טויוטה קורולה קרוס עכשיו בישראל

 

טויוטה קורולה קרוס - כל נסיעה היא חוויה

 

טויוטה קורולה קרוס הוא רכב פנאי היברידי עם רמת בטיחות גבוהה ומשופרת, מערכת הנעה משודרגת ומערכת מולטימדיה חדשנית. הכנו עבורכם סקירה של השדרוגים והשיפורים המוצגים בדגם החדש, הצפוי לנחות בארץ ברבעון האחרון של 2022.

 

טויוטה קורולה קרוס - גרסאות שונות

 

הגרסה האסיאתית של טויוטה קורולה קרוס המיועדת לשווקים מתפתחים, הושקה בתאילנד בסוף שנת 2020 ואילו הגרסה המיועדת לשווקים האמריקאים הושקה השנה. הגרסה האירופאית של טויוטה קורולה קרוס אשר הושקה בדצמבר 2021, צפויה לנחות בישראל ברבעון הרביעי של 2022. 

 

חידושים ברכב טויוטה קורולה קרוס

 

חידושים במערכת ההנעה - טויוטה קורולה קרוס תשווק באירופה עם הנעה היברידית חדשה, דור חמישי למערכת ההיברידית של טויוטה, המספקת חוויית נהיגה מהנה וחסכונית. גרסת ההנעה הקדמית כוללת מנוע בנזין של 2.0 ליטר עם 197 כ"ס ותאוצה של 0-100 קמ"ש ב-8.1 שניות. סוללת ליתיום-יון החסכונית המותקנת ברכב, חזקה וקלה יותר ב-40% מהסוללה שהותקנה במערכת הקודמת. הסוללה גם מתקדמת יותר מסוללת הניקל-מטאל שהותקנה בדגמים הקודמים. במקביל תשווק גרסת הנעה כפולה חכמה ((AWD-i עם תוספת של מנוע חשמלי אחורי, בהספק של 42 כ"ס, להנעת הציר האחורי בהתאם למצב האחיזה של הגלגלים הקדמיים.

עדכונים בתא הנוסעים - לתא הנוסעים התווספו כמה חידושים טכנולוגיים והמערכת מציגה מגוון פיצ'רים מתקדמים כמו: פקודות קוליות, אפליקציה לשליטה מרחוק ברכב, ממשקי Apple Carplay/Android Auto ועוד. לראשונה בתולדות טויוטה, הותקן בה לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3. מסך המולטימדיה בגודל של "10.5 הוא מסך מגע וכפתוריו הפיזיים היחידים נועדו לשליטה בעוצמת השמע. 

מערכת בטיחות מתקדמת - מערכת הבטיחות בגרסה האירופית של טויוטה קורולה קרוס נקראת  T-Mate, מערכת מתקדמת ביותר עם מגוון חידושים המתווספים למערך ה-Toyota Safety Sense . 

 

בין החידושים והשדרוגים המוצעים באפשרויות הבטיחות השונות: סיוע בתנועה משתלבת ובלימה אוטונומית משדורגת המגיבה למצבים שונים בצורה מהירה ומדויקת, תוספת של מערכת בטיחות לעצירת חירום - EDSS המאפשרת עצירה אוטומטית במצבי חירום (למשל כשהנהג מאבד שליטה על הרכב), הכוללת מערכת לניטור ערנות הנהג, הפעלה של תאורה מצוקה והתקשרות עם מוקד חירום. כמו כן התווספו שיפורים למערכת בקרת השיוט האדפטיבית ומאפיינים נוספים של מערכת הבטיחות כוללים: בקרה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, אורות גבוהים אוטומטיים, מערכת התרעה בפני התנגשות, זיהוי תנועה החוצה בצומת או מאחור, ניטור שטח מת ועוד.

 

העיצוב הייחודי של טויוטה קורולה קרוס 

 

העיצוב היפיפה והסולידי של טויוטה קורולה קרוס, כולל אלמנטים מושחרים שונים כמו גריל גדול ומושחר בחזית וחיפויים שחורים באזורים נוספים ברכב, היוצרים ניגודיות מעניינת עם צבעו הלבן מטאלי. העיצוב היוקרתי כולל גג פנורמי, מושבים חשמליים מתכווננים, מושבים אחוריים מתקפלים ותאורת לד מלאה. הגחון המוגבה מספק לנהג ראות ברורה לנהיגה בטוחה.

 

 

טויוטה קורולה קרוס - רכב אידאלי למשפחות

 

טויוטה קורולה קרוס עוצבה ותוכננה למשפחות בדגש על:

בטיחות מעל לכל - מערכת הבטיחות המתקדמת מאפשרת נסיעה בטוחה ורגועה עם מגוון שכלולים ושדרוגים המסייעים לנהג בכל מצב. 

נוחות מקסימלית - התכנון החכם של רכב ה-SUV מאפשר שפע של מקום לנהג ולנוסעים מאחור עם מרווח נוח לרגליים ולראש. הילדים יכולים להירדם בקלות על המושבים המרופדים והמתכווננים. הדלתות הגדולות מאפשרות כניסה ויציאה ונוחה להורה הנושא ילד ישן או תינוק, לתוך ומחוץ לרכב. תא המטען הרחב בעל הסף הנמוך מאפשר להעמיס בקלות מזוודות, אופניים או ציוד קמפינג. 

מערכת מולטימדיה - המערכת המשוכללת מאפשרת לנהג לנווט בקלות ולהתנהל ללא הסחות דעת באמצעות פקודות קוליות. כל המשפחה יכולה ליהנות ממוזיקה באיכות מעולה.

 

טויוטה קורולה קרוס במספרים

 

מידות הגרסה האירופאית של טויוטה קורולה קרוס זהים לאלו של הגרסה האסיאתית והן: אורך- 446 ס"מ, רוחב- 182.5 ס"מ גובה-162 ס"מ ובסיס הגלגלים כולל 264 ס"מ. 

 

טויוטה קורולה קרוס – רכב ששווה לחכות לו! 

 

למידע נוסף אודות טויוטה קורולה קרוס

 

הקדימו לקבוע נסיעת התרשמות בסניף שלנו טויוטה בחיפה

 

 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות