טויוטה אייגו

דגמי טויוטה החדשים

 

 

הפופולאריות של טויוטה בישראל היא לא דבר חדש – מזה כמה שנים טובות שצרכן הרכב הישראלי מעדיף את טויוטה על פני יצרניות הרכב האחרות, הן בקטגוריות של רכבים פרטיים ומשפחתיים והן בקטגוריות נוספות. ישראלים רבים מעדיפים לרכוש רכבי טויוטה חדשים ישר מן המפעל, אך רבים גם פונים לאפשרויות כמו טויוטה סלקט או טרייד אין טויוטה – האפשרות להחליף ולרכוש טויוטה משומשת אך עם אחריות יבואן, טיפולים מקיפים, שירות צמוד וכו'.

 

בעוד צרכני הרכב הישראלים מביעים גם השנה עניין רב ביצרנית הרכב היפנית המובילה, ננסה לבחון כאן כמה מהדגמים המרכזיים והמעניינים של טויוטה המוצעים למכירה בישראל.

 

 

קטנה, מסקרנת ואטרקטיבית במיוחד - טויוטה אייגו

 

נתחיל דווקא עם קטגוריית המיני, בה מככבת טויוטה עם הדגם "אייגו", המוצע בישראל בגרסה חדשה השנה. דגם זה החל דרכו לפני כאחד עשר שנים בפרויקט משותף של טויוטה עם יצרנית רכב גדולה אחרת – פיז'ו סיטרואן.

 

דגם המיני של טויוטה מגיע השנה בעיצוב משופר ותוסס אפילו יותר מהעיצוב המקורי – חזית הרכב מתאפיינת בעיצוב ה – X המפורסם ובצבעים עזים ונועזים, אשר הופכים את האייגו לפופולארית ביותר בקרב צעירים וצעירות, אך לא רק בקבוצות גיל אלו.

 

גם בדגם החדש הרעיון הכללי של מכונית מיני נשמר – רכב קטן יחסית המכיל ארבעה מושבים נוחים ומרווחים, כאשר אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל רכב מיני – הנדסת אנוש, בא לכדי ביטוי מיוחד כאן – צוות המהנדסים והמעצבים של טויוטה דאג לרכב קומפקטי אך יעיל ביותר מבחינת שימוש במרחב המצומצם המוצע. כך, ניתן למצוא ב"אייגו" שטחי אחסון נוחים ויעילים ונוחות מרבית לארבעה נוסעים. אותה נוחות כוללת כמובן גם אבזור מתקדם ומפנק דוגמת מערכת מולטימדיה מתקדמת ושאר מאפייני האבזור הבסיסיים להם נצפה ברכב חדש.

 

טויוטה אייגו, בדומה לרכבי מיני אחרים, מיועדת בעיקר לשימוש עירוני, ומציעה תצרוכת דלק יעילה יחסית לנסיה עירונית. נפח המנוע הוא 1.0 ליטר, והרכב מגיע עם תיבת הילוכים ידנית, וגם בגרסה המכילה תיבה אלקטרונית. בכל מקרה, תצרוכת הדלק היעילה נשמרת בכל אחת מן הגרסאות, שכן מדובר במאפיין בסיסי ונדרש ברכבי מיני.

 

בקיצור, אנו צפויים לראות השנה לא מעט מאותו X מפורסם של המיני של טויוטה בכבישי וערי ישראל...

 

 

 

 

לעבוד בנוחות ועם הרבה כוח – טויוטה היילקס

 

נעבור ישר לדגם המפורסם והעצמתי של טויוטה – טנדר העבודה (pick up) טויוטה היילקס.

 

מזה כמה שנים טובות שטויוטה היילקס ממלאת תפקיד מרכזי בשוק רכבי העבודה הישראלי. בסוכנויות טויוטה ברחבי הארץ, החל מבאר שבע ועד טויוטה חיפה והצפון,  קיים ביקוש מדי שנה לטנדר העבודה של טויוטה, ונראה כי קיים לא מעט עניין בכל הנוגע לטויוטה היילקס 2016, ובצדק –

 

ההיילקס החדשה מגיע בעיצוב מעט מודרני ובולט יותר מאשר העיצובים של הדגמים הקודמים. בהשוואה לטנדרים ורכבי שטח אחרים מציעה היילקס 2016 נוחות נסיעה גבוהה יחסית לטנדר ועיצוב נוח ויעיל יחסית של המרחב הפנימי בתא הנוסעים (דוגמת מושבים אחוריים מתקפלים). בנוסף, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל ארבעה אינץ' הופכת נסיעות ארוכות יחסית בכביש לנעימות יותר.

 

הדגם החדש מגיע עם מנוע בנפח 2.4 ליטר ושישה הילוכים – מנוע חסכוני ושקט יותר מהמנועים של הגרסאות הקודמות. ביצועי הרכב כמעט שלא נפגעו, והוא עדיין אחד הטנדרים החזקים והעצמתיים ביותר בשוק.

 

גם הדגם האוטומאטי וגם הידני מגיעים מצוידים באפשרות לנעילת דיפרנציאל אחורי, מה שמאפשר לרכב לעבור במקומות מאתגרים במיוחד בשטח. כך, משמש טנדר זה גם לנסיעות וטיולי שטח מאתגרים במיוחד, וגם לעבודה פרקטית ונסיעה על הכביש. הכל בחבילה עוצמתית ונוחה אחת...

 

נקודה אחת אחרונה וחשובה ביותר בנוגע להיילקס החדשה – דגמי העבר של טויוטה היילקס ידועים כדגמים פופולאריים ומבוקשים ביותר בשוק של רכבי יד שנייה בישראל. פופולאריות זו מבטיחה למי שרוכש כיום טויוטה היילקס כי סיכוייו לקבל חלק משמעותי מכספו חזרה כאשר יבקש למכור את הרכב, גבוהים מאוד. נקודה חשובה לקחת בחשבון כאשר רוכשים רכב עבודה או כל רכב בכלל.

 

 

חלוצת הקרוסאובר בגרסה חדשה ומעוצבת - טויוטה ראב 4 היברידית

 

לפני כשני עשורים ביצעה טויוטה מהפכה קטנה, ויצרה למעשה קטגוריה חדשה לחלוטן בעולם הרכב. הכוונה היא לרכבי קרוסאובר – רכבי שטח המיועדים גם לנסיעה עירונית. טויוטה המשיכה בקו החדשני והמהפכני והשיקה את טויוטה ראב 4, אשר שילבה בין הקרוסאובר לפיתוח חדשני נוסף מבית טויוטה – הנעה היברידית. כך, כבר קרוב לעשרים שנים מציע הדגם ראב 4 של טויוטה לטעום מכל העולמות – רכב בעל יכולות שטח, קומפקטי ונוח גם לנהיגה עירונית ומונע במערכת היברידית אשר מאפשרת תצרוכת דלק חלומית של כ 19 ק"מ לליטר.

 

השנה מגיע לארץ טויוטה ראב 4 היברידית חדשה, אשר כוללת מספר חידושים מעניינים.

 

חלק מהחידושים בגרסה החדשה של הקרוסאובר ההיברידי הם מתחום העיצוב – חידושים בעיצוב הפגושים והתאורה (הדגמים החדשים כוללים תאורת LED מתקדמת וחסכונית) וגם בעיצוב הפנים – מערכת מולטימדיה מפנקת, חיבור נוח ומיידי בין הסמארטפון למערכת של הרכב ועוד. הצרכן הישראלי יכול לבחור השנה בין שלוש רמות אבזור שונות, כל אחת והמאפיינים המסקרנים שלה.

 

הנקודה המעניינת ביותר בנוגע לראב 4 היא ההנעה ההיברידית ותצרוכת הדלק המתקבלת בהתאם – מדובר ברכב שטח בעל מנוע גדול (2.5 ליטרים) אשר נוסע כתשעה עשר ק"מ (!!!) לליטר אחד של בנזין. נתון חלומי אשר הופך למציאות בשנים האחרונות, ומסייע לצרכן הרכב להמשיך ליהנות מרכב שטח, תוך הוצאה נמוכה ביותר בתחנת הדלק...

 

 

טויוטה קורולה המחודשת בישראל

 

מה לא נאמר ונכתב כבר על טויוטה קורולה? מזה שנים מדובר ברכב המשפחתי הפופולארי בישראל ובעולם כולו. צרכן הרכב הישראלי מעדיף את הקורולה על פני כל דגם משפחתי "סטנדרטי" אחר, כפי שיכולים להעיד בסוכנויות טויוטה חיפה, תל אביב, ירושלים וכל עיר גדולה אחרת בישראל, ומסיבות מובנות – מדובר ברכב בטיחותי, נוח, יעיל ואמין ביותר. כל מה שצרכן הרכב הממוצע מחפש ברכב משפחתי המשמש אותו על בסיס יומיומי.

 

 

 

השנה, נהנה בישראל מדגם מחודש של טויוטה קורולה – דגם זה מכיל כמה שינויים ושיפורים חשובים לעומת הדגמים הקודמים. השיפור העיקרי והחשוב ביותר הוא מערכת הבטיחות "Toyota Safety Sense", המכילה טכנולוגיה מתקדמת אשר נועדה להוריד עוד יותר את הסיכויים לתאונת דרכים ולפגיעה בנוסעים במקרה של תאונות. מערכת זו כוללת מצלמות וחיישנים שונים אשר מיועדים לסייע לנהג, ויודעת לעשות דברים שאנו לא רגילים לראות מכוניות עושות – לדוגמה, מצוידת מערכת זו במנגנון לקריאת תמרורים, בקרה על סטיית הרכב מנתיב הנסיעה, בקרת קדם תאונה ועוד. כל המערכות הללו מעלות כאמור עוד יותר את רמת הבטיחות של הקורולה – המאפיין החשוב והמוביל בכל רכב משפחתי.

 

בנוסף למערכת הבטיחות המתקדמת מכילה הקורולה המחודשת גם כמה שינויים ושיפורים קוסמטיים אשר מעניקים לה מראה יוקרתי יותר. שינויים אלו כוללים פסי כרום בקווי הדלתות, תאורת LED במיקומים שונים ברכב ובחירה בין תשעה גוונים שונים, חלקם גוונים חדשים ומסקרנים וחלקם גוונים המוכרים לנו מהדגמים הקודמים של קורולה.

 

בקיצור, נראה כי המאפיינים הבסיסיים והחשובים כל כך אשר הפכו כבר מזמן את הקורולה לפופולארית כל כך בקרב צרכני הרכב בישראל בפרט ובעולם בכלל (דגם זה אחראי לכעשרים אחוזים מהמכירות של חברת טויוטה), זוכים לשיפור ושדרוג של ממש בדגם המחודש של קורולה, המגיע לכבישי ישראל ממש השנה.

 

 

הביקוש לטויוטה משומשת – נקודה חשובה גם בעת רכישת דגם חדש

 

 

כל הדגמים החדשים הללו של טויוטה אשר עולים על כבישי ישראל השנה מפתים מאוד כמובן לצרכני הרכב הישראלים השונים, אך יש לקחת בחשבון גם כי מדובר באחת מיצרניות הרכב הפופולאריות ביותר גם בשוק של רכבי יד שנייה. סקירה מקיפה של שוק זה מראה מיד כי מי שמחזיק טויוטה משומשת צפוי לקבל החזר טוב יותר בעבור הכסף שהוציא ברכישתה, אולי יותר מכל סוג רכב אחר. זו נקודה שחשוב מאוד לקחת בחשבון גם כאשר סוקרים את הדגמים החדשים והמסקרנים של טויוטה השנה ובשנה הבאה, שכן גם מי שרוכש דגמים חדשים אלו כיום, וודאי ירצה להחליף ולשדרג בתוך מספר שנים. אז יבוא לכדי ביטוי הביקוש הגבוה לטויוטה משומשת אל מול רכבים משומשים אחרים...

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות