טויוטה אייגו חיפה

מכונית המיני הצעירה והאופנתית מבית טויוטה

שוק רכבי ה"מיני" זוכה לצמיחה בשנים האחרונות בעולם וגם בישראל, בין היתר מפני שמדובר ברכבים קומפקטיים ונוחים לשימוש בסביבה עירונית, וחסכוניים (הן מבחינת תצרוכת הדלק והן מבחינת המחיר). התכונות הללו קורצות ללקוחות רבים, בעיקר צעירים וצעירות המעוניינים ברכב קומפקטי וחסכוני מצד אחד, ואופנתי ובעל נוכחות מצד שני.

בעוד במהלך השנתיים האחרונות מסתמנת רגיעה מסוימת בצמיחת שוק מכוניות המיני בישראל, בחודשים אלו ממש נכנסת לשוק זה שחקנית חדשה ומבטיחה – רכב המיני האופנתי והיעיל מבית יצרנית הרכב המובילה בעולם. הכוונה היא לדגם "טויוטה אייגו" שמשיקה טויוטה בישראל.

 

עיצוב חיצוני ופנימי נועז ומושך – טויוטה אייגו

 

אחת התכונות הבולטות והמעניינות ביותר בדגם מיני החדש של טויוטה היא העיצוב החיצוני והפנימי של הרכב. מדובר בעיצוב נועז וצבעוני, הבא לכדי ביטוי הן בצבעים בולטים ואופנתיים והן בצורות מסוימות של חלקי הרכב עצמן. לדוגמה – קימורים על גג הרכב, מגוון צבעים עזים ובולטים לבחירה, חלק אחורי מוגבה, גלגלי מגנזיום 15 אינץ' ועוד. בנוסף, מגיעה טויוטה אייגו עם האפשרות לרענן ולהחליף את צבעי הרכב (את הצבע חיצוני ואת הצבע הדומיננטי בעיצוב הפנים) באמצעות "קיטים" שונים, הניתנים להחלפה תמורה סכום צנוע. כך, ניתן להפוך את הרכב למשהו חדש לחלוטין גם חודשים רבים לאחר שנקנה.

הדגש על עיצוב מרענן וצעיר בא כאמור לכדי ביטוי גם בתא הנוסעים. משטחים צבעוניים התואמים את צבע הרכב מבחוץ, מערכת מולטימדיה מפנקת עם מסך מגע בגודל שבעה אינץ', עיצוב אלגנטי ובולט של צג המכוונים והשעון ועוד. הנהג יושב גבוה יחסית בכיסאו, ההגה מעניק תחושה של נהיגה ספורטיבית של ממש, מושבים מפנקים ונוחים במיוחד וגם הבידוד של תא הנוסעים מרעשים המגיעים מבחוץ איכותי ואינו נופל מזה של מכוניות "גדולות".

כשאר רכבי המיני, מתאימה טויוטה אייגו בעיקר לצעירים, זוגות עם ילדים בגיל הרך או מבוגרים יותר אשר ילדיהם כבר גדולים ונוהגים במכוניות משלהן.

 

שלדה חזקה ותצרוכת דלק אטרקטיבית – איכות של טויוטה



בעוד מדובר בדגם מיני ספורטיבי ואופנתי, עדיין נשמרת רמת האיכות חסרת הפשרות של יצרנית הרכב המובילה והמצליחה בעולם. איכות זו באה לכדי ביטוי הן במאפייני הבטיחות, והן ביעילות האנרגטית של הרכב.

בכל הנוגע לבטיחות, מתאפיינת טויוטה אייגו בשלדה מחוזקת, עמידה ומשודרגת. שלדה זו מגנה כמובן על הנוסעים במקרה של תאונה, אך מספקת גם חוויית נסיעה נעימה ונוחה יותר במיוחד באזורים עירוניים ומלאי מהמורות ומפגעים בכביש. הנהיגה בדגם זה נוחה ובטוחה גם במהירויות גבוהות ובכבישים צרים יחסית, תודות למערכת היגוי מדויקת וחדה ולגלגלים גדולים ורחבים יחסית לגודל הרכב.

מבחינה מכאנית מגיעה ה"אייגו" עם מנוע הכולל שלושה צילינדרים בנפח של ליטר, ומסוגל לייצר 68 כוחות סוס. תיבת ההילוכים רובוטית ומאפשרת שילוב והחלפה בין תמסורת אוטומאטית לידנית, בהתאם לרצון הנהג ולתנאי השטח בו נוסעים. מאפיינים אלו מעניקים

גם בכל הנוגע ליעילות כלכלית ואנרגטית יש לטויוטה אייגו הרבה מה להציע לצרכן הישראלי - לדגם זה תצרוכת דלק אטרקטיבית ביותר של 24 קילומטרים לליטר בנזין, בהתאם לתנאי הנסיעה כמובן. תצרוכת זו מאפשרת רמת הוצאות חודשיות נמוכה יחסית, ומתאימה כאמור גם לצעירים אשר מנסים לצמצם בהוצאות הרכב שלהם.

חיסכון זה מצטרף לחיסכון במחיר הקנייה של הרכב – אייגו חדשה נמכרת בישראל ב 69,000 ₪, מה שהופך אותה לאחד מרכבי הצעירים האופנתיים, המשתלמים והאטרקטיביים ביותר בשוק.

לסיכום, לשוק רכבי המיני והרכבים לצעירים וצעירות לא יזיק רענון קל וקצת תחרות משמעותית. לשם "טויוטה" משקל רב בעולם הרכב הישראלי, אשר בחר את החברה לא אחת כיצרנית הרכב הפופולארית והמובילה מבחינת מכירות. כעת, עם כניסתה גם לשוק רכבי המיני המעוצבים, מעניין יהיה לראות כיצד יקבל צרכן הרכב הישראלי את הדגם החדש והמסקרן הזה, וכיצד יגיבו המתחרות משוק רכבי המיני.

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות טויוטה אייגו החדשה




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות