טויוטה קאמרי היברידית

טויוטה קאמרי חדשה בישראל

לא כל רכב שמגיע לארץ זוכה לסקירה כל כך אוהדת של גופי התקשורת. מידי תקופה מגיע דגם חדש שמפריח הבטחות לאוויר אך במקרים רבים הוא לא מקיים אותן עד הסוף. חברת טויוטה, אשר נחשבת לאמינה במיוחד, מוציאה תחת ידיה דגמים יוקרתיים אשר אהודים מאוד על הקהל הישראלי. כל דגם מציע יתרונות שונים אך בסופו של דבר כל הדגמים הם ברמה גבוהה מאוד ללא כל התפשרות על חומרי הגלם, הפונקציות והגימור הסופי.

 

בואו להכיר את טויוטה קאמרי

כאשר אנו מדברים על טויוטה קאמרי, הכוונה היא לרכב משפחתי גדול ומרווח אשר נחשב לאחד מהרכבים הפופולאריים והנמכרים ביותר בעולם. בעבר היה הרכב בעל גוף צר יותר ונחשב לקומפקטי, אך ברבות השנים מהנדסי החברה הפכו אותו למרווח, נוח וכל זה מבלי להתפשר על הביצועים.

 

ניצול נכון של הדלק

כאשר אנו באים לרכוש רכב אז אחד השיקולים שלנו יהיה בוודאי עד כמה הוא חסכוני. כמובן שחיסכון עשוי לבוא על חשבון דברים אחרים ואנו נרצה את כל החבילה. טויוטה קאמרי היא ללא ספק אחת הבחירות הטובות ביותר גם בתחום זה. הדגם ההיברידי מאפשר נסיעה רצופה לאורך עשרות קילומטרים מבלי להיכנס לתחנת דלק מזדמנת.

החיסכון גם בא לידי ביטוי בצריכת שמן נמוכה, עמידות של כל חלקי המנוע ויעילות מקסימלית שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. הנהג הוא המלך וניתן לראות בבירור שמה שעמד לנגד עיניהם של היצרנים היא נוחיותו ובטיחותו של הנהג ברכב. התצוגה הינה ברורה מאוד ומדובר על מסך גדול אשר מציג את כל הפרטים הרלוונטיים שכדאי לדעת. 

 

בידוד מפני רעש, חום וקור

נסיעה ברכב לא חייבת להיות כרוכה ברעש תמידי ועמום של רוח או כל דבר אחר שבוקע מחלקו החיצוני של הרכב. גם את המנוע לא אמורים לשמוע כלל ולמעשה חווית הנהיגה המורה להיות שקטה וחלקה למעט מערכת הסטראו שממוקמת בקרבת הנהג.

נסיעה ברכב בטוח מעלה את הביטחון בנהיגה וכל מערכת בטיחות היא ברוכה. בדגמי טויוטה החדשים מותקנות מערכות בטיחות רבות ומתוחכמות אשר מורידות מהנהג הרבה מהאחריות לנהיגה. מדובר על סוגים שונים של גלאים שמסוגלים לאתר במהירות סטייה מהנתיב, קרבה מסוכנת לרכב ואפילו הופעה של הולך רגל מופתע.

 

מוגנים גם במקרה תאונה

כריות האוויר נכנסו לשימוש כבר לפני כמה וכמה שנים. במשך הזמן שופר זמן התגובה שלהן והטכנולוגיה. הקאמרי החדשה הינה משופרת מאוד לעומת הדגמים הקודמים שנמכרו כאן בעבר. גם העיצוב הוא לא כמו שהיה בדגמים הקודמים וניתן להצטייד כיום ברכב שהוא לא פחות מנועז. הטויוטה הזו מביאה אתה הרבה מאוד חידושים בתחום הרכב והפנאי.

הדגם החדש של קאמרי גדול יותר מאלו שקדמו לו ולמעט הגובה שלא השתנה היא מרווחת מאוד ולמספקת תחושה של חופש. טכנולוגיית ההיבריד מאפשרת לכל מי שמעוניין בכך ליהנות מרכב שלא עושה הנחות לכביש וכל זאת מהלי לבזבז דלק גם כשמדובר על נהיגה פחות כלכלית.

 

מאירים את הכבישים

משרד התחבורה בישראל דרש לשלוח את הפנסים של טויוטה היבריד לבדיקה במעבדה בגרמניה והחברה נאלצה לשנות כמה וכמה פריטים במערכת התאורה, זאת על מנת לעמוד בתקן הישראלי המחמיר. הרכב, כאמור, מצויד במערכות שונות לרווחת הנהג והנוסעים מציע גם חווית נהיגה  בתנאים מאתגרים, בחשכה, במזג אוויר גרוע ועוד.

הנדסת האנוש שהוקצבה לפיתוח רכב מסוג זה עצומה, מה שאומר שהביצועים של הרכב הם לא פחות ממצוינים. הדגם כולל את כל הצעצועים הכי עדכניים שכוללים טאבלט צבעוני בגודל רגיל שמציע מפרטי פעולה גם בעברית. זהו יתרון כגדול אשר מאפשר לנהגים לחוות את הנהיגה כבר מהשנייה הראשונה. מחשב דרך משוכלל ובקרת שיוט מתוחכמת גם הם תורמים להרגשה הבטוחה בזמן הנהיגה. מושבים חשמליים ועוד עשרות פינוקים מסורתיים שמציעים הדגמים החדשים מטים את הכף לטובתה של הטיויוטה קאמרי. הריפוד הוא מעור איכותי וכל משטחי הפלסטיק עשויים בחומר גלם ברמה גבוהה וללא פשרות.

 

 

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות