טויוטה בעולם

המדיניות הסביבתית של חברת טויוטה העולמית

במאה ה21 ישנו גידול משמעותי בתעשייה ובטכנולוגיה, ובעקבות כך עליה נרחבת בשימוש באנרגיה המובילה לשימוש בדלק. בנוסף לכך ישנו גידול טבעי באוכלוסייה שמעלה  בצורה נרחבת את השימוש ברכבים, הגורם להתחממות גלובלית.

המדיניות של חברת טויוטה

 

 

חברת טויוטה העולמית, בהיותה חברת הרכב המובילה בעולם חרטה על דגלה את נושא איכות הסביבה וכבר שנים רבות מחפשת פתרונות בעזרה על שמירה על איכות הסביבה.

שמירה זו תתבצע על דיד פתרון שלושת הנושאים העיקריים הבאים:

1.הקטנת פליטת c02 .

2.תמיכה במקורות אנרגיה אלטרנטיביים

3.שיפור איכות האוויר

אחד מעקרונות הברזל במדיניות הסביבתית של החברה היא לבצע את שלושת הנושאים יחדיו ובו זמנית על מנת למנוע את ההתחממות הגלובלית.

טויוטה מפחיתה בשימוש בדלק על ידי שיפור בטכנולוגית המנועים הקיימת, ויצור מנועים חדשים ידידותיים לסביבה בטכנולוגית מינימום-מקסימום המבטיחה פליטת מזהמים מינימאלית וביצועים מקסימאליים לרכב. לדוגמא נוכל לראות את המנוע החדיש מסוג valvematic  של טויוטה אוונסיס החדשה המפיק 152 כ"ס ותצרוכת דלק ממוצעת של כ 1 ל14 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.

בנוסף לכך בטויוטה דואגים להפחית במשקל הרכבים מבלי לפגוע בנוחות הרכב והנסיעה , הקטנת מקדם הגרר (האווירודינמיות של הרכב) של הרכבים, ופיתוח טכנולוגיה היברידית המספקת  שימוש באנרגיה נוספת על ידי מנוע חשמלי הנטען באופן אוטומטי מהנסיעה, בלימה, ומנוע הבנזין הנוסף הקיים ברכב. טכנולוגיה מודרנית זו ניתן למצוא כבר שנים רבות בדגמי טויוטה פריוס.

החזון

 

 

החזון הינו שהטכנולוגיה ההיברידית תהייה הטכנולוגיה המובילה בענף הרכב עוד מספר שנים . על כן החזון הוא שטויוטה תפתח רכבי דיזל עם טכנולוגיה היברידית ורכבים משפחתיים ורכבים נוספים ממגוון מוצרי טויוטה יהיו היברידיים בעתיד.

כראיה להצלחה של הטכנולוגיה ההיברידית ברכבי העולם- החל משנת 1997 נמכרו כ 2 מיליון רכבים היברידיים. היעד בנושא זה הוא של מכירת 1 מליון רכבים היברידיים בשנה.

טויוטה ממתגת את עצמה כחברה המבינה את צרכי הסביבה והאוכלוסייה כאחד, ומעוניינת ליצור הרמוניה ביניהם.

החזון של טויוטה מתבטא במשפט אחד ופשוט: " עתיד חדש לאנשים, חברה והסביבה"




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות