טויוטה קורולה 2020 בכבישי ישראל

טויוטה קורולה 2020 בכבישי ישראל – גם בגרסה הספורטיבית

מזה שנים רבות נחשבת טויוטה קורולה לאחת המכוניות הפופולאריות והנמכרות ביותר בישראל, כמו גם בעולם כולו. מבט מהיר על כביש ישראלי טיפוסי מגלה כי הקורולה נפוצה על כבישי ארצנו אולי יותר מכל מכונית משפחתית אחרת, ובשנים האחרונות גם גרסאותיה ההיברידיות ממלאות את כבישי הארץ יותר מכל היברידית אחרת. השנה מתווספת למשפחת הקורולה הישראלית גם הגרסה הספורטיבית והמלהיבה יותר של המשפחתית הפופולארית – טויוטה קורולה Excite GR

 

עיצוב ספורטיבי מלהיב לצד מערכות בטיחות מתקדמות 

 

ההבדלים בין גרסת הספורט החדשה של טויוטה אשר עולה השנה על כבישי ישראל – Excite GR לבין טויוטה קורולה האצ'בק "רגילה" הם בעיקרם הבדלי עיצוב, אך ניתן למצוא גם לא מעט הבדלים באבזור, שכן הספורטיבית החדשה תשווק גם ברמת גימור גבוהה ביותר, ומצוידת במערכת בטיחות מתקדמת מהדור השני של מערכות הבטיחות של טויוטה (TSS). במקרה של הקורולה הספורטיבית תכלול מערכת הבטיחות מערכת בקרת סטייה מנתיב אשר גם פועלת בצורה אקטיבית על מנת לשמור את הרכב במרכז הנתיב, אורות גבוהים אוטומאטיים, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. מבחינת אבזור ניתן למצוא בגרסת ה GR של טויוטה מסך 8 אינץ' עם מערכת מולטימדיה מתקדמת וממשק אנדרואיד אוטו ואפל קאר – פליי. זאת כאמור בנוסף לאבזור המתקדם והמפנק שמציעה טויוטה גם בגרסאות החדשות של קורולה אשר אינן ספורטיביות במיוחד.

העיצוב החיצוני והפנימי של הרכב הוא מה שהופך אותו למלהיב ומסקרן כל כך עבור חובבי רכב רבים – בגרסה זו זוכה הקורולה לעיצוב ספורטיבי מלהיב, הכולל חצאיות צד וגג שחור, תוספת של מפלטים (אגזוזים) מדומים בחלק האחורי אשר מודגשות בצבעי כרום, ריפודים ממותגים למושבים ועוד שלל הפתעות קטנות אשר הופכות את המראה הכללי של הרכב לספורטיבי ומרגש הרבה יותר מאשר מראה המכונית המשפחתית האצ'בק ה"רגילה".  

 

גרסת האצ'בק היברידית בהשראתה של קבוצת המרוצים המעוטרת של טויוטה

 

גרסת Ecxite GR של טויוטה קורולה עוצבה בהשראתם של דגמי הרכבים של קבוצת המרוצים של טויוטה, זו אשר ב 2019 זכתה במספר תארים נחשבים בעולם המרוצים וביססה את טויוטה ככוח חדש אך מבטיח בעולם הספורט המוטורי.

מובן שמבחינת ביצועים, עיצוב וכו' גרסתה הספורטיבית של הקורולה אינה זהה לרכבי מרוצים "אמיתיים", אך הרעיון הוא להביא לפחות חלק מהמראה, ההרגשה, העניין וההתרגשות של עולם הספורט המוטורי, גם לכבישי הארץ ולעולם הרכבים המשפחתיים. 

הקורולה הספורטיבית משווקת כאמור בגרסת האצ'בק, כך שלצד הספורטיביות והעיצוב המלהיב נשאר ברכב גם הרבה מאוד מקום, כך שהוא משלב למעשה בין פונקציונאליות גבוהה ונוחות מקסימאלית לבין העיצוב הספורטיבי המלהיב והאבזור המלאה והמתקדם, על מנת ליצור חוויית נסיעה מושלמת באמת – גם נוחה ובטיחותית ביותר וגם מלהיבה ומרגשת. 

 

האם זה הכיוון החדש של טויוטה?

 

האם כניסתה של טויוטה במלוא הכוח לעלם המרוצים והספורט המוטורי במהלך השנים האחרונות, אשר באה לכדי ביטוי הן בנבחרת מבטיחה שזוכה בתארים רבים והן בשיווק של גרסאות משפחתיות בעיצוב ספורטיבי במיוחד, מאותת על כיוון חדש בו מנסה טויוטה להתפתח? האם החברה שהמציאה את ההנעה ההיברידית, אחראית על אינספור פיתוחים חשובים נוספים ומתפקדת מזה עשרות שנים כאחת מיצרניות הרכב הגדולות, המובילות והמצליחות ביותר בעולם, שואפת עכשיו גם לכבוש ולשנות את עולם הספורט המוטורי?

הספקולציות בנוגע לשאלות אלו יצטרכו לחכות בינתיים, כאשר טויוטה אמנם פועלת במרץ בתחום הרכבים הספורטיביים והספורט המוטורי בכלל, אך עדיין מדובר בתחום יחסית קטן ומשני בפעילותו של תאגיד הענק של טויוטה. החברה מרכזת חלקים גדולים ממשאביה במחקר ופיתוח של טכנולוגיות חדשות אשר נמצאות כבר בשלבים מתקדמים, דוגמת הנעת מימן או רכבים אוטונומיים, ומשחקת תפקיד מרכזי בהובלת עולם הרכב והתחבורה.

הדגמים הספורטיביים של החברה, אותם לבטח נראה בהמוניהם על כבישי ישראל בשנים הקרובות, בשלב ראשון יירכשו כנראה בעיקר על ידי חובבי ספורט מוטורי מושבעים, או אלו המעוניינים במשפחתית אשר אינה רק יעילה ובטיחותית, אלא גם מלהיבה וספורטיבית...

 

 

לכל דגמי טויוטה החדשים בסוכנות טויוטה בחיפה

 לפרטים נוספים התקשרו אלינו לטלפון 04-8550550 או באמצעות האתר.

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות