טויוטה אייגו

עדכונים בדגמים החדשים של טויוטה ראב 4 וטויוטה יאריס

 

חברת טויוטה משיקה לשיווק את הדגמים החדשים של טויוטה ראב 4 וטויוטה יאריס המוצלחות. במאמר הבא, נסקור את השינויים במראה והשינויים המכאניים אשר נקבל בדגמים החדשים של רכבים אלו מבית טויוטה, לרבות שינויים במראה, ושדרוגים בביצועים בנהיגה.

 

מראה חדש - עוצמה חדשה של טויוטה ראב 4

 

המראה החדש של טויוטה ראב 4 בהחלט שובה את הלב, ומקנה לרכב פנאי השטח המפואר של טויוטה מראה אווירודינאמי מתקדם וחלק. השדרוג העיקרי מורגש בקדמת הרכב, שם נוכל להבחין בפגוש חדש, ובתוספת של פנסי ערפל (בדגמי פרמיום). השיפור הנוסף למראה בו ניתן מיד להבחין הוא בפנים הרכב, בו נוכל להינות מדיבורית בלוטוס מקורית בדגמי הפרמיום ,ריפודים פנימיים בגוון בהיר יוקרתי בדגם פרמיום+, ולהנות ממערכת שמע משופרת הכוללת מערכת MP3 מתקדמת.

 

השיפור המשמעותי ביותר שעברה טויוטה ראב 4 בדגמי 2009 יחד עם זאת, הוא המנוע המתקדם מסדרת valvematic המפוארת של טויוטה, המגיע בנפח של 2000 סמ"ק, ומשולב בתיבת הילוכים רציפה, אשר נועדה לאפשר לדגם זה של טויוטה להיות חסכוני יותר בדלק, ולהגיע לביצועים ספורטיביים איכותיים יותר.

 

גם מנגנוני הבטיחות של טויוטה ראב 4 עברו שדרוג משמעותי, כאשר כל הדגמים בסדרה זו של טויוטה מגיעים מעתה עם שבעה כריות אוויר, ומשולבת בהם מערכת לבקרת יציבות VSC. כמו כן, במערכת ההגה מותקנת מערכת חשמלית EPS, ומשולבת מערכת למניעת הידרדרות.

 

טויוטה יאריס 100 - סופר מיני ידידותית לסביבה וחסכונית מבית טויוטה

 

הדגמים החדשים לשנת 2009 לדגמי טויוטה יאריס עברו גם הם שיפור משמעותי. אמנם, מבחינת המראה החיצוני לא עברה טויוטה יאריס שינוי גדול, למעט העובדה כי התארכה בשלושה סנטימטרים, אך מנוע הרכב עבר קפיצת מדרגה, והוא מעתה בן נפח של למעלה מאלף ושלש מאות עשרים ותשע סמ"ק, שהם כשלושים סמ"ק יותר מהדגמים הקודמים בשנה אשתקד, המגיע להספק של מאה כוחות סוס, מול שמונים ושבעה כוחות סוס בדגם הקודם.

 

צריכת הדלק של טויוטה יאריס השתפרה באורח פלא עם שילוב של תיבת הילוכים רובוטית בת שישה יחסי העברה, כשהדגמים של שנת 2009 מביאים את טויוטה יאריס לצריכת דלק מדהימה של 19.6 קילומטרים בליטר דלק (!), בנהיגה משולבת עיר בין עירונית. זיהום האוויר בפליטת גזי חממה על ידי טויוטה יאריס גם הוא נמוך מאוד, ועומד על פחות ממאה ועשרים גרם לקילומטר. מבחינת הבטיחות, מצוידת טויוטה יאריס בדגמים החדשים בארבעה כריות אוויר, ומערכות לבקרת יציבות ומשיכה.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות