דגמי טויוטה

ההצלחה של טויוטה בשוק האמריקאי

 

המשבר הכלכלי, פגע בעיקר בכלכלתה של אצות הברית, ובמקביל, נפגעו באופן קשה וישיר יצרניות הרכב האמריקאיות. נכון להיום, יצרנית הרכב האמריקאית הענקית ג'נרל מוטורס, עודנה יצרנית הרכב הגדולה בעולם, אך עם היחלשותו של השוק האמריקאי והכלכלה האמריקאי בכלל, נחלשת גם יצרנית הרכב האמריקאית הגדולה, ולמעשה בכך, מחזקת חברת טויוטה את מקומה בשוק העולמי בכלל ובשוק האמריקאי בפרט, וסוללת בבטחה את דרכה לקראת תואר נכבד זה.

דרכה של טויוטה בארצות הברית

 

יצרנית הרכב היפנית החזקה טויוטה, פתחה את שעריה מפעליה הראשונים בארצות הברית עוד בשנת 1985. השנים הארוכות של ייצור רכבי החברה בארצות הברית, החדירו את המותג היפני המוצלח אל בתי אב רבים ברחבי ארצות הברית, כשהיא תורמת לכלכלה האמריקאית על ידי העסקה נוכחית של למעלה משלושים אלף עובדים.

 

שוק הרכבים האמריקאי, נחשב לאחד שענפים החזקים ביותר בכלכלה האמריקאית וכאחד מהגורמים המשפיעים ביותר על הכלכלה העולמית כולה. התחזקותה של טויוטה בשוק האמריקאי, מעידה על יציבותה של החברה, גם תחת הנטל הכלכלי והבעייתיות שנוצר ה ומחריפה עקב המשבר הכלכלי העולמי, ומידת השפעתו על הכלכלה במדינות ארצות הברית בכלל, ועל ענף הרכב בפרט.

 

היקף המכירות של רכבי החברה בארצות הברית הולך ועולה, ועומד כיום על למעלה מארבעה עשר אחוזים מכלל מכירות הרכבים בארצות הברית כולה! נתון זה, מעמיד את טויוטה במקום גבוה ברשימת יצרניות הרכב המובילות בעולם, ובין המובילות במכירות רכבים בארצות הברית.

 

טויוטה קאמרי לדוגמא, היא אחת המכוניות הנמכרות ביותר בשוק האמריקאי וכבר מספר שנים רצופות היא המכונית הנמכרת ביותר בארה"ב. היתרון של טויוטה קאמרי היא של רכב המיוצר עבור השוק האמריקאי, וכולל את כל המאפייינים שהציבור האמריקאי מעדיף (מרחב פנימי גדול, מנועים גדולים ועוצמתיים), ביחד עם האמינות והשירות המצויין של טויוטה.

 

עוד מכונית שמצליחה מאוד בשוק האמריקאי היא טויוטה פריוס ההברידית, מכונית זו מתאימה לרוח התקופה "הירוקה" ויחד עם זאת שהיא ידידותית לסביבה וחסכונית מאוד בדלק, הרכב הוא רכב עוצמתי ונוח במיוחד

סיפור הצלחה עולמי

 

יציבותה של החברה בשוק העולמי גם בעיתות משבר, היא לא עניין של מזל. מדיניות החברה ונהלים קשוחים בשירות המוטמעים על ידי חברי ההנהלה של יצרנית הרכב המוצלחת, הם אלו אשר הובילו את חברת טויוטה למקומה הבטוח הנוכחי ברחבי העולם.

 

החברה הטמיעה במפעליה את מתודולוגיית זיהוי צרכי הלקוח לצורך התקדמות משמעותית ואפקטיבית מדגם לדגם על פני השנים, ובכך למעשה הובילה יותר ויותר קונים מרוצים לשוב ולרכוש את דגמי טויוטה שנתונים מתקדמים, ללא הצורך לשנות או להחליף יצרנים.

 

שמה הטוב של טויוטה בקרב הנהגים מהווה למעשה הגורם העיקרי של דרכי השיווק של טויוטה, כאשר מעבר לשיווק קונבנציונאלי על ידי שימוש באמצעי המדיה השונים ושלטי חוצות, זוכה טויוטה לאהדה בקרב נהגיה, ואלו הם אלו אשר למעשה יוצרים את השיווק האגרסיבי ביותר עבור החברה.

 

מאז שנת 2007, נאמדת החברה כיצרנית הרכב המובילה והגדולה בעולם, כאשר את יצרנית הרכב הענקית האמריקאית פורד, עברה טויוטה עוד בשנת 2003, כשאת ענקית הרכב ג'נרל מוטורס הותירה טויוטה מאחור, ולא רק בגלל השפעותיו של המשבר הכלכלי על החברה.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות