טויוטה סיטי

טויוטה סיטי המסחרית הקומפקטית

 

טויוטה היא אחת מיצרניות הרכב בעלות הנוכחות הנרחבת והמורגשת ביותר בכבישי ישראל, כאשר דגמים רבים של החברה מדורגים במקומות הגבוהים ביותר במדדי הביקוש של צרכני הרכב הישראלים. בחודשים אלו מושק בישראל דגם נוסף של טויוטה אשר אמור לתת מענה ולהרחיב את ההיצע בקטגוריה נוספת ומבוקשת מאוד בישראל, זו של רכבים מסחריים קומפקטיים. כפי שניתן לראות מיד כאשר בוחנים את המפרטים והנתונים השונים של דגם חדש זה, הוא מתאפיין בכמה מהיתרונות המשמעותיים ביותר שמטמיעה טויוטה ברכביה.

 

טויוטה סיטי – מאפיינים עיקריים

המסחרית הקומפקטית של טויוטה – "טויוטה סיטי" (שם הדגם באירופה הוא "פרואייס סיטי") עומדת בכמה וכמה מהקריטריונים המחמירים ביותר של טויוטה, ולכן הדגם מציע רמה חדשה לחלוטין של מצוינות, אמינות ובטיחות עבור אלפי ישראלים הזקוקים לרכב מסחרי בינוני בגודלו עבור פעילותם המקצועית והעסקית. 

כמה מילים על המאפיינים העיקריים והכלליים של "טויוטה סיטי": מדובר כאמור ברכב מסחרי קומפקטי בעל חמש דלתות, מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר ובעוצמה של 130 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית בת 8 הילוכים הניתנת לשליטה מגלגל ההגה, כושר גרירה וכושר העמסה משמעותיים ומספקים עבור מרבית השימושים המסחריים (כ 900 ק"ג ו 1,000 ק"ג בהתאמה), 5 מושבים (עם מושב אחורי מרווח במיוחד) והרבה מאוד מקום אחסון וחלל העמסה רחב בחלקו האחורי של הרכב. הגרסה המגיעה לארץ מתאפיינת בשתי דלתות הזזה צדדיות, אשר הופכות את ההעמסה על הרכב לנוחה ויעילה במיוחד.

אחד החידושים במקרה של טויוטה סיטי הוא שאנחנו מקבלים מסחרית קומפקטית אך עם הסטנדרטים הגבוהים וחסרי התחרות של טויוטה. הן מבחינת אמינות מכנית והן מבחינת בטיחות, ביצועים, אבזור ושלל פרמטרים נוספים, ה"סיטי" מציעה סטנדרט חדש וגבוה ביותר עבור רכב מסחרי קטן. כך, למשל, מתאפיין דגם זה של טויוטה בתצרוכת דלק של מעל ל 19 קילומטר נסיעה עבור ליטר דלק – תצרוכת יעילה ביותר ומהמובילות גם בקטגוריית הרכבים המסחריים הקומפקטיים.

 

מסחרית קטנה עם מערכות הבטיחות המתקדמות בעולם

אחד התחומים בהם מצטיינת ה"סיטי" החדשה מעל ומעבר לכל מתחרה אחרת בקטגוריה זו הוא תחום הבטיחות. כמו שאר הדגמים של טויוטה כיום, גם טויוטה סיטי מצוידת בכמה ממערכות הבטיחות המתקדמות ביותר בעולם. במקרה של רכבים מסחריים בישראל הצורך במערכות בטיחות מתקדמות שכאלו הוא אקוטי – מדובר לרוב ברכבים הנמצאים שעות רבות מדי יום על הכביש, והכבישים בישראל אינם הסביבה הרגועה או הבטוחה ביותר בה ניתן להעביר שעות כה מרובות.. הדגם החדש מתאפיין בכמה מהפיצ'רים החדשים המאפיינים דגמי טויוטה בשנים האחרונות, אשר מעלים משמעותית את רמת הבטיחות האישית של כל נהג הנמצא על הכביש מדי יום.

מהן אותן מערכות בטיחות מדוברות? ובכן, בטויוטה סיטי תמצאו מערכת התרעת התנגשות בהולכי רגל או ברכבים אחרים, מערכת להתרעה ותיקון סטיות בלתי צפויות מנתיב הנסיעה, מערכת לזיהוי תמרורים (כן, זה כבר כאן!...), שמונה כריות אוויר, מערכות בקרת יציבות ובקרה על לחץ האוויר בצמיגים, מערכת מניעת החלקה ונעילת בלמים (ABS) ועוד. כאמור, כמה ממערכות הבטיחות המתקדמות ביותר בעולם הרכב מותקנות בכל דגמי טויוטה החדשים וכך גם בגרסאות החדשות של טויוטה סיטי. כשמדובר בבית עסק אשר שולח את עובדיו לבלות שעות רבות מדי שבוע על הכביש, דאגה לרמת הבטיחות הגבוהה ביותר שניתן לבקש נראית כמו תנאי בסיסי שכדאי לעמוד בו...

 

טויוטה סיטי - שטח אחסון וטעינה נרחב 

מאחר ומדובר ברכב מסחרי, ה"סיטי" מתאפיין בשטח טעינה רחב ונוח במיוחד (דרך הדלתות האחוריות הנפתחות לצדדים ומציעות מפתח רחב ונוח להעמסה), כמו גם, כאמור, כושר גרירה של עד אלף קילוגרם. כך, כאשר משלבים בין השטח הנרחב להעמסת ציוד על הרכב עצמו ואת האפשרות לנגרר עם ציוד במשקל של עד טון, התוצאה היא קיבולת רחבה ומספקת, אשר מספיקה מעל ומעבר עבור השימושים הנפוצים והסטנדרטיים לרכבים מסחריים קומפקטיים.

 

צג נתונים צבעוני ומערכת מולטימדיה מתקדמת

דגם חדש זה אף מתאפיין במערכת מולטימדיה מתקדמת ומשוכללת, המגיעה עם מסך 9 אינץ' וצג נתונים צבעוני בגודל 3.5 אינץ' אשר משולב בלוח המכוונים של הרכב. 

מערכת המולטימדיה דוברת מספר שפות וביניהן גם עברית, כוללת תוכנת ניווט (waze) "בילד אין" ומצלמת רוורס אחורית מובנית. בקיצור – כל מה שצריך על מנת לתמוך בנהג במהלך הנסיעה ולסייע לו לחנות ולנווט את הרכב גם במקומות צפופים, כמו גם לקבל את כל המידע שהוא זקוק לו בלי להוריד את העיניים מהכביש ואת הידיים מההגה. גם מבחינה זו, מדובר למעשה באלמנט בטיחותי אשר הופך משמעותי במיוחד בכבישים הסואנים של ישראל

 

אחריות יבואן ותנאי מימון נוחים 

עבור כל מי שעושה שימוש ברכב מסחרי ומעוניין לבחון מקרוב יותר את האפשרות להשתדרג לטויוטה סיטי כדאי לקחת בחשבון גם כי דגם זה, כמו מרבית דגמי טויוטה האחרים, מוצע כאן במתם מוטורס – סוכנות משנה טויוטה חיפה, גם במסלולי מימון אטרקטיביים ונוחים ביותר המאפשרים גם לעסקים קטנים אשר אינם יכולים או מעוניינים להוציא סכומים גדולים בבת אחת (במיוחד בתקופה מאתגרת כמו זו בה אנו נמצאים עכשיו) לממן בקלות יחסית רכב חדש מסוג זה.

בנוסף, מגיעה ה"סיטי" החדשה עם אחריות יבואן רשמית ומלאה מטעם יבואנית טויוטה בישראל, מה שמבטיח טיפול יעיל, מהיר ואיכותי ביותר בכל תקלה שעשויה להתרחש במהלך השנים הראשונות בהן הרכב על הכביש. רמת האמינות המכנית חסרת התחרות של רכבי טויוטה באופן כללי ובפרט במקרה של ה"סיטי", מבטיחים כי גם מקרים אלו יהיו נדירים יחסית...

 

למידע נוסף אודות טויוטה סיטי

להזמנת נסיעת התרשמות

 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות