טויוטה אייגו חיפה

פשוט להתאהב בו - טויוטה אייגו

 טויוטה אייגו, רכב המיני של היצרנית היפנית המובילה, הגיע לישראל רק ב-2012, שמונה שנים לאחר שהחל שיווקו במדינות אירופה. הדור הבא של הדגם הפופולארי הזה, ה"אח התאום" של סיטרואן C1 ופיז'ו 108, צפוי להיות מושק בישראל בתחילת השנה הבאה, כשכבר עכשיו ברור כי הציפיות שהוא מעורר גבוהות במיוחד.

קווים לדמותו של טויוטה אייגו

טויוטה אייגו פותחה לפני מספר שנים, על מנת להיות רכב ש"פשוט להתאהב בו". קברניטי החברה דיברו אז ומדברים עד היום על יצירת "קשר רגשי" עם המכונית, או אפילו עוררות של תשוקה אצל הנהג לנהיגה ברכב. לצורך השלמת המשימה נעשה שיתוף פעולה, די נדיר בתחום הרכב, בין היצרניות טויוטה, סיטרואן ופיג'ו: ליתר דיוק, בין טויוטה לבין PSA, קונצרן פיג'ו וסיטרואן. במסגרת שיתוף הפעולה הייצור נעשה במפעל המשותף לחברות, בחלוקה שווה, אם כי כן קיים הבדל בחופש המוענק לאנשים החולשים על עיצוב הדגם (כפי שנראה בהמשך).

טויוטה אייגו קיבלה תשומת לב חיובית עם השקתה, שהלכה והתגברה ככל שחלפו השנים. כיום, מדווחת היצרנית על מכירות בהיקף חריג באירופה, היקף הגדול מציפיות החברה - מה שבין השאר הביא לאיחור של מספר חודשים בהגעתו של הדגם הנוכחי לישראל. שתוכלו לראות בסוכנות מתמ טויוטה חיפה.

הדור השני (והמסקרן) של האייגו

טויוטה אייגו החדשה הושקה בתערוכת ז'נבה, בשנת 2014, והציעה מספר שינויים שייחדו אותה עוד יותר. אם בדור הקודם של הרכב העיצוב היה מאופק וסולידי, באופן יחסי, דומה שהפעם מתחה טויוטה את הגבולות, ובפן החיובי של הדבר. העיצוב של הדגם הנוכחי נועז, מרשים ומצליח לעורר תמיד תשומת לב חיובית – גם הודות לסימן ההיכר שלו, צורת ה"איקס" השחורה אשר מופיעה בחזית הרכב. העיצוב המרשים נותן את אותותיו גם על פנים הרכב, כאשר תא הנוסעים שלו חדיש, עשוי מחומרים איכותיים ומרווח בכל קנה מידה. עיצוב פנים הרכב כולל בתוכו מספר "הפתעות", ובכלל זה לוח שעונים גדול, מערכת מולטימדיה מהשורה הראשונה ובה מסך בגודל של 7 אינץ' ועוד.

אלמנט משמעותי שנותן את אותותיו בדגם הנוכחי נוגע לאפשרות של הרוכש להתאים אותו לצרכיו, פשוטו כמשמעו. הלקוחות יכולים למעשה להגדיר את מראה הרכב שהם מעוניינים בו, וזאת באמצעות החלפת עשרה חלקים, הן בתא הנוסעים והן במרכב הרכב: ואגב, גם צבע ה"איקס" שתואר מעלה ניתן לבחירה, ולצד זה צבע הריפוד ובתי המראות, צורת חיפויי הפלסטיק ועוד.

המפרט הטכני של הדגם

טויוטה אייגו 2015 (או ליתר דיוק – 2016, אם מתבוננים על מועד ההגעה לישראל) תכלול בתוכה מנוע זהה לזה של הדגם הקודם – זהו מנוע בנזין אטמוספרי, אשר נפחו 1.0 ליטר. המנוע הוא בעל שלושה צילינדרים ו-68 כוחות סוס, כאשר ניתן לשדך אותו הן לתיבה ידנית והן לתיבה רובוטית וחד מצמדית.

ככלל, מציע הרכב חווית נהיגה נוחה בכל קנה מידה, בכל תנאי הדרך, כאשר כמיטב המסורת של דגמי טויוטה גם כאן הרכב עומד בדרגות הבטיחות הגבוהות ביותר. איכות החומרים הגבוהים והנדסת האנוש המתקדמת מבטיחים עמידות של הרכב ושמירה על ביצועיו לאורך זמן, כך שרכישת הדגם היא השקעה לשנים ארוכות.

ההיבט האקולוגי (והחסכוני) של הרכב

יש לציין כי טויוטה אייגו נחשבת לחסכוני מבחינת זיהום האוויר שלה, שהיא בדרגה 2 הנמוכה. בדגם הידני, צריכת הדלק עומדת על 5 ליטר ל-100 ק''מ (נסיעה עירונית) ו-3.8 ליטר ל-100 ק''מ (נסיעה בינעירונית). הדגם האוטומטי מציע צריכת דלק זהה בנסיעה עירונית, בעוד שנסיעה בינעירונית היא עומדת על 3.6 ליטר ל-100 ק''מ.

גם בדרגת זיהום האוויר טויוטה אייגו נמצאת במצב טוב, כאשר הזיהום שלה הוא מזערי: דרגה 2 מתוך 15

 

לפרטים נוספים אודות טויוטה אייגו החדשה התקשרו אלינו לטלפון 04-8550550 או באמצעות דף צור קשר באתר.




שינוי גודל טקסט שינוי ניגודיות הצהרת נגישות
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות