טויוטה טרייד אין

טויוטה טרייד אין – איך זה עובד ומהם היתרונות?

 

עסקאות טרייד אין של רכבים הן לא דבר חדש, אך באופן מסורתי אינן זוכות לתשומת הלב הראויה בשוק הרכב הישראלי. נהגים רבים חששנים בנוגע לעסקאות טרייד אין אשר עלולות להשתבש במגוון דרכים, ומעדיפים לרכוש רכב חדש או רכב יד שנייה בעסקה "רגילה", ולמכור את מכוניתם הישנה בנפרד. חששות אלו מעסקאות טרייד אין עלולות להיות מוצדקות כאשר מדובר במגרש מכוניות עלום ובלתי מוכר, אך בתכנית טרייד אין של טויוטה ניתן ליהנות מכל העולמות גם יחד.

 

היתרונות של עסקת טרייד אין עבור הרכב עשויים להיות משמעותיים ביותר ולחסוך לנו הרבה מאוד כסף, זמן, לחץ וכאב ראש. אך זה נכון רק כאשר הגורם עימו עושים את עסקת הטרייד אין הוא גורם אמין ומקצועי המציע תנאים טובים ובטוחים. כיצד עובד טרייד אין  שמציעה טויוטה עצמה ומהם היתרונות של עסקה שכזו על פני עסקאות טרייד אין "רגילות"?

 

להחליף את הרכב הישן בתמורה לרכב חדש – טויוטה טרייד אין 

 

באופן כללי, עסקת טרייד אין היא כזו בה צד אחד (לרוב בעל רכב פרטי) נותן את רכבו הישן, ובתמורה הצד השני (לרוב סוכנות רכבים, מגרש מכוניות, סוחר רכבים או חברת רכב גדולה ומוכרת, דוגמת טויוטה...) לוקח את הרכב הישן ומעניק בתמורה רכב חדש, כאשר ברוב המקרים נדרשת תוספת תשלום על הרכב הישן, שכן זה יהיה שווה פחות מהרכב החדש (לפחות ברוב המקרים..).

לעסקת טרייד אין עשויים להיות חסרונות שונים, בעיקר כאשר הגורם העומד מולנו (ולוקח מאיתנו את הרכב הישן בתמורה לרכב חדש) אינו גוף אמין, גדול ויציב מספיק. אך כאשר עושים עסקת טרייד אין עם גורם אמין ו"אטרקטיבי", ניתן ליהנות מהכל היתרונות של סוג זה של עסקה.

באמצעות עסקת טויוטה טרייד אין – עסקה המבוצעת ישירות מול סוכנות טויוטה ישראל (השלוחה הרשמית של טויוטה בארץ), ניתן ליהנות מהיתרונות של עסקת טרייד אין בראש שקט, סמוכים ובטוחים כי מה שמובטח לנו זה בדיוק מה שנקבל. בין היתרונות של עסקת טרייד אין ניתן למנות את החיסכון בזמן ומאמץ הרבים הנדרשים על מנת למכור מכונית ישנה (פרסום, פגישות עם קונים פוטנציאליים, התמקחויות, תלונות נפוצות שונות מצד הקונים וכו'), אשר פשוט נחסכים לחלוטין כשמדובר בטרייד אין. הרכב הישן פשוט נלקח מכם בלי יותר מדי בלגאן, ובתמורה אתם מקבלים את השווי הכספי שלו במתקזז ממחיר הרכב החדש שאתם מקבלים.

בעסקת טויוטה טרייד אין מקבלים הלקוחות גם את הזכות ליהנות מאחריות מלאה של טויוטה עצמה, מה שלא קיים במקרה של טרייד אין עם מגרש מכוניות או סוחרי רכבים פרטיים אלו או אחרים. כך ניתן להיות סמוכים ובטוחים כי הרכב החדש שאתם מקבלים במסגרת העסקה ימשיך לפעול בצורה אופטימאלית לאורך השנים הבאות, כך שמדובר בעסקה משתלמת לטווח ארוך עם רמת וודאות גבוהה במיוחד.

 

טויוטה קורולה כהשקעה לטווח ארוך – טויוטה טרייד אין מבטיח שתנהגו על רכב איכותי

 

יתרון נוסף המתקבל כאשר בוחרים בעסקת טרייד אין טויוטה היא אפשרות לקבל בעסקה רכב חדש לחלוטין, ולא רכב משומש במצב טוב, כפי שמוצע בלא מעט עסקאות טרייד אין בשוק. במקרה של טויוטה טרייד אין, אתן יכולים להשתדרג לטויוטה קורולה חדשה (או כל דגם אחר של החברה), ושווי הרכב הישן שלכם יתקזז מעלות הרכב החדש. כך ניתן להפחית משמעותית את מחיר הקנייה של רכב חדש אשר יצא זה עתה מהמפעל, ולהצליח לממן לעצמכם טויוטה קרולהטויוטה יאריסטויוטה ראב 4 או כל דגם אחר, חדש מהחברה.

 

שדרוג לרכב חדש לחלוטין של טויוטה באמצעות עסקת טרייד אין מהווה במובנים רבים השקעה חכמה לטווח הארוך. הדבר נכון במיוחד עבור מי שמשדרג רכב של יצרנית אחרת ברכב טויוטה חדש. זאת מכיוון שטויוטה, ובפרט דגמים נפוצים ופופולאריים של החברה דוגמת טויוטה קורולה, נחשבת ליצרנית של רכבים איכותיים ואמינים ביותר, המחזיקים מעמד בצורה טובה לטווח הארוך ושומרים יחסית על שוויים. כך, עסקת טויוטה טרייד אין יכולה לאפשר לכם להשתדרג ל"מועדון" של לקוחות טויוטה, ולהתחיל לנהוג על הרכבים האמינים והאיכותיים ביותר בעולם. לאחר הפעם הראשונה כבר קל הרבה יותר לשמר הסטאטוס ולהמשיך לשדרג לרכבי טויוטה חדשים באמצעות עסקת טרייד אין מדי כמה שנים. אחוז ניכר מלקוחות טויוטה מעדיפים להישאר עם רכבי החברה על פני רכבים של כל יצרנית אחרת, וכמעט כל מי ששדרג מרכב של חברה אחרת לרכב טויוטה חדש לא רק שלא הצטער על כך, אלא נשאר במועדון הלקוחות של החברה מעתה והלאה. עסקאות הטרייד אין המאפשרות להשתדרג כל הזמן בלי להוציא סכומי עתק מדי שנה, מאפשרות גם למי שאינו מסתמך על משכורת גבוהה ויציבה לנהוג על טויוטה, וליהנות מהיתרונות של הרכבים הטובים העולם.

 

טויוטה טרייד אין למכונית המשפחתית ומעבר בין קטגוריות רכב שונות

 

עסקת טויוטה טרייד אין היא הפתרון המושלם עבור שדרוג הרכב המשפחתי – הוצאה לה נדרשות אינספור משפחות בישראל, כאשר במקרים רבים אין ביכולתם לממן זאת או להצליח לשדרג לרכב עליו באמת מעדיפים לנהוג.

שדרוג הרכב המשפחתי במקרה בו המשפחה מתרחבת, למשל, מהווה דוגמה נפוצה לרצון ולצורך של אנשים רבים לעבור בין קטגוריות רכב שונות. מרכב מיני קומפקטי לרכב משפחתי רגיל, מרכב משפחתי ל SUV או האצ'בק עם יותר מקום ושטח אחסון וכו'.

במקרים רבים מעבר בין קטגוריות רכב מצריך הוצאה גדולה מדי, בה משקי בית רבים אינם יכולים לעמוד. כזכור, במקרה של טויוטה טרייד אין ניתן לקבל זיכוי בגובה שווי הרכב הישן עבור קניית רכב חדש, וזה נכון לגבי כל קטגוריות הרכב. לכן, יכולה עסקה מסוג זה לסייע לנו לנוע בין קטגוריות רכב שונות, ולהצליח לשדרג לרכב חדש וגדול יותר.

למידע נוסף אודות טויוטה טרייד אין השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם במהרה!

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות