טויוטה אוונסיס

גם הגרמנים בחרו בטויוטה אוונסיס כרכב הטוב ביותר

בסקר חדש שערך בגרמניה מגזין J.D POWER בין 18 אלף בעלי מכוניות בנות שנה עד שנתיים, טויוטה אוונסיס נבחרה לרכב עם שביעות הרצון הגדולה ביותר. בשוק הגרמני, שהוא הגדול ביותר באירופה, ישנה נטיית לב טבעית של המקומיים להעדיף תוצרת שלהם, בטח ובטח כשמדובר בפלח המכוניות היקרות יותר. בכל זאת, טויוטה אוונסיס עקפה מכוניות גרמניות ואירופאיות רבות כשהגיע לנתון של 85% של שביעות רצון בין בעליה. במקום השני ניצבת פולקסווגן טוארג ובשלישי פורשה קאיין, שתי מכוניות יקרות בהרבה, ועם שורשים גרמניים מובהקים. הסקר בדק כמה פרמטרים: מאפייני הרכב, עלויות אחזקה, איכות ואמינות ושירות במוסך, בשקלול כל התוצאות, טויוטה אוונסיס נבחרה כמכונית המומלצת ביותר על ידי הגרמנים.

 

גם בישראל שביעות הרצון מטויוטה אוונסיס היא מאוד גבוהה כאשר גם משטרת ישראל בחרה ברכב זה לניידות השיטור שלה בכבישים. הרכב מגיע עם מנוע חזק ושקט בנפח 2000 סמ"ק עם 152 כ"ס. תיבת ההילוכים הרציפה עם חלוקה ל-7 הילוכים תורמת לניצול מרבי של המנוע, גם לתאוצות חזקות וגם בשביל צריכת דלק נמוכה, כמעט כמו צריכת הדלק של טויוטה קורולה. תא הנוסעים נבנה כדי לתת את רמת הנוחות המירבית ואת רמת השקט הגבוהה ביותר שניתן לקבל. 

 

אצלנו, בטויוטה חיפה מתם מוטורס תוכלו לקנות דגם חדש של טויוטה אוונסיס, או לקנות מכונית משומשת עם אחריות מלאה כמו של רכב חדש. כך תוכלו לנסוע ברכב שהגרמנים הגדירו אותו כרכב שממנו הם הכי מרוצים.

 

 

לפרטים נוספים התקשרו אלינו לטלפון 04-8550550 או באמצעות האתר.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות