טויוטה סלקט

טויוטה סלקט: הכניסה של טויוטה לעולם הטרייד אין

שורות טובות למעוניינים לרכוש רכב טויוטה: לאחרונה הודיעה חברת יוניון מוטורס, היבואנית הרשמית של טויוטה בישראל, על שירות חדש שמעורר עניין של ממש בקרב גורמים הנוגעים לתחום הרכב בישראל. השינוי האמור הוא השקת שירות טרייד אין בשם טויוטה סלקט, שתכליתו מכירה של דגמי טויוטה השונים, מבעלות קודמת, עם אחריות יבואן מלאה ושורה ארוכה של הטבות.

התנאים העיקריים של טויוטה סלקט

 

הכניסה של טויוטה לשדה המשחק של שיווק כלי רכב משומשים אינה מפתיעה על רקע הדרישה כיום לכלי רכב, משומשים אך מתוחזקים היטב, במחיר סביר. חשוב להדגיש כי שירות טויוטה סלקט נהוג כבר במספר לא מבוטל של מדינות בעולם, כאשר בישראל הוא עתיד לפעול ב-29 סוכנויות הפזורות בכל רחבי הארץ. התכנית נבחנה בשנה האחרונה בפיילוט ב-15 מרכזי טויוטה בישראל, כולל כאן בחיפה – בטויוטה חיפה מתם מוטורס, במסגרתו נמכרו יותר מאלף כלי רכב. היבואנית מדווחת כי הדגמים הנמכרים ביותר הם טויוטה קורולה, טויוטה יאריס וטויוטה פריוס, כאשר גיל הרכב הממוצע לרכישה הוא 4.5. הדגמים הנמכרים ביותר בפיילוט היו משנתון 2010 ו-2011.

 

במסגרת טויוטה סלקט, יכולים נהגים לרכוש כלי רכב העומדים בתנאי השירות בשורה ארוכה של מרכזים של היבואנית בישראל. על פי התכנון, ישווקו במסגרת התוכנית אך ורק כלי רכב אשר עומדים במספר תנאים בסיסיים: עליהם להיות בני פחות מ-7 שנים (שנת 2008 ואילך), בעלי קילומטרז' שאינו עולה על 150,000 ק''מ. בנוסף, הרכבים צריכים להיות בעלי היסטוריית טיפולים מלאה במוסכים מורשים של היבואן, להיות בבעלות הנקייה מעיקולים או משיעבודים וכן להיות ללא עבר של תאונות שכללו פגיעה בשלדה שלהם. כמו כן, ישווקו רק דגמי טויוטה אשר מיובאים לישראל על ידי יוניון מוטורס ונמצאו בבעלות פרטית בלבד. בסך הכול, נערכת החברה לפעילות בהיקף של כ-2,000 רכבים מדי שנה.


יבואני טויוטה: "מדובר בסטנדרט חדש של מקצועיות בישראל"

 

על פי רן דנאי, מנכ''ל יוניון מוטורס בישראל, התוכנית "מביאה סטנדרט חדש של מקצועיות  לשוק הרכב המשומש והופכת את חווית הרכישה של רכב מבעלות קודמת לזהה לזו של רכישת רכב חדש". מטרת העל בתוכנית היא לאפשר לנהגים שקט נפשי ברכישת הרכב שלהם, יחד עם מחיר נוח. הרכישה כוללת בתוכה הנפקה של חותמת האיכות SELECT, במסגרתה ניתנת אחריות מטעם היבואנית למשך תקופה של שנה או 25,000 ק''מ (המוקדם מביניהם). כאשר מדובר בכלי רכב אשר גילם פחות מחמש, או לחילופין כאלה שעברו פחות מ-120,000 ק''מ, מעניקה היבואנית אחריות מלאה על כל רכיבי הרכב. כלי רכב בני חמש עד שבע שנים (עד ל-150,000 ק''מ) מגיעים עם אחריות המתייחסת למערכות ההנעה בלבד.

 

יוניון מוטורס מבטיחה כי כלי הרכב המשווקים במסגרת השירות עומדים בדרגות האיכות המקיפות ביותר. הם עוברים סדרה של לא פחות מ-155 בדיקות, הנוגעות לכל היבטי הרכב. כאשר יש בכך צורך, עוברים כלי הרכב הליך השבחה מקיף, הכולל פעולות דוגמת תיקוני פחחות או צבע, החלפת צמיגים או בלמים, טיפולים מכניים ועוד. בנוסף, הרוכשים רכב במסגרת טויוטה סלקט ייהנו משירות "טויוטה בדרכים 24/7" משך כל תקופת האחריות, ללא תשלום מצידם. המדובר הוא בשירות הכולל מוקד טלפוני, 24 שעות ביממה, יחד עם שירותי דרך במקרה של תאונה או תקלה המשביתה את הרכב.

 

לתושבי חיפה והצפון – תמצאו את תכנית טויוטה סלקט אצלנו פה במתחם מתם מוטורס - סוכנות משנה טויוטה בחיפה.

 

צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם בהקדם!

 

 

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות