טויוטה לנד קרוזר חיפה

בטיחות עילאית ברכבי טויוטה לנד קרוזר

טויוטה לנד קרוזר הוא ללא ספק אחד מרכבי השטח המובילים בעשור האחרון, אם לא רכב השטח המוביל והפופולארי ביותר, שכן הוא משלב ללא פשרות איכות, נוחות ובטיחות, שהן כללי הברזל של חברת טויוטה בייצור כל הדגמים מתוצרתם. הייחודיות המבליטה את טויוטה לנד-קרוזר מול רכבי השטח האחרים, טמונה בעיקר ביופיו של כלי הרכב ובאביזרי הנוחות המותקנים זו. במאמר זה, מכיר את המאפיינים השונים של טויוטה לנד-קרוזר, מאפייני הביצועים, האביזרים המותקנים ברכב, ולבסוף, את מאפייני הבטיחות ההופכות את טויוטה לנד-קרוזר לרכב שטח אמין, חזק איכותי ובטוח.

מאפייני הביצועים

 

המנוע בן 3000 הסמ"ק טורבו דיזל המותקן ברכבי השטח של טויוטה לנד-קרוזר, מספק עוצמה אדירה של 173 כוחות סוס, המובילות למומנט חסר פשרות. מערכת בקרת ההילוכים המותקנת ברכבי טויוטה לנד-קוזר כוללת שילובי High&Low, וכן מותקנות ברכב השטח המפנק מערכות HAC ו – DAC.  כל אלו, בשילוב עם אחיזת כביש מדהימה ומרווח קרקע גדול המאפשר נהיגה בטוחה ויציבה במהירויות השונות, הופכות את טויוטה לנד-קרוזר לחיית כביש רבת עוצמה המאפשר נשיאת משאות בבטחה ביעילות ובמהירות לכל יעד, ובכל מרחק.

מאפייני האביזרים ברכבי השטח של טויוטה

 

כל רכבי טויוטה מאובזרים במיטב האביזרים הנהוגים בכל עידן ועידן, ומתעדכנים בהתאם לרוח התקופה בהשקה של כל דגם חדש היוצא את מפעלה של טויוטה הענקית היפנית. רכבי טויוטה לנד-קרוזר מאפשרים שדרוג של רמת הסטנדרט הגבוהה גם כך, על ידי הטמעה של מושבי עור איכותיים ויוקרתיים, שליטה חשמלית על זוויות המושבים, מערכות בקרת אקלים מושלמת לנהיגה נוחה ונעימה בכל עונה, מערכות לבקרת שיוט, רמקולים איכותיים למערכת השמע המעניקים צליל מושלם לשוחרי המוזיקה, ובכלל, רכבי טויוטה לנד-קרוזר מעניקים לנוהגים בהם שילוב מדהים של איכות וחוויית נהיגה, מול פינוק והנאה מושלמת.

אביזרי בטיחות

 

ועתה, נגיע למטרה אשר לשמה התכנסנו במאמר זה, אביזרי הבטיחות המותקנים ברכבי טויוטה לנד-קרוזר אשר הופכים את הבחירה בה כרכב שטח לבחירה המושלמת. תחילה, כסטנדרט, מותקנות ברכבי השטח של טויוטה לנד-קרוזר כריות אוויר לנהג ולנוסע לצד הנהג, וכן משולבת במנגנון הבלימה מערכת ABS לבלימה בטחה בכל תנאי מזג האוויר ובנהיגה על כביש רטוב. בשילוב עם מערכת ה ABS, מותקנת ברכב מערכת EBD המאפשרת חלוקת בלימה שווה בין גלגלי הרכב, ובכך מונעת החלקה, ומאפשר תגובת בלימה מהירה.

 

בכדי להפוך את הנהיגה בשטח, אשר לשמה נוצרה למעשה טויוטה לנד-קרוזר, מצויד הרכב במערכת מניעת דרדור, הפועלת ברכב הן בנהיגה בעליות תלולות במיוחד והן בירידות מסוכנות. כמו כן, מותקן ברכבי טויוטה לנד-קרוזר הגה קרוס בטיחותי, ובדלתות הרכב מותקנות קורות פלדה להגנה על הנהג והנוסעים במקרים של תאונת דרכים.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות