טויוטה קורולה החדשה

 

 

טויוטה קורולה - הרכב הנמכר ביותר בכל הזמנים

טויוטה קורולה נחשב לרכב הנמכר ביותר בכל הזמנים, המצוינות, האמינות שאין לה תחרות, הרמה הגבוהה, הפשטות, הם שקנו לטויוטה קורולה הצלחה עולמית. טויוטה קורולה - רכב נצחי, שעומד היטב במבחני הזמן ובמגמת שיפור תמידית. קבלו סקירה קצרה על התגלגלות הרכב מהדגם הראשון, ו 30 מיליון רכבים, מאוחר יותר,  וגלו מה הפך אותו לרכב הנמכר ביותר בכל הזמנים. 

 

סקירה קצרה

לפני כשלוש שנים מלאו למותג הנמכר ביותר בעולם, טויוטה קורולה, ארבעים שנה. גלגולים, תהפוכות ושימושים שונים, החליפה הקורולה במשך ארבעת העשורים האלו ותמיד שמרה על איכות בלתי מתפשרת ואמינות שהפכה למילה נרדפת לביטוי "טויוטה קורולה". הנה לפניכם סקירה קצרה  מראשית יצורה ושיווקה ועד ימינו. ארבעה עשורים, תשעה דורות והיד עוד נטויה.


ארבעה עשורים של טויוטה קורולה

 המכונית הראשונה  הוצגה בשנת שנת 1966 ונקראה KE10., דגם זה יוצר בין 1966 ל-1970 ונחשב לדור הראשון של טויוטה קורולה. זו הייתה מכונית קטנה יחסית, אורכה היה פחות מארבעה מטרים, אך מנועיה סיפקו הספק נאה של בין  52 ל 68 כ"ס. וכך היא קנתה לה  קהל קונים רחב ונאמן בכל רחבי העולם, החל מיפן וכלה באירופה. ייצור ובעיקר ייצוא.זאת משום שסיפקה ללקוחותיה, תכנון מוקפד, יעיל, איכותי ולא מתפשר כמו שרק היפנים יכולים לייצר.

 

הדור השני של טויוטה קורולה - הקורולה KE20 הוצגה בשנת 1971. דגם זה שמר על תכונותיו המצוינות של הדגם הקודם, כגון איכות ואמינות והתעלה עליו בכך שהיה מרווח יותר וגדול יותר.

 

הדור השלישי של קורולה כלל דגמים כגון: E50 ,E40 ,E30 ו-E60 , והחליף אותו נציג הדור הרביעי- הדגם  E70. הדור החמישי נולד בשנת  1984 כאשר בשנה זו טויוטה קורולה, עשתה קפיצה טכנולוגית משמעותית, בעוברה להנעה קדמית, ובכך לא רק שהדביקה את הפער מול מכוניות מתחרות אחרות אלא התעלתה עליהן, כיוון שלה היה את היתרון היחסי של טויוטה קורולה, אמינות ואיכות ללא פשרות.  מה שהוביל לתוצאה מרשימה של יצור 3.3 מליון יחידות.

 

מכאן הישר לשנות ה90, שהביאו את קורולה אל מדינתנו הקטנטונת, עם הסרת החרם הערבי, וכך נולד דור שביעי (E100) - 1991 ועד 1996, שגם הוא נשא בגאווה את דגל האמינות.דגם זה של טויוטה קורולה היה הדגם   שעליו ביססו את דגם הדור השמיני, שמטרתו הייתה להגיע בעיקר לשוק האירופאי. בשנת 2000 נענתה  חברת טויוטה לדרישת הקהל שרצתה רכב שנוסף על יתרונותיו כרכב לכל המשפחה, יהיה בעל מראה מרענן ואטרקטיבי. טויוטה יכולה לכבוש איזה שוק שתבחר. היענותה לטעם ולדעת הקהל שלה, הופך אותה ליצרנית הרכב המובילה בעולם. מספיק לחזות בדגמים הידידותיים לסביבה, ולראות איך טויוטה תמיד נשארת עם האצבע על הדופק ומספקת ללקוחותיה את הכי טוב שיש.

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות