טויוטה אוונסיס

מתיחת הפנים של טויוטה אוונסיס

ההיסטוריה של טויוטה אוונסיס, הרכב המשפחתי הגדול של טויוטה, התחילה ב-2008, עת הושק הדגם הראשון שלה. זהו דגם אשר עורר תשומת לב כבר בנקודת ההתחלה, בין השאר עקב העובדה שהמימדים שלו קטנים באופן יחסי לקטגוריה האמורה. אלא שהגודל הוא ממש לא הפרמטר היחידי הקובע ביחס לדגם הזה: הוא מציע אלגנטיות מרשימה, נוחות מקסימלית ובטיחות מהגבוהות ביותר בתחום הרכב. לפניכם סקירה מקיפה של האוונסיס, בדגש על הדגם הנוכחי והמשופר שלה.

טויוטה אוונסיס החדשה: נתונים טכניים

טויוטה אוונסיס, כאמור, היא בעלת מימדים קטנים ביחס למרבי כלי הרכב האחרים המשתייכים על הקטגוריה של הרכבים המשפחתיים הגדולים. אורכה של המכונית 471 ס''מ "בלבד", אורך הקצר בכ-10-15 ס''מ מהדגמים המקבילים האחרים. בסיס הגלגלים של הרכב הוא 270 ס''מ, נתון הנחשב למקביל לזה של הרכב המוצלח טויוטה קורולה (ממוקם בקטגוריית רכב אחת מתחת), אך נמוך ביחס לקטגוריה האמורה.

 

טויוטה אוונסיס כוללת, בדומה לדגמים הקודמים של החברה, מנוע 2.0 ליטר. ההספק והמומנט לא שונו ביחס לדגמים הקודמים (152 כ''ד ו-20 קג''מ, בהתאמה), כאשר דומה כי הסיבה לכך היא פשוט שאין בזה צורך: ביצועי הרכב היו מאז ומעולם מהטובים ביותר בקטגוריה.

 

שיפור משמעותי שכן קיים ביחס לדגם הנוכחי נוגע לצריכת הדלק שלו, אשר שופרה בצורה דרסטית: היא עומדת כיום על 11.1-12.8 ק''מ לליטר (הצריכה בפועל היא בהתאם למאפייני ולסוג הנסיעה), נתון הנחשב למרשים ביחס למרבית כלי הרכב המשתייכים על אותה קטגוריה.

מתיחת הפנים של אוונסיס

מאז השקתה ב-2008, עברה טויוטה אוונסיס שתי מתיחות פנים גדולות: הראשונה התרחשה ב-2011 והשנייה בשנה הנוכחית. מתיחת הפנים הנוכחית באה לידי ביטוי בשינויים עיצוביים: מראה החרטום שודרג ונועד להיות עדכני, כמתבקש בתחום וכיאה לדגמים האחרים של טויוטה. השינויים הקוסמטיים כוללים בתוכם הצרה של יחידות התאורה, שינוי עיצוב פגוש הרכב והסכבה, הפיכת חזית הרכב לבולטת יותר ועוד. הם מביאים לכך שהרכב מצליח לעורר תמיד להיות אלגנטי ומאסיבי באותה מידה.

 

תא הנוסעים של האוונסיס שופר מבחינת טיב החומרים שבו ואיכות ההרכבה שלהם. המרחב הפנימי של הדגם כולל בתוכו מספר חידושים מעניינים, דוגמת מערך מולטימדיה מאויש היטב, מסך גדול (8 אינץ') וכן את מערכת השמע הייחודית (Toyota Touch), המאפשרת לבצע ולשלוט על מגוון פעולות ברכב בצורה פשוטה. בנוסף, כולל אבזור הרכב מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות, חיישני אורות וגשם, מערכת מפוצלת של בקרת אקלים ושלל הפתעות אחרות.

ההיבט הבטיחותי של הרכב

טויוטה אוונסיס עמדה בהצלחה במספר מבחני ריסוק משמעותיים, המאפשרים להגיע למסקנה חד משמעית: זהו אחד הדגמים הבטוחים ביותר לנהיגה שיש, בין השאר עקב הנדסת האנוש המתקדמת, מערכת בקרת היציבות האלקטרונית היעילה ושבע כריות אוויר הנמצאות ברכבים.

הציון המקסימלי של חמישה כוכבים לו זכה הרכב במבחן הריסוק האחרון יכול להעיד יותר מכל על בטיחות הנסיעה בו. חשוב להדגיש, יחד עם זאת, כי נכון לנקודת הזמן הנוכחית לא כוללים דגמי האוונסיס המשווקים לישראל אמצעי בטיחות אקטיביים, כך שהציון שנמדד במבחן לא בהכרח רלוונטי לשוק הרכב בישראל.

ומה באשר למחיר?

טויוטה אוונסיס משווקת בישראל  וכמובן גם בסוכנות מתמ טויוטה בחיפה, במחיר המצליח להתבלט באטרקטיביות שלו ביחס לכלי רכב משפחתיים גדולים אחרים, עם פערים של כמה אלפי שקלים. זאת ועוד, הנתונים הפיזיים והטכניים של האוונסיס, בייחוד בגרסה הנוכחית, מביאים לכך שהתמורה על המחיר היא מהגבוהות ביותר שיש. פשוטו כמשמעו, זוהי רכישה שמאפשרת שקט נפשי לאורך שנים ארוכות, סוגיה שאין לזלזל בה כלל כאשר ניגשים לרכוש רכב משפחתי.

 

לפניה בנושא רכישת טויוטה התקשרו אלינו לטלפון 04-8550550 או באמצאות דף צור קשר באתר.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות