שירות טויוטה

יתרונות הטיפול במוסך טויוטה חיפה

לאחר רכישת הרכב החדש במיטב כספנו, ההתלבטות הבאה היא היכן לבצע את התחזוקה השוטפת שלו לאורך השנים. מעבר ליתרון המובהק של שמירת אחריות היצרן בטיפול במוסך מורשה טויוטה מתם מוטורס, ישנם עוד כמה יתרונות נוספים שיש להתחשב בהם

 

מיומנות ברכבי טויוטה

 

 

מוסך טויוטה מתם מוטורס חיפה, מבטיח לך כי הטיפול ברכב החדש יבוצע אך ורק ע"י טכנאים שהוסמכו לטיפול ברכבי טויוטה השונים. הרכבים החדשים מצויידים במערכות אלקטרוניות חדישות ומתוחכמות אשר דורשות ידע טכני רב הן לטיפול שוטף והן לאבחון תקלות. אחזקת הרכב בתוך מוסך טויוטה מתם מוטורס הינה מקצועית ומיומנת במגוון דגמי טויוטה השונים.

 

טיפול לפי לוח אחזקה של היצרן

 

 

לכל רכב טויוטה קיים לוח אחזקה ספציפי המפרט את הטיפולים הנדרשים לרכב לאורך השנים זאת כדי לשמר את מצבו הטכני של הרכב בצורה הטובה ביותר. במוסך טויוטה מתם מוטורס אנו נדאג לטפל ברכבך לפי מפרט היצרן, דבר המונע הוצאות מיותרות בהחלפת חלפים שאין צורך להחליפם.  בדגמי טויוטה קורולה החדשים יש צורך להחליף נוזל קירור בפעם הראשונה רק לאחר 160,000 ק"מ! הנוזל המוחלף הוא נוזל מקורי ובעל אורך חיים ארוך במיוחד.

חלפים מקוריים של טויוטה

 

 

למרות שנהוג לחשוב כי מחירי חלפים מקוריים הינם יקרים, תופתעו לשמוע את עלויות המחירים של חלקי החילוף של טויוטה. אבל לא רק השיקול הכלכלי הוא פרמטר להחלטה, חלפים מקוריים של טויוטה בנויים ומתאימים באופן יחודי לרכב ומבטיחים שמירה על אורך חיי הרכב. בנוסף,שימוש בחלפים מקוריים הוא נושא בטיחותי ממדרגה ראשונה. לדוגמא- תגובת הבלימה של בלמים מקוריים הינה שונה מחלפים שאינם מקוריים, וגם אורך החיים של הבלם הינו שונה.

הקפדה על שימוש בחלפים מקוריים תשמור הן על אורך חיי הרכב והן על חיי הנוסעים בו.

 

מערכת בקרה ואיכות

 

 

אנו, בסוכנות טויוטה מתם מוטורס, עובדים תחת מערכת ניהול iso 9002 המבטיחה לך כי הרכב יעבור את הטיפול הקפדני ביותר. בנוסף כל רכב טויוטה המטופל במתם מוטורס ייבדק ע"י בוחן בסיום הטיפול בכדי לבחון את איכות הטיפול והתיקון אותו עבר הרכב. מס' ימים לאחר סיום הטיפול, ניצור עימך קשר לשם בדיקת איכות הטיפול והשירות אשר קיבלת.

מערכת זו מובילה לרמת שירות וטיפול גבוהה ביותר.

 

עדכונים שוטפים על הרכב

 

 

טיפול במוסך טויוטה מתם מוטורס מבטיח כי אנו נדאג לעדכן אותך בזמן הטיפול הבא, זימון לטיפול, שינוי במפרט היצרן בטיפול ברכב וכדומה. דבר זה מבטיח כי ה- טויוטה שלך תמיד תטופל לפי ההוראות העדכניות ביותר.

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות