טויוטה

טויוטה קורולה עם מפרט משודרג

את היתרונות המגוונים של טויוטה קורולה – הרכב הנמכר בכל הזמנים בעולם והרכב הנמכר בישראל בשנתיים האחרונות – לא צריך להציג. למעבר לאמינות, לחווית הנהיגה הגבוהה ולפשטות הנסיעה, מדובר כאן על מפרט טכני עשיר, שרק הופך להיות מתקדם יותר משנה לשנה. לאחרונה, התבשרנו כי המכונית המשפחתית הקומפקטית הפופולארית תוצע למכירה בישראל עם אבזור משודרג, מבלי שהדבר יעלה את תג המחיר שלה.

השינויים של טויוטה קורולה החדשה

 יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, הודיעה לפני מספר חודשים על כך שהיא תחל בשיווק רכבי טויוטה קורולה עם חבילה משודרגת, אשר כוללת בתוכה חיזוקים קוסמטיים וכן תוספות טכנולוגיות משמעותיות בחלל הפנים. עיקר השינויים יחולו על מהדורת ה-GLi הפופולארית של הקורולה, הן בגרסה הידנית שלה והן בגרסה הרציפה.  ברכב המשודרג, תוכלו לראות בסוכנות טויוטה חיפה. מתמ מטוטרס בחיפה..בהקשר הזה, יש להדגיש כי דגם ה-SUN, גרסת הבסיס של קורולה המתאימה יותר למגזר העסקי ולציי רכב, צפוי להישאר ללא שינוי בנקודת הזמן הנוכחית.

 

בין התוספות המשמעותיות לרכבי קורולה האמורים ניתן למנות מערכת בקרת שיוט הכוללת מגביל מהירות, כפתור הנעה, אפשרות כניסה חכמה לרכב ללא מפתח, לחצן התנעה וכן גלגלי סגסוגת, בגודל של 16 אינץ', בעיצוב מחודש. מבחינה חיצונית, יתאפשר לרכוש את הדגם בצבע חדיש – גוון חום אספרסו מטאלי – כאשר הגימור הפנימי של הדיפונים והריפודים בתא הנוסעים יציע שילוב של גווני שחור ובז'. אצלנו בסוכנות טויוטה חיפה, תוכלו לראות את הדגמים החדשים של טויוטה קורולה.

 

שאר הפרמטרים של דגמי הקורולה צפויים להישאר ללא שינוי. את הדגם ניתן עדיין יהיה לרכוש עם מנוע אחד (1.6 ליטר בנזין ו-132 כוחות סוס), כאשר החלוקה היא לשתי גרסאות: בגרסה ידנית בעלת שישה הילוכים וגרסה אוטומטית רציפה CVT. את האבזור החדש התווסף לדגמים יש להוסיף, כמובן, לזה הקיים בדגמי הקורולה כבר עכשיו, כאשר בין היתר ניתן להצביע על שבע כריות אוויר, קיפולי חשמלי למראות הצד, מערכת בקרת אקלים דו אזורית, הגה בעל חיפוי עור, שקעי USB ו-AUX, מרכת מולטימדיה עליה ניתן לשלוט מההגה (כולל מסך מגע שגודלו 6.1 אינץ') ועוד.

החדשות המצוינות: התוספות לא מייקרות את מחיר טויוטה קורולה חדשה

השינויים המשמעותיים של טויוטה קורולה, ואלו הן חדשות מצוינות לאוכלוסיית הרוכשים, לא יביאו לעליית תג המחיר שלה. האחרון צפוי לעמוד עדיין על 125,000 ש''ח (הגרסה הידנית( או 131,000 ש''ח (הגרסה הרציפה). בתנאים האלה, דומה כי הביקוש לרכישת טויוטה קורולה חדשה, שגם כך שובר שיאים מדי שנה ושנה, יגדל עוד יותר. הדבר יאפשר לדגם להמשיך לשלוט ביד רמה בתחום הרכב בישראל, כמו גם בעולם כולו.

 

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות