון המושלם לשמירה על איכות הסביבה ויחד עם ביצועים עוצמתיים ותצרוכת דלק מינימלית.
לטיולי שטח מהנים עם כל המשפחה של עד 8 נפשות דגמי טויוטה לנד קרוזר, יספקו את כל מה שתמיד רצית מרכב השטח שלך.

צא לנסיעת מבחן ברכב  הנבחר...

לאחר שבחרת אם לקנות טויוטה משומשת או חדשה, קומפקטית או רכב שטח, מומלץ לבצע נסיעת מבחן ברכב.
גם נסיעה קצרה ברכב אותו אתה מייעד לבחור יכולה להמחיש מס' אספקטים אינדיוידואלים כגון נוחות הישיבה, שדה הראייה, היגוי הרכב מתלים וכו'.


לכן ברכישת טויוטה חדשה במתם מוטורס אנו ממליצים לבצע נסיעת מבחן טרם הרכישה בכדי שתהייה תמיד שלם ברכישת הרכב.



לצפיה ברכבים בתוכנית טויוטה סלקט לחצו כאן




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות