טויוטה סיטי חיפה

דגם חדש של טויוטה סיטי בישראל

שינוי מבורך מסתמן בקטגוריית המסחריות הקומפקטיות עם השקת הדגם החדש והמדובר של טויוטה בישראל

 

חברת טויוטה נחשבת מזה שנים רבות לאחת מיצרניות הרכב המובילות והדומיננטיות ביותר בכבישי ישראל, ולאחת החברות החדשניות ביותר המעצבות אקטיבית את עולם הרכב כפי שאנו מכירים אותו. בעוד כמעט בכל קטגוריות הרכב ניתן למצוא דגמים מרכזיים ומובילים של טויוטה אשר שוברים שיאי ביקוש ומכירות מדי שנה (דוגמת טויוטה קורולה בקטגוריית הרכבים המשפחתיים), דווקא בקטגוריית המסחריות הקומפקטיות לא הורגשה עד היום נוכחות משמעותית של היצרנית היפנית המוערכת. כל זה צפוי להשתנות משמעותית במהלך החודשים הקרובים, עם השקתה המדוברת בישראל של "טויוטה סיטי" – המסחרית הקומפקטית המדוברת של טויוטה אשר אמורה להביא את המאפיינים והיתרונות המוכרים כל כך של טויוטה גם לקטגוריה רחבה זו

 

טויוטה סיטי – מאפיינים עיקריים

 

קטגוריית הרכבים המסחריים רלבנטית עבור אינספור בתי עסק ובעלי מקצוע בארץ ובעולם, כאשר על כבישי ישראל ניתן היה למצוא עד היום רק מספר מצומצם יחסית של דגמים מקטגוריה זו. הצורך בדגמים נוספים, יעילים, משתלמים ואמינים הוא צורך אקוטי עליו מעיד הביקוש הגבוה לרכבים מסחריים קומפקטיים בארץ, והעניין העצום בדגם החדש של טויוטה שכבר נרשם כאן עוד לפני שהרכב בכלל עלה על כבישי הארץ.

דגם חדש ומדובר זה נקרא כאמור – "טויוטה סיטי", והוא מהווה גרסה יעילה, איכותית ואמינה במיוחד של מסחריות קומפקטיות אחרות המציפות את כבישי הארץ מזה שנים רבות.

מה מאפיין את טויוטה סיטי? ובכן, מדובר כאמור ברכב מסחרי בגודל בינוני (קטגוריית המסחריות הקומפקטיות), עם מנוע חזק ואמין לאורך זמן ומבנה המאפשר העמסה וסחיבה של ציוד רב ומשקל רב יחסית, שכן דגם זה מיועד לשמש בעיקר בעלי מקצוע, בתי עסק וכל מי שזקוק לרכב יחסית גדול ואמין באמצעותו ניתן להעביר סחורה, להעמיס כלי עבודה רבים וכו'. ל"סיטי" חמש דלתות  (המאפשרות העמסה נוחה ביותר מחלקו האחורי) ומקום אחסון רחב ידיים בחלק האחורי. המנוע של דגם זה, בדומה למרבית הדגמים האחרים של טויוטה, הוא מנוע חזק, עוצמתי ואמין, בעוצמה של כ 130 כוחות סוס ובנפח 1.5 ליטר. תיבת ההילוכים אוטומאטית כמובן, כוללת 8 הילוכים וניתנת לשליטה של הנהג באמצעות כפתורים ייעודיים הממוקמים על גלגל ההגה. 

המושב האחורי של טויוטה סיטי מרווח ביותר ומאפשר נשיאה של חמישה אנשים ברכב בנוסף לציוד המועמס עליו, מה שהופך דגם זה למושלם עבור כל סוגי העבודות, כמו גם בתור רכב משפחתי מרווח ונוח במיוחד לסופי השבוע או השעות שלאחר העבודה, גם עבור משפחות עם כמה ילדים.

כאמור, ה"סיטי" מיועד להיות רכב עבודה והעמסה של ציוד ולכן מעוצב בהתאם – חלקו האחורי כולל מפתח רחב המאפשר העמסה נוחה וקלה של כלים, ציוד או סחורה וכושר הגרירה וההעמסה של דגם זה מותאם לשימוש מסחרי מכל סו. מדובר על כושר העמסה של טון בערך וכושר גרירה של תשע מאות קילו – מספיק בהחלט עבור מרבית השימושים הנפוצים של רכבים מסחריים קומפקטיים. בנוסף, הגרסאות של דגם זה המגיעות לארץ כוללות שתי דלתות הזזה אחוריות, משני צידי הרכב, מה שהופך אותו לנוח ו"גמיש" עוד יותר מבחינת אפשרויות ההעמסה שהוא מספק. 

 

תצרוכת דלק חסכונית, יעילות מכאנית ומערכת בטיחות מתקדמת מבית טויוטה

 

בנוסף למאפיינים שצוינו לעיל, "טויוטה סיטי" מתאפיין בכמה מהמאפיינים המשותפים לכלל הדגמים החדשים היוצאים מהמפעלים של טויוטה. 

למשל – תצרוכת הדלק של ה"סיטי" מציבה סטנדרט חדש ומבורך בקטגוריית המסחריות הקומפקטיות עם תצרוכת ממוצעת של מעל ל 19 קילומטרים לליטר – שיפור ניכר לעומת התצרוכות הממוצעות של מרבית הדגמים המתחרים בקטגוריה זו, בטח אלו הזמינים בארץ. 

מלבד לתצרוכת דלק יעילה ביותר עבור סוג רכב זה גם האמינות המכאנית והבטיחותית של ה"סיטי" מציבות סטנדרטים חדשים ופורצי דרך עבור קטגוריית רכב זו – בכל הנוגע לאמינות מכאנית מספיק להזכיר כי מדובר ברכב של החברה הנחשבת למובילה בעולם הרכב מבחינת חדשנות מכאנית,וכזה המגיע עם תעודת אחריות מטעם החברה. כל מי שרכש טויוטה מכל דגם שהוא יודע כי אחד מהיתרונות המובהקים ביותר של רכבי החברה הוא אמינות מכאנית גבוהה ביותר, מעט תקלות וביקורים מועטים ביותר במוסך. במיוחד כאשר מקפידים על ביצוע הטיפולים התקופתיים בזמן, ניתן להיות שקטים ובטוחים כי הרכב יתפקד בצורה מושלמת לאורך זמן והקנייה תשתלם ביותר בטווח הארוך.

מבחינת מערך הבטיחות – אולי החלק החשוב ביותר בכל רכב בימינו, טויוטה פועלת ללא מתחרים אמיתיים בעולם הרכב כבר כמה שנים טובות – בדגמי החברה החדשים, ובפרט ב"סיטי", ניתן למצוא מערך בטיחות מתקדם ו"חכם" מבחינות שונות, הכולל למשל פיצ'רים כמו מערכות לבקרה והתרעה על סטיית הרכב מנתיב הנסיעה, מערכות המונעות באופן אקטיבי התנגשות ברכבים אחרים ובהולכי רגל (חיישנים מתקדמים מזהים סיכונים פוטנציאליים שכאלו, מתריעים עליהם לנהג ובמידת הצורך גם מתערבים על מנת לסייע לבלום את הרכב במהירות,למשל). מערכות בטיחות חכמות נוספות כוללות מערכת לזיהוי תמרורים, מערכת לייצוב ובקרה על לחץ האוויר בצמיגים ועוד פיצ'רים רבים ונוספים אשר הופכים את טויוטה סיטי גם לאפשרות הבטיחותית ביותר בקטגוריית המסחריות הקומפקטיות.

 

לסיכום,

 

הדגם החדש והמדובר של טויוטה צפוי לחולל שינוי משמעותי, נרחב ומבורך גם בקטגוריית הרכבים המסחריים הקומפקטיים, בדומה לשינויים שחוללו דגמי החברה בקטגוריות אחרות בעולם הרכב, החל מרכבי שטח וקרוסאובר ועד למשפחתיות הסטנדרטיות והנפוצות ביותר. עבור כל מי שעובד באופן יומיומי עם הרכב שלו ותלוי בו לצורך העברת ציוד או סחורה, למשל, כמו גם הסעת עובדים או שימוש ברכב לאחר שעות העבודה לצרכים משפחתיים, ה"סיטי" מציע שירות יעיל, איכותי ומיוחד במינו, מכל הבחינות הרלבנטיות.

 

אנו בטויוטה מתם מוטורס – סוכנות משנה טויוטה חיפה כאן לשירותכם!

 

למידע נוסף אודות טויוטה סיטי בחיפה ולתיאום נסיעת מבחן 

 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות