רכבי טויוטה

אמינות רכבי טויוטה

טויוטה הינו מפעל הרכב הגדול ביפן, מפעל שמיום הקמתו נמצא ברווחים. טויוטה, כמו כל תעשיית הרכב היפנית התמחה במכוניות קטנות, עממיות וזולות.

פריצת הדרך הגדולה של טויוטה נעשתה בכניסה לשוק האמריקאי, דבר שהפך אותה לאחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם. טויוטה כבשה את שוק הרכבים העולמי באמינות הרכב, בטיחות, ביצועים ואיכות.

 

הפריצה הגדולה של טויוטה

 

טויוטה עשתה את הפריצה הגדולה שלה, בזכות רכב שנקרא טויוטה לנד קרוזר, שיצא בשנת 1945 והפך לג'יפ הקשוח והחזק ביותר בעולם.

הלנד קרוזר חצה ועדיין חוצה מדבריות ואת השטחים הקשים ביותר, בלע בעיית אמינות. ג'יפים מחברות מתחרות לטויוטה אינם משתווים ללנד קרוזר.

 

ג'יפ הלנד קרוזר כה חזק ואמין, שישראל במלחמותיה הייתה מחרימה רכב זה ממדינות ערב ומביאה אותם לישראל.  רכב זה כמעט ולא השתנה בארבעים השנים הראשונות, אמינותו אינה עומדת בספק. ג'יפ זה נתפס כאגדה בכל רחבי העולם ונמכר במספרים עצומים, בכל רחבי הגלובוס.

בעקבות רכב זה טויוטה ביססה את שמה, את רווחיה ואת אמינותה.

 

יצירת אמינות ארוכת שנים

 

הרכב הבא שביסס את טויוטה כמובילה בעולם, הינו טויוטה קורולה, שנחשב לאחד הרכבים הראשונים בעולם, שהציע חבילה משודרגת של מנוע צנוע יחסית, מכונית לא גדולה, מחיר נמוך, בטיחות גבוהה, ביצועים נוחים ואמינות, אפילו גדולה מרכבים גדולים יותר.

 

טויוטה קורולה הייתה חוד החנית בפריצה לארצות הברית. חברת טויוטה הייתה חלוצה בכניסה לנישות, שרכבים יפניים אחרים אף פעם לא הצליחו בהן. בשנות ה-90' יצרה טויוטה את מותג היוקרה טויוטה לקסוס, שכיוון לתחרות ישירה בחברות כמו מרצדס, ב.מ.וו. ויגואר.

 

טויוטה הצליחה להכות חברות אלה שוק על ירך והפכה ליצרנית מספר 1 שהצליחה לחדור לפלח היוקרה הזה בהצלחה. טויוטה הצליחה לעשות זאת, משום שנשארה אמינה ואיכותית, לא פחות מהחברות בהן התחרתה.

 

טויוטה לאורך השנים ממשיכה לשבור את שוק המכוניות ולייצר עוד ועוד רכבים אמינים, טובים ומבוקשים. טויוטה ייצרה את ג'יפי היוקרה, הנקראים c.u.v. ושוב כבשו את השוק בסערה.

 

לאחרונה הגיע לישראל הדגם החדש של טויוטה – טויוטה ורסו. מדובר ברכב משפחתי אמין ומרווח. טויוטה ורסו מציגה מנגנוני בטיחות אקטיביים ופסיביים רבים בכדי לשמור על המשפחה בכל מצב נסיעה.

 

טויוטה כיצרנית רכב אמיצה ומהפכנית

 

בשנת 1997 יצאה טויוטה עם מכונית מהפכנית, מכונית היברדית. טויוטה ייצרה את המכונית ההיברידית הראשונה בייצור סדרתי ומקיף, מכונית חסכונית הנקראת טויוטה פריוס, המונעת על ידי שני מנועים, חשמל ורגיל.

רבות דובר בעולם על מכונית זו, מכונית שחוסכת בדלק ובזיהום אוויר, אך טויוטה הייתה הראשונה שהעזה ועשתה את הצעד לייצור המוני מוצלח ואמין. לאחרונה טויוטה ייצרה את מכונית היוקרה ההיברידית הראשונה, לקסוס 600LS, המתעתדת להתחרות במרצדס 600.

מוניטין

 

טויוטה רכשה לעצמה מוניטין בתור הרכב האמין ביותר בעולם, רכב של 0 תקלות. לכן גם השכירות שלה כיד 2, נסחרת בערך גבוה ונמכרת בקלות.

נכון להיום המותג של טויוטה הוא מושג של איכות ואמינות!

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות