טויוטה פריוס

פינוקים ברכבי טויוטה פריוס

נהיגה על רכב חדש צריכה להיות חוויה מפנקת. נכון, בחירת רכב אינה נעשית על פי קריטריון זניח לכאורה מסוג זה, וצריכה להתבסס בעיקר על בטיחות וחיסכון של הרכב, בהם מתהדרת טויוטה בכל דגמיה, יחד עם זאת, מי אמר שלא מגיע לרוכש רכב חדש מבין דגמי הרכבים של טויוטה גם להתפנק על הנסיעה ועל האביזרים המתקדמים המוטמעים בכל דגמי טויוטה החדשים? הענקית היפנית עושה ימים כלילות בכדי לאפשר לנהגים הבוחרים ברכבי טויוטה לרכים המשפחתיים או העסקיים חוויית נהיגה בלתי נשכחת, אשר תגרום להם בסופו של דבר, לבחור ברכבי טויוטה גם כשירצו לעבור אל הדגם הבא...

 

פינוקים ברכבי טויוטה פריוס

 

אחד הדגמים בהם השקיעה טויוטה את מיטב האומנות בפינוק, היא דווקא המכונית ההיברידית הידועה והמוצלחת, טויוטה פריוס. אחד המנגנונים המרתקים המשעשעים והמפנקים המורכבים במכונית, הוא מנגנון ה ""Smart Entry, המאפשר זיהוי אוטומטי של נהג הרכב, ופתיחה אוטומטית של דלתות הרכב מיד לאחר פתיחתה של דלת הנהג... רומנטי, מקורי ובעיקר, מפנק!

 

פינוק נוסף הנספר לטובתה של טויוטה פריוס, היא מערכת ההפעלה הממוחשבת של הרכב. כמעט כל דבר מתבצע בלחיצת כפתור בסביבות ההגה, לרבות התנעת הרכב, המתבצעת בלחיצת כפתור ללא הצורך במפתח קונבנציונאלי שגרתי ומשעמם, שליטה מלאה על מערכת המיזוג ברכב, וכן שליטה מלאה על מערכת השמע. הטמעת מערכות שליטה מסוג זה בקרבות ההגה אמנם נועדו בכדי לפנק את הנהג, ולהעניק לנהגים הבוחרים ברכבי טויוטה חוויית נהיגה מרתק ונעימה, יחד עם זאת, וחשוב לא פחות, מערכות אלו מונעות מהנהגים את הצורך בגישוש אחר לחצני ההפעלה של המזגן ומערכות השמע בתוך הנהיגה, ובכך למעשה תורמות משמעותית לבטיחות הנהיגה עבור נהג ולנוסעים עימו.

 

ואם חשבתם שכאן זה נגמר, טעות בידכם. המהנדסים של טויוטה לא מפסיקים להפתיע כשמדובר בשילוב של נוחות, פינוק ובטיחות ברכבי טויוטה פריוס, ומכאן מגיעה המערכת הבאה, המאפשרת לנהגים לנהוג בבטחה על ידי הרכבה ייחודית של מערכות המחוונים של המהירות הדלק וחום המנוע בזווית צמודה אל השמשה הקדמית, ומאפשרת צפייה בהירה וברורה על המחוונים מכל זווית בה יפנה הנהג את מבטו אל המחוונים.

 

אם כן, ניתן לומר בבירור כי הענקית היפנית טויוטה ממשיכה להפתיע את העולם דגם אחר דגם, כשהיא משיקה לעולם רכבים עתידניים, משוכללים חסכוניים וידידותיים לסביבה, בטיחותיים ומאובזרים, וכפי שהבהרנו במאמר זה, ללא ספק רכבי טויוטה הם רכבים מפנקים במיוחד, המאפשרים לנהגים ליהנות מחוויית נהיגה יוצאת דופן וייחודית, רגועה ומפנקת, לכל יעד ובשקט מופתי. הבחירה ברכבי טויוטה כרב המשפחתי, רכב המנהלים או רכב השטח לעבודה, תהפוך עד מהרה את הנהיגה השגרתית וההכרחית לתענוג אמיתי אשר יגרום לנהג לא לרצות לצאת מהרכב בהגיעו אל היעד...




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות