טויוטה

דגמי טויוטה היברידית בחיפה

באם אתה תושב חיפה ומתלבט לרכוש רכב חדש, מאמר זה יציג בפניך את כל היתרונות ברכישת דגם טויוטה היברידית בסוכנות טויוטה חיפה מתם מוטורס .

 

אך קודם כל נעלה על השאלה העיקרית :

מה היא מערכת היברידית בטויוטה ? 

 

כבר שנים רבות - טויוטה מציגה את המערכת ההיברידית המתקדמת בעולם .

 

מערכת היברדית היא מערכת משולבת של 2 מנועים בנזין וחשמלי אשר עובדים באופן משולב (היברידי  . . . ) ויוצרים הספק כח גדול , שקט בנסיעה , חסכון אדיר לסביבה וביחוד - תצרוכת דלק הנמוכה בעולם ( כ חצי תצרוכת דלק מרכב מקביל)

 

המערכת ההיברידית של טויוטה הינה מתקדמת ביותר ומציגה רמת אמינות גבוהה מאוד זה שנים רבות - מאז 1997 בעולם ומאז 2004 בישראל .

 

דגמי טויוטה היברידית

 

באולם התצוגה המפואר של סוכנות טויוטה חיפה מתם מוטורס תוכלו לפגוש מגוון רכבים היברידים לבחירתכם החל בטויוטה יאריס הקטנה והשובבה בנפח מנוע 1500 סמ"ק ומע' היברידית,  טויוטה אוריס היבירידית 5 דלתות , טויוטה אוריס סטיישן עם גג פנורמי יפיפיה ושמשות כהות , טויוטה פריוס, טויוטה פריוס פלוס למשפחות גדולות המציגה 7 מקומות ישיבה נוחים ומרווחים וכמובן גולת הכותרת טויוטה קאמרי המפוארת בגרסה היברידית .

 

תוכלו להגיע לאולם התצוגה ולבחור את הרכב המתאים

 

למה לתושב חיפה לרכוש טויוטה היברידית

 

כתושב חיפה חשוב לך לחסוך דלק, לשמור על איכות הסביבה . בעיר חיפה עליות ומורדות רבים , הכח הרב של המערכת ההיברידית גורם לרכב ההיברידי לעלות את שלל העליות במאמץ קטן ולרדת את הירידות ללא תצרוכת דלק כלל ובטעינה של המערכת ההיברידי.

 

בנוסף עיריית חיפה מעודדת את רכישת דגם טויוטה היברידי בחיפה - ע"י מתן חניה חינם בחניות עירוניות " כחול לבן " לכל תושב חיפה הרוכש טויוטה היברידית (לשעתיים בכל פעם )

 

בנוסף , תושב חיפה הבוחר לרכוש טויוטה היברידית יהנה מהשרות האדיב והמקצועי של מתם מוטורס סוכנות טויוטה חיפה ברכישה ובמרכז השרות שלנו .

 

שווה לא ? 

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות