טויוטה היברידית

טויוטה כמובילת דרך במלחמה על כדור הארץ

אין זה סוד כי כדור הארץ שלנו סובל מזה כמה עשורים מבעיות אקלימיות קשות הבאות לידי ביטוי בהתחממות גלובאלית מואצת, ואשר נובעות משימושו המוגבר של האדם במכונות אשר פולטות גזים רעילים רבים לאטמוספרה.

מזה שנים רבות, נרתם המין האנושי למאבק בהתחממות זו ובהשלכות ההרסניות שהיא עלולה לגרום. תעשיית הרכב הינה אחת התעשיות המשפיעות ביותר על המצב, שכן אחוז ניכר מהגזים הרעילים והמזיקים שפולט האדם לאטמוספרה מגיע מכלי הרכב הפרטיים והציבוריים השונים. כאחת מיצרניות הרכב הגדולות והמובילות בעולם, חברת טויוטה שמה לה למטרה להשתמש בכוחה העצום על מנת לתרום למאבק ולהביא לשינוי של ממש בנתיב ההרסני בו צועדת האנושות.

טויוטה – מחלוצות החשיבה הירוקה

טויוטה הינה כאמור יצרנית הרכב הגדולה והמובילה בעולם, ואחת מהחברות הגדולות בעולם. ככזאת, עומדים לרשותה האמצעים לחולל תמורות של ממש בהתנהגות ההמונים בעולם שלנו.

ואכן, בשנות התשעים של המאה העשרים, הייתה טויוטה לחברה הראשונה בעולם אשר ייצרה ומכרה באופן המוני מכוניות היברידיות. מכוניות אלו כידוע, משתמשות הן בדלק והן בחשמל, אשר מופק תוך כדי תנועת הרכב, וכך למעשה מהווה מקור אנרגיה מתחדש, בלתי נדלה והכי חשוב – לא הרסני לסביבה.

מאז ועד היום חלף יותר מעשור, וכיום אכן ניתן לראות בכבישים מכוניות היברידיות רבות, הן מתוצרת טויוטה והן מתוצרת יצרניות רכב גדולות אחרות.

המשאבים הרבים אשר הושקעו על ידי תאגיד טויוטה במחקר ופיתוח הטכנולוגיה ההיברידית, הביא להתקדמות משמעותית בתחום, וכך תרם ישירות לשינוי דפוסי התנהגות ההמונים – שינוי חיובי כמובן, לכיוון ירוק וידידותי יותר לסביבה.

התרומה במקרה זה של טויוטה למאבק האנושות בהתחממות הגלובאלית גדול ורחב יותר ממכירת כמה מכוניות היברידיות. התרומה האמיתית היא בשינוי כיוון המחשבה בקרב הצרכנים והיצרנים באחד התחומים הקריטיים ביותר לנושא ההתחממות. בעקבות הפיתוח, הייצור והמכירה של טכנולוגיה היברידית על ידי טויוטה ויצרניות רכב אחרות, החל תהליך חשוב אשר מטרתו להביא לשינוי כולל בדרך בה האדם צורך ומשתמש במשאבי הטבע העומדים לרשותו. שינוי זה הינו אבן הדרך הראשונית והקריטית במאבק ארוך וחשוב למען עתידו של כדור הארץ ושל האנושות כולה.

מה צופן העתיד

חשוב מאוד לזכור, כי גם אם אנחנו עדים למאות אלפי מכוניות היברידיות בכבישים עד כה, זוהי רק ההתחלה. השינוי בהתנהגות האדם הנובע מהשימוש במכוניות היברידיות הינו בהחלט בכיוון הנכון, אך כרגע אינו מספיק על מנת לעצור את ההתחממות המואצת ולהבטיח את עתיד האנושות.

הערך הגדול כל כך של פיתוח הטכנולוגיה הירוקה על ידי טויוטה וחברות ענק נוספות טמון ברעיון – בכיוון שהן מתוות. בעשרות השנים הקרובות אנחנו עתידים לראות את תחום פיתוח הטכנולוגיה הירוקה ממשיך ומואץ, בתקווה עד לנקודה בה יוכל האדם להתקיים ולספק את כל צרכיו על ידי טכנולוגיה ידידותית לסביבה בלבד. ביום בו נגיע למצב המיוחל הזה, נוכל רק להודות לגופים דוגמת טויוטה, אשר המודעות הסביבתית שלהם תפסה את המצב בזמן, והביאה את האנושות לנצח בקרב על מקום המחיה הטבעי שלנו.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות