החידושים שאתם חייבים להכיר בטויוטה קורולה החדשה

החידושים שאתם חייבים להכיר בטויוטה קורולה החדשה

מזה שנים רבות נחשבת טויוטה קורולה לאחד הדגמים הפופולאריים והנמכרים ביותר של רכבים משפחתיים בישראל ובעולם כולו. בעוד טויוטה נמצאת תמיד בחזית הפיתוח הטכנולוגי בעולם הרכב, מעניין לסקור את השינויים והחידושים שהיא מכניסה לעולם זה, במיוחד בקורולה - דגם הדגל של החברה ואחד הדגמים הנמכרים ביותר כיום ובהיסטוריה של עולם הרכב בכלל. להלן כמה מהחידושים המרכזיים שניתן למצוא בדגמים החדשים ביותר של טויוטה קורולה, המשווקים כאן בישראל – 

 

לראשונה בגרסה היברידית – טויוטה קורולה החדשה

ללא ספק, השינוי המשמעותי והגדול ביותר בטויוטה קורולה החדשה לעומת גרסאות העבר של דגם זה הוא המעבר לטכנולוגיה היברידית. הנעה היברידית אינה זרה כמובן לדגמי טויוטה – החברה החתומה על המחקר והפיתוח של טכנולוגיה זו, הטמעתה בעולם הרכב והפצתה בעולם. אך עד לאחרונה ניתן היה למצוא רכבים היברידיים רבים, ביניהם שלל דגמים של טויוטה עצמה, אך לא בדגם המשפחתי הנמכר ביותר. לאחרונה החלו לעלות על כבישי הארץ אינספור רכבי טויוטה משפחתיים מהדור החדש – טויוטה קורולה היברידית. ניתן למצוא המון מידע וחוות דעת על רכבים היברידיים, לכן רק נציין כאן כי מדובר בקפיצה המשמעותית ביותר של עולם הרכב בעשורים האחרונים לכיוון של תעשייה ירוקה וידידותית יותר לסביבה, כי רכבים היברידיים יעילים בעשרות אחוזים בצריכת הדלק לעומת רכבים "רגילים" וכי המעבר של הקורולה – המשפחתית הפופולארית ביותר בהיסטוריה, להנעה היברידית, היה רק עניין של זמן, וטוב שכך!

 

הקורולה השקטה ביותר בהיסטוריה

הקורולה החדשה היא גם הגרסה שקטה ביותר בהיסטוריה של דגם זה, הן בעקבות המעבר להנעה היברידית והן בזכות מערך בידוד רעשים משופר ומתקדם, בפיתוחו השקיעו בטויוטה לא מעט משאבים. גם מאפייני הרכב עצמו, דוגמת הרעשים שפולטת המכונית ותיבת ההילוכים הרציפה, תורמים להפחתת הרעש הכללי שמפיקה הקורולה החדשה. ההפחתה המשמעותית ברעשי הרקע השונים הופכת את חוויית הנהיגה לנעימה ורגועה הרבה יותר. בתקווה נזכה להגיע ליום בו כל הרכבים על הכביש יהיו בנויים בצורה זו, והעולם יהיה מקום שקט ונעים הרבה יותר...

 

ביצועים שלא מוצאים בדרך כלל במכונית משפחתית

הגרסה החדשה של קורולה והמעבר להנעה היברידית מציעים גם ביצועים שקשה למצוא בדרך כלל ברכבים משפחתיים "סטנדרטיים". למשל, הקורולה החדשה מאיצה מאפס למאה קמ"ש בתוך פחות מאחד עשר שניות (!!), מה שמעניק לנהג אפשרות להאצה מהירה והשתלבות בטיחותית ונוחה בכבישים מהירים.

 

 

מערכת הבטיחות המתקדמת בעולם הרכב

הקורולה החדשה כוללת את מערכת הבטיחות המתקדמת ביותר בשוק הרכבים הפרטיים כיום – Toyota Safety Sense 2.0. מדובר במכלול של מערכות בטיחות מתקדמות שונות אשר עושות גם שימוש במערך שלם של חיישנים מתקדמים המאפשרים לרכב לסייע אקטיבית לנהג/ת להימנע מתאונות ומצבים מסוכנים.

בדומה להנעה ההיברידית, גם כאן מדובר בפיצ'ר שצפוי להיכנס בצורה זו או אחרת לכל עולם הרכב בשנים הקרובות, כך שמי שנוהג על הקורולה החדשה יכול ליהנות כבר כיום מסטנדרט הבטיחות הגבוה בעולם, אשר בתקווה יהפוך לסטנדרט הבטיחותי החדש בתוך כמה שנים.

 

מעוניינים לחוות בעצמכם את טויוטה קורולה החדשה שלנו?

מוזמנים לתאם נסיעת התרשמות ונשמח לעמוד לשרותכם!

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות