טויוטה קורולה

טויוטה קורולה - המשפחתית הטובה בעולם

טויוטה קורלה זה שם ידוע ומוכר של המשפחתית הטובה ביותר כבר משנת 1966 ולא מזמן נתבשרנו שמאז נמכרו כבר יותר מ-40 מיליון קורולות ברחבי העולם. הדור החדש, 11 במספר, של טויוטה קורולה מהווה שדרוג לדגם הקודם, ושדרוג משמעותי לקטגוריית המשפחתיות באופן כללי. אז מה כל כך מיוחד בקורולה, שגרם לה להפוך לשם גנרי למכונית משפחתית, ולמה הקורולה החדשה היא המשפחתית הטובה ביותר.

 

אמינות, סחירות ושוב אמינות

בחברת טויוטה מבינים שהדבר החשוב ביותר לרוב האנשים היא העובדה שהם יכולים להיות בטוחים שגם כשהמכונית שלהם כבר לא חדשה, כשהם יגיעו בבוקר כדי לצאת לעבודה היא תניעה ותסע ללא בעיות. במשך שנים טויוטה שמה דגש על תכנון נכון והרכבה באיכות הגבוהה ביותר, שיצרו את המכונית האמינה ביותר בשבילכם, וכל סקרי האמינות מעידים לכך. בנוסף, מכונית זו ההוצאה הכספית הכי גבוהה שאדם עושה אחרי קנית בית, וכמו שחשובה לכם עלית המחיר של הבית, כך גם בקנית מכונית רוצים לעשות את ההחלטה הכלכלית הטובה ביותר. לפי המחירונים השונים, וגם לפי מחירי השוק האמיתיים, טויוטה זו היצרנית עם שמירת הערך הטובה ביותר בארץ, וכך הקורולה זו המשפחתית שתפסידו עליה הכי מעט כסף במהלך השנים.

 

הקורולה החדשה - מה הופך אותה לכל כך מיוחדת

בדגם החדש של טויוטה קורולה המתכננים לא חסכו בכלום כדי ליצר בשבילכם את המשפחתית הטובה ביותר. הקורולה החדשה היא המשפחתית המרווחת ביותר לחמישה אנשים שנמכרת כרגע. בסיס גלגלים ארוך של 2.7 מטר (נתון המשפיע על מרווח הברכיים), רוחב של 1.77 מטר, ותכנון נכון שמבטל את הצורך בתעלת הנעה שלוקחת מקום מהנוסעים, מבטיחים שלכולם יהיה מקום, גם לאנשים גדולים מהממוצע. בנוסף, תכנון מערכת המתלים הוא כזה שמאפשר נסיעה נוחה ביותר, עם היכולת הטובה ביותר להפריד את תא הנוסעים מתלאות הכביש. לסיום, המנוע החדש והחזק שמפיק 132 כ"ס, ומחובר לתיבת הילוכים חדשה עם 7 הילוכים מאפשרים ביצועים מצויינים, בשילוב עם צריכת דלק מצויינת.

 

כל הדברים האלה הופכים את טויוטה קורולה החדשה למשפחתית הטובה ביותר שאפשר לקנות היום.

 

  




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות