טויוטה היברידית

מה הופך רכבים מדגם טויוטה לרכבים הטובים בעולם?

מקימי מפעל הרכב טויוטה לא דימו בנפשם, ולא חלמו על ההצלחה הזו. תשעה דורות של טויוטה קמו לקורולה, טויוטה זוכה לייצוג בראלי העולמי ובפורמולה 1, דגמים היברידים מבית טויוטה, רכבי שטח עוצמתיים, ורכבי ספורט בעלי תהילה עולמית.  מהו אותו הקסם היפני של טויוטה שפועל כבר כ 80 שנה? הכירו את סוד ההצלחה של טויוטה, שממש לא מתכוונת ללכת לשום מקום.

ראשונה באמינות

טויוטה מובילה בכל העולם בנושא אמינות הרכב. הדבר ניכר בסחירות הגבוהה של רכבים מבית טויוטה. ההשפעה האמריקאית עם הדייקנות היפנית יצרו רכבים מצוינים ומבוקשים שפשוט נחטפים בשוק. רכבים מבית טויוטה נקשרים עם אמינות כל כך , שגם כשבאים להמליץ על רכב אחר ולהשמיץ את הטויוטה אף אחד לא מתכחש לעובדה שטויוטה מס' אחד באמינות. אומרים על הטויוטה שזו מכונית שכמעט ולא רואה מוסכים. מה שקשה לומר על חברותיה האירופאיות בשוק, שסובלות מבעיות גיר או בעיות חשמליות קשות. חלקי החילוף היפניים ידועים כזולים וזמינים יותר, אחיזת הכביש טובה. רכבים מדגם טויוטה נחשבים מבוקשים מאוד בשוק, ושומרים על ערכם בצורה טובה. ומה עוד אפשר לבקש?


 ראשונה בבטיחות

טויוטה זוכה באופן קבוע במקום ראשון במבחני ריסוק. גם דגמי היוקרה של טויוטה ניצחו את מרצדס וב.מ.וו , וכן רכבי המיני וואן של טויוטה ,זכו לציון הגבוה ביותר במבחני הריסוק של איגוד NCAP האירופאי, בהגנה על הנוסעים ברכב, ובהגנה טובה מאוד על ילדים החגורים בכיסא בטיחות בתוך המכונית (ארבעה מתוך חמישה כוכבים).לטויוטה מבנה מתקדם ועמיד של שלדה, וכן, כריות אוויר, כשהפיתוח הייחודי לטויוטה הוא כריות אוויר שמגנות על ברכיו של הנהג.


ראשונה בחדשנות

עוד בשנת 1997 ביצעה טויוטה מהפך בענף הרכב העולמי כאשר החלה לשווק את טויוטה פריוס הראשונה ביפן. ב2004 פריוס "דור שני" יצאה לשיווק בכלל העולם, בדגש על השוק האמריקאי וזכתה להצלחה בלתי רגילה - מכירות של מעל מיליון רכבים לאורך השנים. טויוטה פריוס היא מכונית מהפכנית המשלבת פעולה של מנוע בנזין ביחד עם מנוע חשמלי תלת פאזי עוצמתי. הרעיון הגאוני בפריוס הוא בכך שלעולם אין צורך להטעין אותה לחשמל, כאשר טעינת הרכב מתבצעת באמצעות המנוע החשמלי ומערכת הבלימה של הרכב.לקראת סוף 2009 טויוטה מתחילה לשווק את טויוטה פריוס החדשה (דור 3 ) המציגה חידושים טכנולוגיים רבים בדגם על מנוע בנזין עוצמתי יותר בעל מנוע 1800 סמ"ק ותצרוכת דלק מופחתת.



ראשונה ואין שנייה לה

טויוטה נחשבת לאחת משתי יצרניות הרכב הגדולות בעולם. השליטה ביצרנית הרכב היפנית דייהטסו ועם למעלה מ 260 אלף עובדים, הפכה את טויוטה  למובילה בכל העולם בפיתוח שיווק וייצור. שיטת Toyota Production System שפותחה בה, חוללה מהפכה בתעשיית הרכב והשפיעה גם על תעשיות אחרות. עקרונות תורת ה – TPS  הם שארגון יבצע אך ורק את מה שתורם ערך מוסף ללקוח, וכך  התעשייה היפנית פועלת על פי תוכנית עבודה לשיפור תמידי וממוקד, על מנת ליצור מצוינות נטולת פשרות בקרב עובדיה וההתמודדות עם התחרות בשוק העולמי.המהפכה התחוללה בזכות החשיבה המרעננת של התעשייה היפנית לפיה הפתרונות היצירתיים והטובים ביותר נמצאים בידי העובדים שמכירים ומחוברים לשיטות העבודה בחברה.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות