טויוטה C-HR

טויוטה C-HR – רכב בהרכבה אישית

אחד הדגמים המעניינים ביותר של טויוטה בשנים האחרונות הוא רכב הקרוסאובר העירוני של החברה – טויוטה C-HR, המהווה שילוב של רכב שטח עוצמתי עם רכב פנאי מעוצב אשר מוגדר כ"חושני" ממש. כל מי שראה בשנים האחרונות את ה C-HR וודאי שם לב לעיצוב המושך את העין – הרכב מעוצב בסגנון חדש אשר מוגדר כ"דינמי וחושני" וגופו מעוצב באופן אשר מזכיר אבני חן ויהלומים. קשתות הגלגלים הבולטות מדגישות את היותו רכב שטח גבוה עם מנוע עוצמתי, ויחד מתקבל שילוב מסקרן אשר כבר נמכר בהמוניו בשנים האחרונות בישראל ובמדינות נוספות רבות.

עוד פיצ'ר ייחודי של ה C-HR הוא כי כיום ניתן לרכוש אותו בישראל באופן אשר מזכיר הרכבה עצמית ממש – הלקוח יכול לבחור יותר ויותר מאפיינים שונים ברכב, וכך לקבל בדיוק את רכב חלומותיו. כיצד נראה תהליך זה של עיצוב עצמי וייחודי של הטויוטה C-HR שלנו ומה בדיוק נתון כאן לבחירתו של הלקוח?

 

שלב ראשון – בחירת דגם

בתור התחלה יכולים לקוחות טויוטה בארץ לבחור מבין שלושה דגמים שונים וייחודיים של הטויוטה C-HR. כל הדגמים הם כמובן של רכב קרוסאובר היברידי בעל חמישה דלתות, כאשר הדגמים העומדים לבחירת הלקוחות הם - C-ITY  העירוני, C – HIC, והדגם C – LUB (כולם דגמים דומים יחסית, אך עם דגשים שונים הנוגעים בעיקר לאופן השימוש העיקרי הצפוי ברכב – נסיעה עירונית, נסיעת שטח וכו').

הדגמים השונים נבדלים באבזור הבסיסי המגיע עם כל אחד מהם, כמו גם בכמה מאפיינים בסיסיים נוספים. טווח המחירים של כולם נע סביב מאה וארבעים אלף שקלים חדשים.

 

שלב שני – בחירת מאפיינים

לאחר שבחרנו דגם ספציפי, ניתן להמשיך לשלב השני בו נבחר מאפיינים ספציפיים רבים של הרכב החדש שלנו. בין המאפיינים העומדים לבחירה ניתן למצוא את צבע הרכב, חבילות "סטייל" שונות אשר מגדירות את הצבעים של המגנים, פסי הקישוט, מסגרות פנסי הערפל והקישוטים האחוריים. כל הפסים והקישוטים הללו קובעים הרבה בנראות של הרכב, והבדל מזערי בצבע יותר מראה שונה לחלוטין של הרכב. בין הצבעים המאפיינים את חבילות ה"סטיילינג" השונות ניתן למצוא לבן, כרום, כסוף, אדום וצבע ליים.

מאפיינים נוספים אותם ניתן לבחור/לשנות הם כיסויים למראות הרכב בצבעים שונים, מגלשי צד, ומגנים קדמיים ואחוריים דקורטיביים. תוספות נוספות אותן ניתן להוסיף לרכב הן וו גרירה, ארגז אחסון, גגון (מוטות רוחב), מתקן לנשיאת אופניים, מגן סף אחורי ומדרגות צד. בקיצור – ניתן לבחור מבין מגוון רחב של תוספות על מנת להתאים את הרכב באופן האופטימאלי עבורנו ועובר האופן בו נרצה להשתמש ברכב. 

 

הנעה היברידית ומערכות בטיחות מתקדמות

כמובן שהבסיס של הרכב – סוג ההנעה, המערכות הבסיסיות המורכבות בו וכו', הוא קבוע בהתאם למאפיינים הבסיסיים של טויוטה C-HR בכל אחד מהדגמים השונים. בדומה לדגמים נוספים דוגמת טויוטה פראיוס, טויוטה קאמרי וטויוטה אוונסיס, גם ה C-HR החדש מצויד במערכת הבטיחות המתקדמת בעולם עבור רכבים פרטיים – Toyota Safety Sense. מערכת בטיחות זו אשר קיימת במגוון דגמי טויוטה מזה כמה שנים כוללת מערכות מתקדמות ביותר של חיישנים המאפשרות למשל להזהיר את הנהג בכל פעם שהוא מתחיל לסטות מנתיב הנסיעה באופן בלתי מתוכנן או צפוי, להתריע כאשר הרכב מתקרב יתר על המידה לרכב אחר בכביש, לזהות הולכי רגל ומפגעים פוטנציאליים בסביבת הרכב ועוד. מערכת הבטיחות הזו שפיתחה טויוטה נחשבת כיום לחוד החנית בעולם של בטיחות ברכבים פרטיים, והופכת לסטנדרט בדגמים החדשים של החברה. כאמור, אין זה משנה איזה צבע של מגנים או אילו מאפיינים נוספים תבחרו, את מערכת הבטיות המתקדמת הזו תקבלו בכל דגם שתרכיבו של ה C-HR החדשה.

גם ההנעה ההיברידית היא כמובן חלק בלתי נפרד מדגם זה. הקרוסאובר ההיברידי של טויוטה מצטרף לרכב השטח ההיברידי של החברה – טויוטה ראב 4, ומציע הנעה היברידית בקטגוריה בה מרבית הרכבים לרוב זוללים כמויות עצומות של דלק. רכבי שטח ידועים כצרכני דלק משמעותיים, ולצורך סביבתי – כלכלי זה נותנת טויוטה מענה בדמות דגמי השטח הקרוסאובר ההיברידיים החדשים יחסית בשוק. כך, ניתן ליהנות מהיתרונות השונים של רכב שטח ושל קרוסאובר, אך עדיין לשמור על תצרוכת דלק חסכונית ויעילה.

גם דרגת זיהום האוויר בה מתאפיין ה C-HR החדש היא נמוכה ביותר (רמה 2 מתוך 15), מה שמאפשר לרכב לא רק לעמוד בתקנים ההולכים ומחמירים של פליטת גזים מזהמים וכו', אלא גם לסייע ולהעביר אותנו לתרבות צריכה אקולוגית וידידותית יותר ויותר לסביבה. כמובן שרמת הזיהום הנמוכה של דגם זה קשורה באופן ישיר להנעה ההיברידית שלו – רכבים המונעים בהנעה היברידית לרוב מתאפיינים בתצרוכת דלק יעילה באופן משמעותי לעומת רכבים בהנעה רגילה, ולכן גם כמות החומרים המזהמים שפולט רכב מסוג זה נמוך יותר פר קילומטר נסיעה, בהשוואה לדגמים אחרים. עם זאת, רמת הזיהום הנמוכה לה אחראי דגם זה אינה נובעת בלעדית מעובדת היותו רכב היברידי, אלא קשורה גם לתקנים המחמירים של טויוטה ולאופן בו היא בונה את המנועים והמערכות השונות של הרכב.

 

 

לפניה בנושא דגמי טויוטה החדשים התקשרו אלינו לטלפון 04-8550550 או באמצעות דף צור קשר באתר.

 

לצפייה בדגמי טויוטה 2019




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות