טויוטה

טויוטה כדמות יפן

יפן מאז ומתמיד נחשבה למדינה מרתקת וליעד תיירותי מבוקש. אופייה של יפן, המסורות היפניות והתרבות הינם מיוחדים, מסקרנים, המושכים אנשים רבים מכל העולם להגיע ליפן, לחוות ואף ללמוד את מנהגיה.

מנהג שקיים כבר מאות בשנים, הוא מנהג שתיית התה היפני, אין תייר אחד שביקר ביפן שלא חווה במלואו מנהג זה.

יפן כמו בכל תחומיה הפכה מנהג זה לאמנות, אסתטית, בעלת דיוק רב והפכה את שתיית התה לכדי חוויה תרבותית-רוחנית.

 

טקס התה הינו טקס המותיר רושם רב ואף הנושק לתורת הזן, המזמין את המבקרים בו לחדר מיוחד, הנקרא "חדר התה" ונותן להם משמעות חדשה לקיומם, הערכת החיים.

עצם הישיבה ב"חדר התה" משרה על המבקר בו תחושת שלווה וניקיון, דבר שבא לידי ביטוי גם בעיצוב החדר ובכלי התה, המשמשים לשתיית התה.

 

דרך הכרה זו של היפנים בחשיבות הקיום, השלווה, האמנות והדיוק מצויים בכל תחומי חייהם, גם בתיאטרון היפני, תיאטרון "הנו", היפנים מצטיינים במינימליסטיות ובדיוק רב, ממש כמו טקס התה. הכל נעשה בשקט, בניקיון וסדר מופתי, בתכנון רב וביצוע מושלמים.

תכונת המצוינות

 

יפן, מוכרת גם בשמה "ארץ השמש העולה", לא סתם נבחר כינוי זה, יפן הינה מדינה שהפכה להיות לאחת ממעצמות העולם בכלכלה, בתעשייה ובתרבות, היא נושאת את הלפיד ומאירה את הדרך להתפתחות, קידמה ולמדינות אחרות החסרות במשאבים טבעיים. אפשר לראות קשר ברור בשאיפה התמידית, בצעידה קדימה ובחזון של יפן ושל מדינת ישראל, שתיהן מדינות אשר שואפות גבוה, חסרות אוצרות טבע, אך יודעות לנצל את הידע שלהן ואת ההון האנושי.

יעילות

 

מדינת יפן והאזרח היפני, מאוד קפדנים, מדויקים, מסודרים, אסתטיים ויעילים.

האזרח היפני ידוע כאדם המקפיד על לבושו, תנועותיו ודיבורו. בשפה היפנית יש דרכים רבות לומר מילה אחת והדגש מושם על היגוי המילה בצורות שונות ומגוונות. ההקפדה הזו קיימת גם במראם החיצוני, בחשיבות האסתטיקה וביעילות הבלתי מתפשרת.

יפן ידועה כמדינה אימפריאליסטית וביכולת האסטרטגית שלה, יכולת זו באה לידי ביטוי בעיקר בשיווק שלהם וכמובן במצוינות של המוצרים.

 

התעשייה היפנית ידועה כתעשייה מספר אחת בעולם חברת טויוטה נחשבת לאחת מיצרני הרכב הטובים בעולם.

 

חברת טויוטה כמדינת יפן הינה חברה המושתת על מצוינות, איכות ואמינות. חברה זו מקפידה על החומרים אותם היא שמה ברכבים שלהם, על הדיוק שלהם, על אסתטיות המראה ועל השימוש האמין והבטוח.

 

יצרנית הרכב המובילה והגדולה בעולם - טויוטה

 

 

טויוטה כבשה את העולם ושמה את דגשה, בתחום היעילות היפנית. היא התחילה בייצור מכוניות קשוחות וחזקות ועברה לייצור מכוניות קטנות, זריזות, קלות להסתגלות, חכמות, שהגיעו לשוק המכוניות האמריקאי והעולמי בזמן הנכון ובמקום הנכון. 

 

רוב יצרניות הרכב היפני, טויוטה בפרט, משתמשות באותה עלות חומרים שיצרני רכב אחרים משתמשים בהם, אם לא פחות, ההבדל היחיד הוא באיכות. טויוטה מקפידה כבר בשלב המכונה במפעל לייצר חומרים באיכות הכי גבוהה, עד לשלב הרכבת החומרים, הנעשה ביעילות ובביקורת איכות שאין כמוה בעולם. לכן טויוטה מצליחה לייצר מאותה איכות חומרים, אם לא פחות, מה שנראה כנס טכנולוגי, מבחינת אמינות. נס זה מתרחש, בגלל השקעת המשאבים שלהם בפרטים הקטנים, כמו בגדולים, בדיוק, כמו במראה, עד לייצור מוצר מושלם מבחינת איכות, הרכבה וביצוע. דבר שגורם לטויוטה, כדמותה של האומה היפנית לייצר את מה שהגרמנים, איטלקים או הצרפתים, אבל יעיל יותר וטוב יותר. חברת טויוטה עושה זאת בצורה הטובה ביותר ומקדימה את חברות הרכב האחרות בכמה צעדים.

חדשנות ואמינות היפנית

 

טויוטה מציגה את התרבות היפנית ברכביה ברחבי העולם. טויוטה קורולה לדוגמא היא המשפחתית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים וזאת באמצעות יצירת רכב משפחתי, נוח, מרווח,מאובזר,בעל טכנולוגיה מהמתקדמת בתחום, וחשוב מכל בעל אמינות שיצרה לעצמה שם בכל העולם.

את החדשנות הגדולה ביותר מציגה טויוטה ברכב טויוטה פריוס. הפריוס קיימת מערכת היברידית חדשנית, המשלבת עבודה של מנוע חשמלי ביחד עם מנוע בנזין לשם קבלת תצרוכת דלק נמוכה ושמירה על איכות הסביבה. בכך שומרת טויוטה על העיקרון של יצירת רכבים מהנים, איכותיים ביחד עם שמירה על הסביבה ועל המשאבים הטבעיים המצטמצמים לאורך השנים

 

 

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות