טויוטה חדשה

לפנק עם טויוטה

מי שלא נסע עדיין ברכב טויוטה, לא יודע פינוק מהו. רכבי טויוטה מתהדרים במפרט משופר ואבזור מתקדם, ההופכים כל נסיעה לנוחה ומפנקת. במה דברים אמורים? ניקח לדוגמא את מנגנון ה SMART ENTRYשל טויוטה פריוס. המנגנון המתוחכם, מזהה את הנהג ופותח את דלתות הרכב אוטומטית, מיד לאחר פתיחת דלת הנהג.

 

בנוסף, את הפריוס של טויוטה ניתן להתניע בדרך מיוחדת ולא קונבנציונאלית. כל שעליכם לעשות פשוט ללחוץ על כפתור ההתנעה, בעוד המפתחות בידי הנהג. כדי שלא תתאמצו יתר על המידה, הוסיפה טויוטה לפריוס מנגנונים הנמצאים על ההגה ומיועדים לשליטה על המזגן ומערכת השמע. בצורה כזו, טויוטה לא רק דואגת לנוחות שלכם אלא גם לבטיחות.

 

מנגנון נוסף  הקיים בפריוס, המיועד לדאוג לבטיחות הנהגים ולנוחיותם המקסימאלית, מאפשר צפייה בשעוני המהירות והדלק הנמצאים ממש על השמשה הקדמית, כך שזוית הראיה של הנהג, לא תשתנה. בנוסף, הפריוס של טויוטה נחשבת למכונית היברידית HSD, כלומר - חסכונית בדלק ובפליטת מזהמים מהמכונית. מבין כל רכבי טויוטה שנמכרים בארץ, הפריוס היא היחידה בעלת מנגנון זה.

 

לא בכדי, הפריוס של טויוטה זכתה בתואר היוקרתי ביותר "מכונית השנה ביפן".

טויוטה פריוס אמנם נחשבת מכונית עתידנית במיוחד, אך היא לא היחידה בין רכבי טויוטה שניחנו במנגנוני פינוק מתקדמים. טויוטה לנד קרוזר, למשל, כוללת מערכת בקרת אקלים דיגיטלית, המאפשרת תצוגה של הטמפרטורה הנוכחית ברכב לשליטה ונוחות מלאים. בנוסף, מערכת המיזוג מאפשר חלוקת אזורי קירור בין הנהג לנוסע.  הלאנד קרוזר של טויוטה, מאובזרת גם במערכת בקרת שיוט (Cruise Control) המאפשרת שמירה על המהירות הקבועה של הרכב בכל תנאי הנסיעה, מבלי ללחוץ על דוושת הגז, לנסיעה נוחה וחסכונית. המערכת גם עוזרת לשמור על מרחק בטוח מהרכב מלפנים. דגמים מסויימים של טויוטה לאנד קרוזר כוללים, בדיוק כמו הפריוס של טויוטה, כפתורי שליטה על מערכת השמע הנמצאים על ההגה.

 

העובדה כי הלנד קרוזר של טויוטה הוא רכב שטח, מחייבת מנגנוני התמצאות כמו מצפן וברומטר, שאכן קיימים בצד ההגה. בנוסף, הלנד קרוזר של טויוטה כוללת, כמו רכבי טויוטה נוספים, אפשרות לכיוונון חשמלי של ההגה, של כסא הנהג ושל משענת היד שלו.

 

מרבית רכבי טויוטה כוללים גם מערכת שמע משוכללת, הקוראת קבצי MP3 ו- WMA והמאפשרת חיבור לנגני שמע חיצוניים. כל מערכת שמע כוללת בממוצע שישה רמקולים, וחלק מרכבי טויוטה (כמו הלנד קרוזר LUXURY) כוללים גם צ'יינג'ר, המאפשר מעבר בין מספר דיסקים.

 

כמו שכבר ציינו, טויוטה מאמינה בנוחות מקסימאלית לנהג, ולכן מרבית רכביה כוללים חלונות חשמליים ומראות צד המתכווננות באופן חשמלי. באוונסיס של טויוטה, למשל, מראות הצד מתכהות במצב של סינוור אפשרי.

 

כדי לאפשר נוחות מקסימאלית, בכל רכבי טויוטה ישנם ווי תליה, תאי איחסון וכמובן ניתן לקפל את המושבים כדי להרחיב את האיזור האחורי של הרכב. יותר מכך, בלנד קרוזר, למשל, יש שטח אחסון ענק של 450 ליטר (כמעט כמו מקרר). טויוטה דואגת גם למראה היוקרתי של רכביה, בזכות ציפוי העור הקיים על ההגה ועל הידיות וריפודי הבד ההנוחים.

 

בתחום הנוחות והפינוק, טויוטה תמיד ממשיכה לחשוב קדימה, במיוחד כאשר היא מציגה את מכונית טויוטה פריוס העתידית, המונעת בחשמל ובמנוע בנזין גם יחד ומשיגה צריכת דלק ממוצעת של יותר מ-25 ק"מ לליטר. באירופה, כבר קיים דגם של פריוס המאפשר סירקולציה של אויר בעת חניה בזכות גג סולארי, וכן מנגנון המאפשר את הפעלת המזגן מספר דקות לפני הכניסה לרכב.

 

כל דגמי טויוטה מוכיחים פעם נוספת שחברת טויוטה חושבת בראש ובראשונה על הנוחות האידיאלית של לקוחותיה ומצדיקה את הבחירה ברכביה שוב ושוב.

 

 

 

 

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות