טויוטה BZ4X

טויוטה BZ4X - אתמול, היום, ובעיקר - מחר!

 

בחודש שעבר הכריזה טויוטה על הרכב הראשון שלה שתוכנן, מראש, כרכב חשמלי (BEV). אלינו, לישראל, הרכב, אמנם, עתיד להגיע רק במחצית השנייה של שנת 2022, אבל הסנונית הראשונה שמבשרת את הופעתה של סדרת ה- bZ – beyond Zero - מעבר לאפס (סדרת הרכבים החשמליים של טויוטה), כבר מצליחה לעורר לא מעט הדים בארץ ובעולם. יש לא מעט סיבות לכך, ואת העיקריות בהן נתמצת לכם כאן.

 

טויוטה bZ4X - הדגם הראשון שנבנה על בסיס הפלטפורמה הייעודית החדשה של טויוטה

 

טויוטה bZ4X פותח כשהוא מתבסס על תפישת e-TNGA, תפישת-בת מתקדמת של קונספט Toyota New Global Architecture הייחודי לטויוטה. מה שאומר, כי יחידת הסוללה מהווה חלק אינטגראלי משלדת הרכב והמצבר (שממוקם מתחת לרצפה) מעניק לרכב יתרונות כדוגמת מרכז נמוך של כובד הרכב, כמו גם חלוקת משקל משופרת ועמידות גבוהה של המרכב - מונחים, לכאורה, טכניים, שמה שבעצם הם אומרים עבורכם, שהרכב יציב, בטוח וגם נוח יותר לנהיגה.

 

מה עוד חשוב לדעת על ה- bZ4X?

 

מידע כללי

 

ה-bZ4X הוא SUV שמצויד במערכת הנעה לכל הגלגלים (4X4), ומנועים חשמליים נפרדים לכל אחת מסרני הגלגלים. העיצוב החיצוני שלו נעשה בקווים נקיים ומלוטשים, ובסיס הגלגלים הארוך של הדגם מספק מרחב פנימי מרווח וכושר העמסה נדיב למדי לקטגוריית רכבים זו. בעת שהסוללה טעונה במלואה, תוכלו ליהנות מטווח נסיעה של למעלה מ-450 ק"מ, וגם לאחר עשור שנים של נסיעה ברכב, הסוללה המותקנות בו עתידה לשמר 90% מביצועיה המקוריים. דגם ה-bZ4X מציע מאפיינים טכנולוגיים עדכניים ומתקדמים, שביניהם - גג הכולל לוח סולארי המסייע בטעינת הסוללה בעת הנהיגה או החנייה, ואת הדור השלישי של Toyota Safety Sense הכולל מערכות משופרות של בטיחות אקטיבית וסיוע לנהג.

 

העיצוב הפנימי

 

בתא הנוסעים תמצאו נוחות ומרחב המעניקים לו אווירה של סלון, המועצמת בזכות השימוש בבדים בגימור סאטן והאפשרות של חלון-שמש בגג הרכב. לוח המחוונים הדק ממוקם נמוך, מה שמגדיל את שדה הראיה הקדמי של הנהג ולא פחות מכך תורם לתחושת המרחב הפנימית של הנוסעים ברכב. תצוגת המידע והמכוונים ממוקמת בקו הראייה של הנהג, ומאפשרות לו צפייה בהם בהסטה מינימלית של עיניו מהכביש.

 

העיצוב החיצוני

 

לטויוטה bZ4X עיצוב חיצוני מלוטש ועוצמתי המשלב בין המראה העתידני-קמעה של BEV לעיצוב המוכר של SUV. לחזית הרכב מראה אלגנטי, מינימליסטי-מעט ואקסטרה-קשוח, המשדר את יציבותו החסונה. מימדיו החיצוניים של הרכב, אף הם, ממחישים את יתרונותיה העיצוביים של פלטפורמת ה-e-TNGA שעליה הוא מבוסס. שילוב הרכיבים האווירודינמיים בגוף הרכב תורמים, הן לחוויית הנהיגה ברכב והן לטווח הנסיעה הנדיב שלו.

 

טווח הנסיעה

 

טווח נסיעה מהווה שיקול קריטי בבחירת כלי רכב חשמלי, וגם כאן, ל-bZ4X יש יתרון ניכר - לא רק שהוא מציע שקט נפשי ומתייחס ל"חרדת המרחק" שבה לוקים לא מעט בעלי רכבים חשמליים, אלא שהוא גם מבטיח שימור היכולת לאורך זמן, בזכות טכנולוגיית הסוללה הייחודית שפותחה על ידי טויוטה. טעינה מהירה של 80% תוך קרוב ל-30 דקות ואתם מוכנים לצאת לדרך שוב!

 

אין ספק, כי למעוניינים לעבור מרכב המבוסס על דלק לרכב BEV, ה-bZ4X של טויוטה הוא הרכב הנכון.

וזאת, מאחר ויש לו את כל היתרונות הנדרשים על מנת להציע חוויות נהיגה ונסיעה משופרות, ללא צורך בפשרות, וללא הצורך להתמודד עם חרדת המרחק או אי הנוחות שעלולות להיגרם לעוברים מרכב המבוסס על דלק לרכב חשמלי!

 

מעוניינים במידע נוסף אודות טויוטה bZ4x? צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!

 

 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות