טויוטה סלקט

טויוטה סלקט - הדרך הנוחה והבטוחה לקניית טויוטה יד שניה

לכל מי שמחפש טויוטה יד שניה כמו חדשה, יש את הפתרון אצלנו  במתמ מוטורס טויוטה חיפה. טויוטה סלקט, התוכנית החדשה של יבואנית טויוטה ישראל, כבר מתבצעת בפיילוט ראשוני אצלנו במתמ בחיפה. נעבור על כל שלבי ההכנה של הטויוטה המשומשת הבאה שלכם, וגם נסביר איך התוכנית מאפשר לקנות מכונית יד שניה, ולקבל שירות והכי חשוב גם אחריות של טויוטה חדשה.

 

איזה מכוניות מתקבלות לטויוטה סלקט?

כדי שמכונית משומשת תקבל מאיתנו את החותמת של "כמו חדשה" ואחריות טויוטה סלקט היא צריכה לעמוד בכמה תנאים ראשוניים. קודם כל אנחנו צריכים לראות את היסטוריית הרכב במערכת הממוחשבת שלנו, ורק אם המכונית טופלה לאורך כל חייה במוסכים מורשים של טויוטה אנחנו עוברים לבדיקה של המכונית עצמה. מכוניות ללא היסטוריה מלאה יפסלו כבר בשלב הראשוני ולא ימשיכו את הבדיקה. אם ההיסטוריה אכן מלאה ותואמת את דרישות היצרן המכונית תכנס לסדרה של בדיקות כדי לוודא שהיא לא עברה תאונות, ושמצבה הכללי נראה טוב, ובנוסף היא תעבור נסיעת מבחן על ידי אחד מבוחני הרכב המקצועיים שלנו כדי לוודא שגם בנסיעה המכונית מרגישה כמו טויוטה חדשה, ולא פחות מזה.

 

מה כולל תהליך ההכנה ?

אז הטויוטה המיועדת עברה את כל הבדיקות הראשוניות והיא תואמת לתנאים של טויוטה סלקט, עכשיו הגיע הזמן להכין אותה כדי שאתם תקבלו מכונית שהיא כמו חדשה. מרגע הגעת המכונית אלינו היא תכנס למוסך כדי לעבור סדרה של 155 בדיקות. בבדיקות אלו בודקים כל כפתור וכל גומיה וכל פלסטיק וכל חתיכת מתכת מהקטנה לגדולה ביותר. כל דבר שלא נמצא תקין מתוקן במוסך המורשה שלנו עם חלקים מקוריים בלבד של טויוטה. חלקה האחרון של סדרת הבדיקות כוללת נסיעה ארוכה עם המכונית כדי לוודא שאכן הכל עובד כמו שצריך, וניחשתם נכון, מה שלא עובד או לא מרגיש כמו טויוטה חדשה מתוקן מיד בחלקים מקוריים בידי אחד מהמכונאים המוסמכים שלנו. 

 

במצב הזה המכונית תקינה לגמרי מבחינה מכנית והגיע הזמן לטפל בקוסמטיקה, היא עוברת למחלקת הפחחות שלנו, לתיקון של חלקי הפח שיש ליישר, לצבוע, לנקות או כל דבר אחר כדי שהטויוטה המשומשת שלכם תרגיש כמו חדשה.

 

 

הגענו לעיקר, תעודת אחריות של טויוטה סלקט

 עד עכשיו טויוטה יד שניה נבדקה לפני הקניה, טופלה ונבדקה שוב לאחר הקניה, ואפילו טופלה בצד החיצוני, הקוסמטי, הגיע הזמן לתת לה את אישור טויוטה סלקט. אחריות זו היא אחריות יבואן מלאה כמו אחריות של טויוטה חדשה, למשך שנה מתום אחריות היצרן המקורית. כך שאנחנו מאוד סומכים על תהליך ההכנה שלנו ולכן היבואנית גם נותנת לכם את השקט הנפשי שכל כך קשה למצוא בקניית מכונית משומשת.  

 

 

למכוניות טויוטה המשתתפות בתוכנית  TOYOTA SELECT לחץ כאן




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות