לנד קורזר

טויוטה לנד קרוזר - לצלם את ההצלחה

"את ה- טויוטה לנד קרוזר שלי קניתי אחרי שנים רבות שבהן חלמתי שתהיה לי מכונית טויוטה. מאז שהיא  חונה על יד ביתי אני מרבה לצלם אותה ולהשוויץ לשכנים . הטיוטה לנד קרוזר שלי שלי מסובבת הרבה ראשים .  רבים  העוברים  על יד ביתי   מסובבים  את ראשם  מתבוננים  ואפילו נעצרים  מסתכלים  לתוך המכונית פנימה.אין בשבילי מחמאה גדולה מזאת"

 

 

רכב שטח משפחתי

 

 הבחירה לקנות טויוטה לנד קרוזר כרכב שטח משפחתי יכולה להיעשות מהכמה  סיבות – קודם כל מדובר ברכב שטח רב עוצמה .מי שחובב טיולים מושבע ומטייל  בשטחים הררים וקשים,  במקומות שלא רבים מצליחים להגיע אליהם יאהב לאתגר את רכב הטויוטה לנד קרוזר על המנוע שלה 1DK-FTV עם נפח ה 3000 סמ"ק ועם יחס דחיסה של 17.9:1. תמיד נחמד לראות איך טויוטה "עושה את זה" בעוד שרכבי שטח אחרים מתקשים... עם הספק מנוע שכזה אין ספק שרכב השטח של טויוטה משאיר את נהגי הגיפים האחרים אחוזי קנאה. כמובן מדובר ברכב מאובזר ודגם טויוטה 2010 הוא מילה אחרונה באבזור .קחו למשל את מנגנון המפתח החכם הפותח את הדלתות אוטומטית ,מתג ההתנעה החדשני וכמובן אבזור כגון מערכת שמע ,נגן MP3 ואפילו USB הנשלטים מההגה.לטויוטה לנד קרוזר ישנם עוד מגוון גדול של אביזרים חדשניים כפי שתראו מהקטלוג. סיבה נוספת שכמובן באה בראש הרשימה היא כמובן נוחות וביטחון על הכביש

 

 

 

רכב השטח לטיולים מאתגרים

 

דויד, חובב טיולים מושבע, מספר כי כבר ניסה את כל סוגי הטיולים ." טסתי לארצות רחוקות , רכבתי על גמלים, טיילתי באופניים למרחקים ארוכים,  דהרתי על טרקטורונים במרחבים פתוחים, אך מאז שרכשתי  את רכב שטח משפחתי  טויוטה לנד קרוזר  -  איני מפסק לטייל בו .  כל מי שפותח אלבום תמונות שצילמתי , הוא ממשיך ואומר ,  יכול לחוש דרך התמונות את ההתרגשות , את המאמץ, את  האנדרלין  הגבוה   ולשמוע את דפיקות הלב  שיש  לי בטיולים אלו.  בנסיעה בג'יפ אני מרגיש חלק מהטבע ,  נהנה מהנוף ומהחיים".

 

 

שירות ותחזוקה 

 

כמו כל רכב חדש כך גם עם טויוטה לנד קרוזה יש להקפיד על הוראות היצרן לטפל ברכב רק במוסך טויוטה מורשה  ולא לחסוך בטיפולים תקופתיים ובחלקים חלופיים .  טיפול בטויוטה בזמן ובתדירות המומלצת על ידי החברה תיתן לרכב את היכולת להציג מכסימום ביצועים. יש לבקר במוסכי טיוטה המורשים בזמני טיפול קבועים.טיפול מוסך מקצועי יעניק לכם את הביטחון  לצאת  ולטוס במרחבים הפתוחים , לטייל עם בני המשפחה ועם חברים ולדעת  כי  הרכב יישאר אמין ובטוח. 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות