מרכז שירות טויוטה

מותג שירותי הניידות החדש של טויוטה מכניס אותנו לעידן חדש

 

בעוד טויוטה ידועה מזה עשרות שנים ברחבי העולם כאחת יצרניות הרכב הפופולאריות והמצליחות ביותר בעולם (טויוטה קורולה החדשה והישנה גם יחד, אשר הוכתרו כמשפחתיות הנמכרות ביותר לאורך שנים רבות מהוות דוגמה מצוינת לכך), לחברה נודע גם מוניטין של פורצת דרך וחדשנית – חברה המשקיעה תקציבי ענק במחקר, פיתוח וחשיבה חדשנית ופורצת דרך, כזו אשר משנה בפועל את עולם הרכב ומצעידה אותו לכיוונים מסוימים. לאחרונה, בשבועות הראשונים של העשור החדש יצאה טויוטה אירופה בהכרזה על מותג הניידות החדש של החברה – "קינטו" (KINTO) אשר צפוי גם כן לשנות את עולם התחבורה האירופי בצורה יסודית בשנים הקרובות, ולחלחל במוקדם או במאוחר גם לשאר העולם.

 

שירותי ניידות מתקדמים מבית טויוטה – מותג הניידות KINTO 

בדיוק כפי שכולנו התרגלנו כבר מזמן לשמות כמו "טויוטה קורולה", "טויוטה C-HR" או "טויוטה יאריס", כך אנו צפויים להתרגל בשנים הקרובות לשם "טויוטה קינטו". אך הפעם, לא מדובר בדגם ספציפי של רכב אלא במותג חדש הכולל תחתיו מגוון שירותים ופיתוחים שונים, כולם קשורים לניידות בדרכים שונות, ניידות מתקדמת, יעילה וידידותית לסביבה, כזו אשר (בתקווה) תאפיין את עולם הרכב והתחבורה במהלך המאה העשרים ואחת.

מותג חדש זה, אשר שמו נלקח ישירות מעולם האנימציה היפני בו ניתן למצוא דמות של ענן בשם "קינטון" אשר מספק שירותי תחבורה לדמות אנימציה יפנית מפורסמת, כולל כאמור שירותים שונים ונפרדים, אשר אמורים כולם להיכלל תחת המטרייה הרחבה של "שירותי ניידות מתקדמים". בעוד השירותים השונים אמורים להיות משווקים ומופצים בשווקים שונים בהדרגה, טויוטה כבר הכריזה על ארבעה השירותים הגדולים העיקריים הצפויים להיות מושקים ראשונים באירופה – 

 

KINTO SHARE: שירות שיתוף רכבים - בטויוטה (ובשאר עולם הרכב גם כן) מזהים כבר מזה כמה שנים טובות כי אחד הכיוונים החשובים ביותר אליהם צריך לצעוד עולם הרכב הוא זה של שיתוף בין צרכנים, ובפרט שיתוף רכבים. בעולם בו אנו חיים, אין כל היגיון כלכלי או סביבתי בכך שכל אדם יחזיק במכונית משל עצמו, וזו תעמוד לאורך מרבית שעות היממה במוסך (זה למעשה המצב כיום...). שירות שיתוף הרכבים החדש שמשיקה טויוטה כבר פועל בפועל במספר ערים אירופאיות מרכזיות, דוגמת דבלין, מדריד וקופנהגן. הרעיון העומד מאחורי השירות החדש הוא כי קהל המשתמשים בשירות יעשה שימוש בעיקר בצי הרכבים ההיברידי – חשמלי של טויוטה, וההתנהלות כולה תהיה מבוססת על שירות עצמי של המשתמשים, באמצעות אפליקציה ייעודית. החזון הוא כאמור להביא את עולם הרכב כולו למצב בו שיתוף רכבים מתבצע ברמה גלובאלית ובאופן נרחב, כך שכמות המכוניות הכוללת הנדרשת לאוכלוסיית העולם לא תמשיך לטפס ולטפס ככל שהאוכלוסייה מתרחבת

 

KINTO ONE: ליסינג תפעולי מלא - שירות זה נועד לאפשר בעלות והחזקה של רכב יחד עם קבלה מלאה של כל השירותים והטיפולים הנדרשים. הכל תחת תשלום אחד המאגד לתוכו את כלל שירותי הרכב להם נזקק הלקוח. ליסינג הוא עולם המוכר לנהגים הישראלים מקרוב ובצורה נרחבת, אך טויוטה מתכננת לבצע מהפכה גם בעולם זה, באמצעות השקת שירות ליסינג מלא וכולל מסוג זה

 

KINTO LEX: ליסינג גמיש – במקביל לליסינג התפעולי המלא והכולל שמשיקה טויוטה, היא מתייחסת גם לקהל נרחב של צרכני רכב אשר אינם מעוניינים בעסקת ליסינג "סטנדרטית" ו"רגילה", אלא זקוקים למשהו מעט שונה ומותאם אישית. "קינטו פלקס" הוא שירות של ליסינג גמיש אשר מציע ללקוחות שונים אפשרויות לעסקאות שונות ומותאמות יותר עבור צרכיהם הייחודיים, הכל ברמת שירות פרימיום, כפי שטויוטה יודעת להציע ולספק...

 

KINTO JOIN: שירותי נסיעה שיתופית לעבודה – תחום משמעותי נוסף בו מעוניינת טויוטה לבצע שיפורים ולהביאו לקדמת הבמה האירופאית (בינתיים) הוא זה של קארפול, או במילים אחרות – נסיעה שיתופית בין עובדים אל מקום העבודה וממנו.כוח העבודה מהווה אחוז ניכר מהאוכלוסייה, ורובם המכריע של העובדים זקוק לשירותי רכב רק בדרך אל מקום העבודה בבוקר, וחזרה ממנו הביתה בשעות אחר הצהריים. באמצעות שירות קארפול יעיל ודינמי דוגמת זה שמשיקה טויוטה מקווים בעולם הרכב לעליית מדרגה במספר העובדים המשתמשים בקארפול, במטרה לצמצם את מספר הרכבים על הכביש ואת פליטות הגזים המזהמים לאוויר

 

תהליך שנמצא בפעולה כבר מעל לעשור – הצהרת כוונות מצד טויוטה

השקת מותג שירותי הניידות החדש של טויוטה אינו מהווה מהלך שיווקי רדוד ומופשט, כי אם מהלך מעמיק ונרחב של ממש, כזה אשר נמצא בתהליכי הכנה כבר מעל לעשור. עוד בשנת 2008 הקימה טויוטה שתי ישויות עסקיות חדשות באירופה. הראשונה היא חברה לניהול ציי רכבים והשנייה היא חברה לבנייה וניהול של שירותים דיגיטליים (פלטפורמה דיגיטלית), אשר מבססות בשנים האחרונות את פעילותה של טויוטה ביבשת אירופה. חברת ניהול ציי הרכב פועלת להרחבה משמעותית ושינוי יסודי של שוק הליסינג האירופאי, ועומדת מאחורי השקת שירותי הליסינג המלא והגמיש של החברה.

חברת הדיגיטל של טויוטה מפעילה מספר מרכזים שונים דוגמת מרכז הביג דאטה של החברה, ועומדת מאחורי הפיתוח והייצור של מוצרים דיגיטליים רבים ושונים אשר עוסקים במערכות רכב מקושרות, וצפויים לשמש כבסיס לפיתוח השווקים הדיגיטליים החדשים בצורה יעילה (דוגמת פלטפורמות אפקטיביות ומתקדמות לניהול שיתוף רכבים).

 

מהלך זה שמנהיגה טויוטה כבר למעלה מעשור ואשר עלה מדרגה בשבועות האחרונים עם ההכרזה של החברה על השקת מותג שירותי הניידות מהווה הצהרת כוונות אמינה מצד טויוטה, בנוגע לחזון של החברה עבור עולם הרכב כולו. מערב אירופה נחשב לאחד האזורים הפרוגרסיביים והמתקדמים ביותר בעולם, ומקום מתבקש להשיק בו את עתיד עולם הרכב, כפי שצופה אותו כוח מוביל בתחום דוגמת טויוטה.

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות