טויוטה

תחזוקה שוטפת נכונה ומומלצת עבור הטויוטה שלכם

הרכב הפרטי שלנו הוא מסוג הדברים הדורשים תמיד תחזוקה שוטפת ותשומת לב, תיקונים במידת הצורך והחלפות של חלקים, ובעיקר מה שנקרא – תחזוקה מונעת, כזו הבאה להבטיח כי מצבו המכאני של הרכב לא יתדרדר יתר על המידה וכי הוא ישמור על איכותו ועל רמת הבטיחות המאפיינת את הנסיעה בו, לאורך שנים רבות קדימה. לכן כל בעל רכב בישראל מכיר את המוסך עימו הוא עובד באופן טוב ומקרוב, מבלה בו זמן מה מפעם לפעם וגם משלם לו לא מעט מדי שנה. אחרים, בעיקר כאלו המתנהלים באמצעות רכבי חברה או רכבים שכורים, אולי אינם דואגים בעצמם לתשלום למוסך אך אמורים להיות מודעים גם כן למצבו המכאני והבטיחותי של הרכב ולדאוג שלא לנהוג עליו במידה ואינו מתוחזק כראוי. בדומה לנושאים רבים אחרים בעולם הרכב, גם בנושא התחזוקה השוטפת האולטימטיבית עבור הרכב שלכם יש לטויוטה הרבה מה להציע ולהדגים לשאר העולם. מהי מדיניות התחזוקה השוטפת של טויוטה, זו שהיא מבטיחה ללקוחותיה במטרה שייהנו מרכב הטויוטה שרכשו לאורך שנים רבות קדימה?

 

להלן כמה מהסעיפים המפורטים על ידי חברת טויוטה בתור כללים בסיסיים המתווים את הסטנדרט המתבקש לתחזוקה איכותית ומקצועית של רכבים פרטיים ומסחריים כאחד 

מכונאים מוסמכים מטעם טויוטה – במסגרת טיפול הנעשה במוסך מורשה של החברה בו מטפלים בטויוטה קורולה החדשה (או בכל רכב חדש מדגם זה או אחר של טויוטה), הטיפול נעשה על ידי מכונאים מוסמכים של טויוטה, כאלו אשר עברו הדרכות והכשרות מפורטות ספציפית על מנת לטפל ברכבים של טויוטה ובמערכות הייחודיות לרכבים של יצרנית רכב זו. מדיניות זו היא חלק מהחזון המקצועי הכולל של טויוטה אשר גורס כי על מנת שהלקוח יוכל להיות בטוח כי הוא רוכש רכב חדש איכותי ביותר אשר גם יחזיק מעמד לאורך זמן, יש צורך בהתמקצעות קיצונית וירידה לפרטים שקשה למצוא בחברות אחרות. זה חלק מסוד ההצלחה המסחררת של טויוטה בעולם הרכב – דגש בלתי מתפשר על איכות והתמקצעות, וזה גם בדיוק הערך הבא לידי ביטוי במערך המוסכים המורשים של טויוטה, מוסכים בהם אנו שמים את הרכב שלנו בידיהם של מכונאים מוסמכים ומנוסים הפועלים באופן רשמי מטעם החברה.

 

שימוש בחלקים מקוריים בלבד – נקודה חשובה נוספת (ומוכרת יותר) היא זו של שימוש בחלקי חילוף מקוריים בלבד, כאלו המיוצרים על ידי טויוטה עצמה ומתאפיינים ברמת דיוק ומקצועיות גבוהה ובאחריות מטעם החברה. על ידי שימוש בחלקי חילוף מקוריים בלבד ניתן להבטיח כי כלל המערכות השונות המרכיבות את הרכב ימשיכו לתפקד ו"לתקשר" אחת עם השנייה בצורה חלקה ויעילה, וכי הבלאי הנגרם לכלל המערכות יהיה המינימאלי האפשרי. ישראלים רבים מכירים מקרוב ומזווית כואבת ולא נעימה במיוחד את כל עניין חלקי החילוף המקוריים – מוסכים (בלתי מורשים) רבים בארץ מבטיחים כי הם שמים לנו ברכב חלפים מקוריים, ובפועל משתמשים בחיקויים ובחלפים מרכבים אחרים הנמכרים כרגע במחיר זול יותר, הכל על מנת לחסוך כמה שקלים ולנסות לגרוף רווח נוסף על חשבונו של הלקוח. בטויוטה הבהירו כבר מזמן מעל לכל ספק אפשרי כי בטיפולים במוסכים המורשים של החברה אין שום כפילות או חוסר וודאות בכל הנוגע לסוגיית החלפים – השימוש הוא בחלפים מקוריים בלבד אשר עוצבו ויוצרו על ידי טויוטה באופן קפדני ופרטני, במטרה לשמש בצורה הטובה ביותר במסגרת המערכת הכוללת של דגם זה או אחר. המשמעויות של שימוש בחלפים מקוריים בלבד הן רבות ושוות הרבה מאוד כסף, ולא מעט גם את הבטיחות האישית שלנו. 

יש לציין כי במוסכים רבים של טויוטה (למשל, ברבות ממדינות אירופה) נעשה שימוש גם בחלפים מקוריים אמנם, אך משופצים. כלומר, מדובר בחלקי חילוף אותם שיפצו מחדש בצורה יסודית ביותר, אך שיפוץ זה נעשה על ידי טויוטה עצמה, כך שהחלק מגיע כחדש עם אחריות מלאה מטעם החברה (אך לרוב בעלות נמוכה יותר מזו של חלק חדש לחלוטין). השימוש בחלקי חילוף משופצים אך מקוריים (כלומר, משופצים על ידי החברה עצמה, על כל המשתמע מכך) מוזיל פעמים רבות את עלות הטיפול וגם מהווה שיטה ידידותית לסביבה ממספר בחינות שונות.

 

לפרטים אודות השירותים שלנו במרכז שירות טויוטה חיפה כנסו לכאן
https://www.toyota-mtm.co.il/service-and-accessories/Toyota-haifa-service-center

 

שאיפה לשירות מהיר וחלק ככל הניתן – גם בכל הנוגע לזמני ההמתנה, למשל, של לקוחות במוסכיה המורשים, מציבה טויוטה סטנדרטים גבוהים ומצהירה מזה שנים כי היא מחויבת לשירות מהיר ויעיל ככל הניתן, כזה אשר יחזיר את הרכב שלנו לכביש ואת החיים שלנו לסדרם במהירות האפשרית. ואכן, במוסכים מורשים של טויוטה בישראל תוכלו למצוא שירות מהיר ויעיל יותר מאשר במרבית המוסכים האחרים, שירות המתאפיין בסטנדרטים שמנסה לקדם חברת טויוטה העולמית. עבור אנשים רבים המהירות בה יחזור רכבם אל הכביש היא חשוב ביותר ואפילו קריטית. לרוב ניתן לתרגם אותה בקלות למונחים כספיים לכל דבר ועניין, וכל יום נוסף שמבלה הרכב במוסך מתרגם מיד לעלות כספית בלתי מבוטלת כלל (שלא לדבר על חוסר הנוחות ועגמת הנפש הנגרמים כתוצאה מהצורך להתנהל בלי רכב במשך פרק זמן זה או אחר...). בטויוטה מודעים לצורך מהותי זה של מיליוני לקוחותיה, אשר התנהלותם היומיומית תלויה במידה רבה בתפקוד של רכבם. לכן, כאשר רכב זה מושב לכמה שעות או ימים, טוב לדעת כי לפחות הוא נמצא במוסך בו עושים את כל מה שניתן על מנת לקצר את משך הזמן אותו מבלה הלקוח ללא רכבו. זה אולי נשמע לחלקנו כמו ערך בסיסי ומתבקש אליו צריך להתחייב כל מוסך, אך בפועל כל מי שהתנסה מעט בעבודה מול מוסכים בארץ יודע כי בחלק ניכר מהמקרים זה ממש לא המצב. טוב לראות שבמקרים מסוימים יצרנית הרכב עצמה, המחזיקה בכוח והשפעה רבה גם על המוסכים בהם מטופלים רכביה, מגדירה את מהירות ויעילות הטיפול בתור ערך משמעותי בפני עצמו אליו על המוסכים המורשים לשאוף.

 

לסיכום, תחזוקה שוטפת יסודית היא כמובן מומלצת ביותר עבור כל כלי רכב, ישן כחדש, ובמיוחד כאשר אנו רוצים לשמור הן על היכולות של הרכב והאופן בו הוא נוסע והן על שוויו וערכו הכלכלי. אך על מנת להבטיח כי התחזוקה השוטפת אכן תהיה אופטימאלית ואיכותית, יש לעבוד עם מוסכים מורשים מטעם החברה. עם הערכים והסטנדרטים של שירות שהציבו בטויוטה קשה מאוד להתחרות, והתוצאות בהתאם...

 

אנחנו במתם מוטורס סוכנות משנה טויוטה ממתינים לכם לנסיעת התרשמות מרגשת! 

 

חזרה לדף הבית לחצו כאן




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות