טויוטה לשירותכם גם במהלך הקורונה

טויוטה לשירותכם גם במהלך הקורונה בשירות מותאם ומוקפד במיוחד

 

במהלך רוב שנת 2020 השתבשו החיים של כולנו באורח חסר תקדים בעקבות התפשטותה של מגפת הקורונה בארץ ובעולם. המשק משותק ומוקפא לסירוגין ומרבית השירותים הבסיסיים להם אנו רגילים אינם זמינים או ניתנים במתכונת מיוחדת ומצומצמת. בטויוטה ישראל הוחלט לעמוד לרשות הלקוחות באופן מלא לאורך תקופה מאתגרת זו, תוך הקפדה מלאה ומחמירה במיוחד על הנחיות משרד הבריאות, במטרה להבטיח שמירה על בריאות הלקוחות והעובדים כאחד. להלן כמה מהשיטות העיקריות בהן אנו נוקטים כאן בטויוטה ישראל לצורך מתן שירות מלא ומקצועי ללקוחותינו, גם ובמיוחד בתקופה מאתגרת זו – 

 

נוכחות באולמות התצוגה תוך שמירה מוקפדת ביותר על ההנחיות

בעוד אנו מציעים בטויוטה שירות אונליין מלא, מגוון ומפורט במיוחד במהלך תקופת הריחוק החברתי שנגזרה על כולנו, אנו מודעים גם לחשיבות הרבה של הגעה לאולמות התצוגה לצורך התרשמות ישירה מדגמי החברה, בלעדיה מרבית לקוחותינו לא ישקלו אפילו לרכוש רכב טויוטה חדש. לכן, בכפוף להנחיות משרד הבריאות ותוך שמירה יתרה ומוקפדת במיוחד על כלל התקנות הרלבנטיות, אנו מציעים שירות מלא ובטיחותי באולמות התצוגה שלנו – 

אנשי המכירות והשירות שלנו מצוידים בכל האמצעים הנדרשים והנחוצים, החל ממסכות, כפפות ולוחות פרספקס המפרידים בין איש המכירות ללקוחות, ועד לשימוש בציוד חיטוי, מדידה מוקפדת של חום בכניסה לאולם וכל שאר התקנות הנדרשות.

כך, גם מי שמעדיף להגיע בעצמו לאולם התצוגה (וכאמור – לקוחות רבים מעדיפים זאת במידה והדבר מתאפשר...), יכול לעשות זאת בקלות וללא סיכון מיותר. סמכו עלינו – אנו עושים את כל הנדרש על מנת לשמור על סטריליות ומרחב נקי מסכנת הדבקה, גם הרבה מעל ומעבר לדרישות וההנחיות הבסיסיות המיושמות במשק!

 

הרחבה והעמקה של השירותים הניתנים מרחוק

כמוטבן שנוכחות באולמות התצוגה ופגישה "ממשית" עם נציגי השירות והמכירה שלנו אינן הדרכים היחידות לקבל אינפורמציה ושירות, ולהתעניין ברצינות ברכישת טויוטה חדשה או משומשת (למשל - בטרייד אין...). ניתן ואף מומלץ להשתמש במגוון דרכי ההתקשרות מרחוק שאנו מציעים, אותם כמובן הרחבנו משמעותית במהלך תקופת הקורונה.

שירותים אלו כוללים כמובן מגוון רחב של פעולות אותן ניתן לבצע אונליין, החל מקבלת מידע כללי מפורט אודות כל דגם ועד להתקשרות ישירה ורציפה עם הנציגים שלנו, הן באמצעות הטלפון והן באמצעות התקשרות אונליין מסוג זה או אחר (אימייל, ווטסאפ,יצירת קשר דרך האתר ועוד..).

השירותים המקוונים המורחבים שאנו מציעים בעת זו כוללים גם שירותים שבעבר רובנו לא דמיינו שיכולים להינתן אונליין, דוגמת נסיעת מבחן וביצוע עסקאות טרייד אין מלאות. על כך נפרט מיד...

 

נסיעות מבחן בטיחותיות בתקופת הקורונה – כיצד זה נעשה?

אחד השירותים הבסיסיים והמתבקשים ביותר שמציעה כל סוכנות רכב ללקוחותיה הוא נסיעת מבחן. אין לצפות מאנשים לרכוש רכב חדש בלי שהתנסו בנסיעה בו, או לכל הפחות ישבו בו והתרשמו מההרגשה בפועל. כיום, נסיעות מבחן (המתבצעות בדרך כלל בליווי נציג של סוכנות הרכב) עשויות להיות מאתגרות במיוחד, ובטויוטה הכנו מספר פתרונות אשר עונים על הצורך המוצדק בנסיעת מבחן שכזו.

פתרון אפשרי ראשון עבור נסיעת מבחן בתקופת הקורונה הוא להגיע אלינו לסוכנות, ולערוך נסיעת מבחן עם נציג ובהתאם להוראות התו הסגול, לאחר שזה חוטא בצורה מוקפדת ויסודית במיוחד עבורכם. כך אינכם מסתכנים בהידבקות ואינכם צריכים אפילו להתקרב לנציג המכירות שלנו, אשר כאמור לא יתלווה אליכם לנסיעה.

אפשרות נוספת אותה מעדיפים רבים היא לערוך את נסיעת המבחן בעצמם, אך כאשר הרכב מגיע ישירות אליהם עד הבית, בלי שיצטרכו לצאת מסביבת ביתם על מנת להגיע פיזית לסוכנות טויוטה. נציג שלנו יביא אליכם את הרכב, לאחר חיטוי קפדני כמובן.

אפשרות נוספת בהקשר זה היא לערוך ווידיאו צ'אט עם נציג שלנו המתמחה בנסיעות התרשמות, אשר יסביר לכם בפירוט אודות הדגם הספציפי בו אתם מתעניינים, יענה על כל שאלה שיש לכם ויציג את הרכב באופן נרחב ומפורט דרך הווידיאו. עבור מי שאינו מעוניין לצאת מהבית כלל או לבוא בכל סוג של מגע עם אנשים שאינם מסביבתו הקרובה, פתרון זה עשוי בהחלט לתת מענה הולם.

 

הצעות מימון מיוחדות לתקופה לרכבי טויוטה וטרייד אין אונליין

אחד המאפיינים המובהקים ביותר של המצב הנוכחי הוא משבר כלכלי, אשר גורם לרבים מאיתנו להתנהל ביתר זהירות מבחינה פיננסית. בטויוטה מודעים לחומרת המצב ומציעים מגוון רחב ומגוון של מסלולי מימון שונים, המיועדים לתת פתרון מימון הולם ואטרקטיבי עבור כל המתעניינים בכך. גם בהשוואה להצעות של סוכנויות רכב אחרות, בדיקה קצרה תגלה כי טויוטה מציעה כמה מדרכי המימון האטרקטיביות והנוחות ביותר.

בנוסף, במסגרת קניית רכב חדש שמחה סוכנות טויוטה להציע ללקוחותיה הצעות אטרקטיביות במיוחד עבור רכביהם הישנים, כך שיוכלו לרכוש את הרכב החדש במסגרת עסקת טרייד אין, וכך ליהנות הן מהוזלה משמעותית בעלויות הרכישה והן מהאפשרות "להיפטר" מרכבם הישן, בלי להידרש לפרסם אותו למכירה, לפגוש קונים פוטנציאליים וכו'.

כמובן שהן הצעות המימון המיוחדות והן עסקת הטרייד אין כולה – הכל יכול להיעשות אונליין ודרך הטלפון, ללא צורך להגיע לסוכנות או לאולם התצוגה בעצמכם. נציגים מטעמנו יבחנו את הרכב הישן שלכם (הן באמצעות ווידיאו צ'אט והן באמצעות מסמכים בסיסיים שתתבקשו להעביר אונליין) וכך יוכלו להעריך באופן ראשוני את שווי הרכב, כך שתוכלו לקבל מושג מדויק יחסית בנוגע לפרטי העסקה שמוצעת לכם.

 

מסירת רכב טויוטה חדש 

ולבסוף, גם הרגע המרגש והמשמח של קבלת הרכב החדש (ומסירת הרכב הישן, במקרה של עסקת טרייד אין) יכול להיערך כיום במתכונת מיוחדת, בהתאם למצב ולאילוצים שהוא מציב, ובעיקר בהתאם להעדפות הלקוח – 

עבור מי שמעוניין לקבל את רכבו מסוכנות טויוטה באופן "רגיל", ניתן כמובן להגיע לאסוף את הרכב מהסוכנות, שם יישמרו כאמור בהקפדה רבה כל כללי ההיגיינה והריחוק החברתי, כנדרש על פי הנחיות משרד הבריאות ומעבר לכך. 

מי שאינו מעוניין להגיע לסוכנות טויוטה יכול לקבל את רכבו החדש ישירות הביתה, באמצעות נציג מטעמנו. חשוב לציין כי גם במקרה זה וגם במקרה של איסוף הרכב החדש מסוכנות טויוטה עצמה, הרכב יעבור תהליך חיטוי וסניטציה מוקפד ויסודי, כך שיגיע אליכם נקי מכל סכנה!

 

לסיכום, אנו בטויוטה עושים את כל מה שניתן וצריך על מנת לשמור על שלומם ובריאותם של לקוחותינו ועובדינו גם יחד. ההתאמות השונות אפשרו לסוכנויות טויוטה בארץ לפעול במתכונת מלאה לאורך מרבית החודשים האחרונים, וגם כיום אנו מציעים לכם להתרשם ולהתעניין בצורה בטיחותית וללא סכנת הידבקות, הן בהגעה לסוכנות טויוטה והן באמצעות הכלים השונים המאפשרים לבצע הכל אונליין ודרך הטלפון.

 

נשמח במתם מוטורס - סוכנות משנה טויוטה חיפה, לראותכם בכל פורמט בו תבחרו! 

המון בריאות לכולם.

 

 

 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות