טויוטה

תחרות הסטארט אפים לשיפור עולם הניידות והתחבורה של טויוטה – חלק ב'

 

בחלק הראשון של כתבה זו עסקנו בתחרות חברות ההזנק שערכה טויוטה בחודש פברואר האחרון, ובשמונה החברות הזוכות בתחרות, ביניהן חברת "Seamless Vision" הישראלית. מה המשמעות של הזכייה בתחרות זו מנקודת מבטן של חברות אלו?

 

 

הכוונה והדרכה בחסות טויוטה והשתתפות אפשרית במאיץ הטכנולוגי של החברה

החברות אשר זכו בתחרות הסטארט אפים הראשונה שערכה טויוטה צפויות ליהנות מהדרכה והכוונה צמודה של החברה בחודשים הקרובים, במטרה להשלים את הפיתוחים שלהן ולהביאם לשוק בצורה הטובה ביותר. במגרת ההכוונה וההדרכה שמעניקה טויוטה לזוכות ייכלל גם מימון בהיקף מסוים, כך שמדובר בחבילה כוללת אשר בכוחה להעלות משמעותית את הסיכויים להשלמה מהירה ויעילה של הפיתוחים הללו, והטמעתם בשוק במטרה להביא לשינוי ושיפור בחייהם של מיליוני מוגבלי ניידות ברחבי העולם. בכך ממשיכה כאמור טויוטה בקו המנחה אותה מזה עשרות שנים, של הושטת יד אל הקהילה הגלובאלית והשקעת משאבים ניכרים בסיוע לגורמים החיצוניים לחברה, במטרה להפוך את עולם התחבורה והניידות לעולם טוב וצודק יותר.

 

בהמשך להדרכה ("מנטורינג") שמעניקה טויוטה לזוכות בתחרות שנערכה בפברואר, קיימת גם אפשרות עתידית של המשך שיתוף פעולה בין אחד מתאגידי הטכנולוגיה הגדולים והמובילים בעולם, לבין אותן חברות סטארט אפ קטנות הנמצאות עדיין בתחילת דרכן. הכוונה היא לשיתוף פעולה עתידי במסגרת מה שמוכר כ"מאיץ" של טויוטה, המהווה סוג של חממה עבור סטארט אפים טכנולוגיים וכולל שיתוף פעולה בן ארבעה חודשים לפחות, במסגרתו נהנית חברת הסטארט אפ מחבילת הטבות וסיועים, החל ממענק כספי בגובה של כעשרים וחמישה אלף יורו, דרך שיוך של מנטורים מובילים מעולם העסקים והטכנולוגיה אשר ילוו את אותו סטארט אפ מתחיל ויעניקו לו הכוונה צמודה ועד לזכות להציג את הפיתוח שלהם בפני מנהלים ויזמים בכירים מעולם הטכנולוגיה. 

 

חבילת סיוע זו צפויה לסייע משמעותית לאותם סטארט אפים להביא את פיתוחם לכדי הבשלה, כמו גם להטמיע אותם באופן נרחב בשוק, בתקווה כי בתוך כמה שנים מיליוני אנשים בעלי מוגבלויות בכל רחבי העולם יוכלו ליהנות מפיתוח זה ולהתנייד בזכותו בצורה טובה ונוחה יותר.

 

טויוטה ככוח מוביל בעולם היזמות והחדשנות הטכנולוגית

תחרות הסטארט אפים בה עסקנו כאן מהווה כאמור המשך ישיר ומתבקש למדיניות הכללית של טויוטה בעשרות השנים האחרונות. הכיוון בו משקיעה טויוטה באופן עקבי ומחושב ממצב אותה כאחד הכוחות המובילים ובעלי ההשפעה הרבה ביותר בעולם היזמות והחדשנות הטכנולוגית. בעוד החברה שמה בפניה כמטרה להעצים אוכלוסיות מוחלשות (דוגמת מוגבלי ניידות) ולסייע במאבק בזיהום הסביבה וההתחממות הגלובאלית, ניתן לומר כי מדובר במגמה מבורכת מצידה של אחת מהחברות הגדולות והמצליחות בכל הזמנים.

 

מעניין מאוד יהיה לעקוב בשנים הקרובות אחר החברות הזוכות בתחרות של טויוטה, ולראות כיצד שיתוף הפעולה ביניהן לבין החברה מביא לשינויים חיוביים ומבורכים בעולם.

 

לחצו כאן לצפיה בכל דגמי טויוטה החדשים

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות