טויוטה קורולה

סקירת הדגמים המובילים מבית היוצר של טויוטה

את שמה של יצרנית הרכב היפנית טויוטה , לא צריך לשבח ולהדר הרבה בפני קהל היעד הישראלי. השוק הישראלי הבין זה מכבר את יתרונותיה של טויוטה על יצרניות הרכב האחרות, לרבות את עוצמתן של הרכבים מביתה, את אמינותן, וכמובן, את שמירת הערך של רכבי טויוטה על פני השנים.

 

אחת ה"בעיות" שנותרו למעשה עבור המבקשים לרכוש רכבים מבית היוצר של יצרנית הרכב המובילה טויוטה, היא בחירת הדגם המתאים לו או למשפחתו, אשר יתאים במיוחד לצרכיו, ולאורך חייו. סיקרנו עבורכם במאמר הבא, שני דגמים מובילים של דגמי טויוטה, בכדי לסייע לכם מעט, ולהקל על ההתלבטות...

רכב קטן עם יתרון גדול - טויוטה יאריס

 

טויוטה יאריס נוצרה על ידי טויוטה בכדי לשרת את קהל היעד העירוני בעיקר. היתרון המידי שבהתנהלות עם רכב קטן ברחבי העיר שקוף וברור לכול, אך האם בבחירת רכב קטן מבית היוצר של טויוטה אנו מוותרים על הנוחות והאיכות שבנהיגה מחוץ לעיר ובכבישים בין עירוניים? התשובה היא חד משמעית, לא!

 

המנוע העצמתי של טויוטה יאריס מצליח להגיע להספקים של שמונים ושבעה כוחות סוס (!) על מנוע קטן וחסכונית בנפח של 1300 סמ"ק, הדגמים החדשים של טויוטה יאריס, יובילו לתפוקה מרבית של מאה כוחות סוס, ועושים את הבלתי יאמן בצריכת דלק מדהימה, על ידי שימוש בטכנולוגיות פרי כישרונם של המדענים המועסקים בחברת טויוטה, טכנולוגיית ה dual  wti.

 

העיצוב של טויוטה יאריס תואם את רוח המאה העשרים ואחת, והמראה האווירודינאמי החדיש שובה את ליבם של צעירים רבים ברחבי העולם, כשהוא תואם את ציפיותיהם של בני המין הגברי והנשי כאחד. בדומה לדגמים השונים של טויוטה, גם טויוטה יאריס תגיע מאובזרת במערכות בטיחות מתקדמות, ובפינוקים נוספים בתא הנהג המרווח.

 

המשפחתית המובילה בעולם - טויוטה קורולה

 

טויוטה קורולה היא המכונית המשפחתי הנמכרת ביותר בעולם, ולא בכדי. טויוטה קורולה מציעה פתרון מקיף ומושלם לכל הצרכים להן אנו נדרשים מרכב משפחתי, החל מאביזרי בטיחות ברמות ובתקנים המחמירים בעולם.

 

הדגמים החדשים של טויוטה קורולה, מביאות את הרכב הפופולארי לשיאים חדשים של נוחות בטיחות ואיכות, כאשר החל מדגמי הסטנדרט, נוכל למצוא מערכות בטיחות מתקדמות כמו ABS, EBD ובקרת יציבות VSC. מבחינה הבטיחות, שהיא ככל הנראה הדאגה העיקרית של אנשי המשפחה לבני משפחתם בואם לבחור רכב משפחה, מתעלה טויוטה קורולה על מתחריה, כשהיא מאבזרת את הדגמים בקורות פלדה כפולות בדלתות הרכב, ומצוידת כהלכה בכריות אוויר ושאר אמצעי בטיחות קפדניים.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות