טויוטה היברידית

טויוטה פריוס - ההיברידית האמינה בעולם

כל האנשים שמחזיקים טויוטה פריוס כבר יודעים שמדובר במכונית מאוד אמינה. ההוכחה לזה היא ש-95 אחוזים מהם יקנו פריוס נוספת כשיגיע העת להחליף. מחקר חדש, גדול ומקים של המגזין האמריקאי הנחשב "קונסיומר ריפורט" מצא שמה שהרוב יודעים הוא אכן נכון.

 

 

מה מצאו במחקר:

המחקר בדק נתונים על טויוטה פריוס היברידית ועל הונדה סיוויק היברידת משנת 2002 ועד היום, הנתונים שנמצאו הם מדהימים. אחוז התקלות בהונדה סיוויק משנת 2003 (הנתונים הראשונים שישנם עבור הונדה סיוויק) עומד על 21%. לעומת זאת אחוז התקלות בטויוטה פריוס הוא 4% עבור רכב מאותו שנתון. כשבוחנים את הנתונים עבור מכוניות חדשות יותר הפערים גדלים עוד יותר. לפי המחקר אחת מכל 3 הונדה סיוויק משנת 2010 נכנסה למוסך כדי להחליף את המצבר ההיברידי, לעומת טויוטה פריוס מאותה שנה, שם רק מכונית 1 מתוך 1000 הייתה צריכה לעבור תיקון כזה (0.1% מכלל המכוניות).

 

עורכי המחקר גם מציינים לרעה את העלות הגבוה של החלפת מצברים בהונדה סיוויק שעומדת על 3000 דולר (בארה"ב). נוסף לכך גם הייתרון הגדול מאוד בצריכת הדלק האמיתית של טויוטה פריוס לעומת הונדה סיוויק. ועוד עובדה חשובה ביותר בארצנו החמה, רק בטויוטה פריוס הרכב מתפקד באופן מלא כשמנוע הבנזין כבוי. לכן, גם המזגן ממשיך לקרר בעוצמה מלאה שעומדים בפקק או ברמזור.

 

 

עוד אפשרויות מבית טויוטה:

חשוב להוסיף שגם לטויוטה אוריס מערכת זהה לפריוס, ומחירה זול יותר. לשתיהן צריכת דלת דומה של 27 ק"מ לליטר גם בעיר וגם מחוץ לעיר. גם נתונים אלה הם הטובים ביותר שיש, בין כל הקטגוריות והיצרנים.

 

אצלנו, בטויוטה מתם מוטורס בחיפה יש את כל הדגמים גם בתצוגה וגם לנסיעות מבחן, כך שתוכלו להתרשם ולשדרג את הרכב הקיים שלכם.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות