טויוטה יאריס קרוס

טויוטה יאריס קרוס - עיצוב מדליק ויכולות דינמיות

 

טויוטה הנחיתה מתמודדת מוצלחת משלה בקטגוריה רכבי הקרוסאובר המבוססים על דגמי סופר-מיני. כל מי שמכיר את ההיסטוריה של טויוטה, יודע כי כבר משנות ה-90 היא אחת מחברות הרכב הראשונות שהציגה דגם רכב קרוסאובר משלה (ה-RAV4, הזכור לטוב).

 

נוצרה ציפייה אצל ציבור חובבי המכוניות, וכעת, אחרי שקטגוריית המיני קרוסאובר כבר מוכרת בארץ, מציגה טויוטה את הדגם החדשני, כשהוא מוגבה, מעוצב באופן מקורי ומצויד ביחידת הנעה היברידית - כל מה שמזכה אותו בכרטיס כניסה ישירה לליגה של הדגמים הבולטים בקטגוריית הקרוסאובר העירוני.

 

העיצוב החיצוני והפנימי של טויוטה יאריס קרוס

 

בכל הנוגע לקרוסאוברים, העיצוב הוא קריטריון חשוב ומעצבי טויוטה יאריס קרוס עשו בו עבודה מעולה, כשהצליחו ליצור דגם השונה מאד מדגם היאריס, שלמעשה, חולק איתו מעט מאד קווים ומאפיינים משותפים. למשל, הקרוס ארוכה בקרוב לכ-20 סנטימטר מדגם היאריס, ואף העיצוב החיצוני שלה עכשווי ועדכני הרבה יותר מזו של היאריס הוותיקה. כך שבכל הנוגע לחיצוניות, ספק רב אם היאריס קרוס תסכים לקישור ה"משפחתי" המאולץ הזה שנכפה עליה. 

בניגוד לעיצובה החיצוני, העיצוב הפנימי בכללו (ובמיוחד סביבת הנהג), נראים כאילו שוכפלו מגרסת הסופר-מיני של היאריס. מה שמעניק לנוהג ברכב (ובמיוחד לחובבי היאריס המובהקים) הנדסת האנוש נוחה ויעילה מאד - לוח מחוונים מבוסס מסך מרכזי המציג את מד המהירות ונתונים נוספים של מחשב הדרך, ומשני צידיו של המסך מותקנים השעונים הרגילים (כמות דלק וחום מנוע - מימין וסל"ד / טעינה בצד שמאל). גם תפעולה של מערכת המולטימדיה נגיש, קל ואינטואיטיבי, ואנחנו לא נאלצים להתמודד עם ניסיונות למודרניזציה מופרזת מאולצת (שתמיד מגיעה על חשבון נוחותו של המפעיל אותה).

 

קטנה, אבל גדולה!

 

בניגוד לדגם הקרוסאובר ההיברידי האחר של טויוטה, ה-CH-R, שאחת מתכונותיו הבולטות הייתה כי הוא נראה קומפקטי יותר ממימדיו האמיתיים, טויוטה יאריס קרוס, אמנם, לכאורה, ממוקמת מבחינת מידותיה בקצה התחתון של סגמנט המיני-קרוסאוברים, אבל היא נראית גדולה ומרשימה בהרבה יותר שנתוניה הטכניים היבשים מראים. לזכותה ייאמר גם, שהיא לא נראית כמו "סופר-מיני שממש מתאמץ להיראות קרוסאובר" (משפט שהוזכר, לא פעם, בנוגע למתחרותיה בסגמנט זה).

 

בשורה התחתונה

 

מזמינים אתכם אלינו לסניף לפגוש ולחוות בעצמכם את הרכב הנפלא טויוטה יאריס קרוס בסניף טויוטה חיפה.

 

רק נציין, בסיכומו של דבר, כי דגם יאריס קרוס של טויוטה יוצר שילוב יוצא דופן בין עיצוב ייחודי ליכולות מפתיעות. יחידת ההנעה ההיברידית שלה יעילה וחסכונית, הנהיגה בה גבוהה ונוחה, וגם הנוסעים היושבים בה מאחור נהנים מנסיעה שקטה ונעימה וממרחב פנים מרווח. מידותיה הקומפקטיות וההיגוי המצוין שלה ממצבים אותה היטב כרכב הפנאי האידיאלי המותאם ליצירת חוויית הנהיגה העירונית המושלמת! 

 

למידע נוסף אודות טויוטה יאריס קרוס

 

להזמנת נסיעת התרשמות




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות