טויוטה היברידית

גם נשות חיפה בחרו בטויוטה

כמו נשים רבות בעולם גם נשות חיפה בוחרות רכבי טויוטה (דגמי טויוטה יאריס אהוב ומתאים לילדים,גם דגם טויוטה ורסו פופולארי במיוחד .) טויוטה מתם מוטורס חיפה מציעה מגוון רחב של מכוניות הכוללות מכוניות קטנות,  מכוניות משפחתיות, רכבי יוקרה  וג'יפים.  בכבישי העיר אפשר לראות נשים רבות הנוהגות  ברכבי חברה רכבי ליסינג ורכבים פרטיים . טויוטה הפכה למכונית פופולארית מאוד ולא רק בחיפה. 

 חנה, תושבת חיפה – למה בחרתי את מתם מוטורס?

חנה כמו נשים רבות אחרות בחיפה בחרה גם היא לנסוע  במכונית מסוג טויוטה . בשיחה הקצרה שערכנו אתה היא מסבירה מדוע היא בחרה לקנות  רכב טויוטה:" סוכנות מתם מוטורס- טויוטה חיפה מלווה אותי באופן אישי. מהרגע שהכנסתי את הרכב למוסך אני יודעת בוודאות שהרכב בידיים טובות. הטיפול המסור של המוסך היה אחד השיקולים המרכזיים בקניית רכב מסוג טויוטה, אומרת חנה גם אין לי תחושה שבגלל היותי אישה מישהו יסדר אותי.במוסך טויוטה חיפה יש לי תחושה של אמינות.

 

לכל החברות שלי יש מכונית טויוטה .  אז למה שלי לא יהיה? שואלת חנה  ולא מצפה לתשובה. נשים רבות בחיפה בחרו את מתם מוטורס- טויוטה חיפה.  אם כולן בחרו את אותה המכונית כנראה שהן לא טועות. 

 

מתם מוטורס, מסבירה חנה, היא חברה ידידותית לסביבה.  המוסך הוא בעל תקן איזו 14000 תקן איכות הסביבה.

 

 

• המוסך של טויוטה בחיפה- מתם מוטורס -   הוא מוסך אדיב הנותן שירות מהיר אדיב ועם הרבה סבלנות. לעובדי המוסך, מספרת חנה, יש הרבה סבלנות, הם מסבירים שוב ושוב כל דבר ותמיד מקבלים אותי בסבר פנים יפות.

 

 

• רכב הטויוטה הוא רכב מרווח ונוח. נוסף על האמינות הרבה שיש  לטויוטה, גם הנסיעה הנוחה והנעימה ברכב היוותה שיקול חשוב בבחירה של המכונית .

 

טויוטה בחיפה למען האקולוגיה 

חברת טויוטה היא חברה  שנרתמה למהפכה הירוקה.  היא פועלת לפי עקרונות של אקולוגיה סביבתית ולכל רכב יש ציון ירוק שמשקף את רמת שמירת הרכב על איכות הסביבה.לטויוטה רכבים היברידים ורכבים עם צריכת דלק חסכונית ביותר . גם מוסך טויוטה - מתם מוטורס חיפה הצטרף למהפכה הירוקה.  המושג רכב ירוק קשור  לדרך שבה מייצרים את המכונית והדרך שבה דואגים כי הנעת המכונית לא תפגע  בעקרונות הירוקים.  

 

 

 

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות