טויוטה קורולה

טויוטה קורולה שומרת על מעמדה כמכונית הנמכרת בעולם בשנת 2019

שנת 2019 כבר רשמית מאחורינו, וסיכומים סופיים של השנה החולפת יוצאים לאור בתחומים שונים. בעולם הרכב, מצביעים סיכומי השנה החולפת על השנה המצוינת שהייתה לטויוטה, במגוון תחומים. בעולם הספורט המוטורי זכו הקבוצות של טויוטה להישגים נרחבים וחסרי תקדים במה שמהווה קאמבק מסחרר של יצרנית הרכב הגדולה והמובילה בעולם (על כך תוכלו לקרוא בכתבה נפרדת כאן באתר), וגם בעולם רכבי הכביש המשפחתיים וה"רגילים" זכתה טויוטה במהלך 2019 להצלחה משמעותית. כמה מדגמי הדגל של החברה, ובראשם כמובן טויוטה קורולה, התברגו לרשימת הרכבים הנמכרים ביותר בעולם עם קורולה במקום הראשון, לאחר שזכתה בתוארה הנכסף גם בשנת 2018.

 

טויוטה קורולה, ראב 4 וקאמרי בעשירייה הפותחת של הרכבים הנמכרים לשנת 2019

רשימת הרכבים הנמכרים ביותר בעולם לשנה החולפת טומנת בחובה מידע רב ותובנות שונות בנוגע לאופיו של שוק הרכב כיום, כמו גם בנוגע להעדפות השונות של הצרכנים. רשימה זו מפורסמת מדי שנה בעולם, כמו גם רשימות מקבילות של הדגמים הנמכרים ביותר במדינות ספציפיות ובכללן גם ישראל. יש לציין כי טויוטה קורולה הובילה גם את הרשימה הישראלית בלא מעט מהשנים החולפות במהלך העשור או שניים האחרונים. 

את הרשימה של שנת 2019 פתח כאמור דגם הדגל של טויוטה, עם מעל ל 1.2 מיליון מכוניות מדגם טויוטה קורולה אשר נמכרו בעולם כולו. 

אך הקורולה אינה הדגם היחידי של טויוטה המככב ברשימת עשרת הדגמים הנמכרים ביותר לשנה החולפת. במקום השלישי באותה רשימה ניתן למצוא את טויוטה ראב 4, ממנה נמכרו בעולם מעל ל 930,000 מכוניות, כאשר גם בשנת 2018 מוקמה הראב 4 באותו מקום גבוה ברשימה. בנוסף לראב 4 ולקורולה, גם טויוטה קאמרי נמצאת בעשירייה הפותחת של דגמים נמכרים בעולם לשנת 2019 עם מעל ל 690,000 מכוניות שנמכרו בעולם אשר ממקמים אותה במקום השמיני המכובד.

שלושת הדגמים הללו שייכים לקטגוריות שונות ומצביעים על מגמות משמעותיות המאפיינות את עולם הרכב בעשור האחרון, דוגמת ההתרחבות הניכרת של קטגוריות רכבי השטח הקרוסאובר, כמו גם של רכבי יוקרה, כפי שניתן להבין מהימצאותו של דגם דוגמת ראב 4 במקום השלישי והגבוה כל כך ברשימה. יש לציין כי שלושת הדגמים הללו של טויוטה (קורולה, ראב 4 וקאמרי) הם אולי הנמכרים ביותר של החברה בשנה החולפת, אך לטויוטה עוד מספר דגמים פופולאריים ביותר מהם נמכרו מאות אלפי רכבים בעולם בשנה שעברה. כל אלו יחדיו מצטברים לכדי תאגיד הרכב המצליח ביותר בעולם כיום, ואולי בהיסטוריה של עולם הרכב כולה.

 

מהם סודות ההצלחה של רכבי טויוטה מרשימת הרכבים הנמכרים?

מאחר וטויוטה קורולה מככבת כדרך קבע ברשימת הרכבים הנמכרים ביותר בעולם (כמו גם בישראל), וזכתה במקום הראשון גם בשנה החולפת וגם בשנה שלפניה, מעניין לנסות ולהבין מהם סודות ההצלחה של הדגם המשפחתי של טויוטה אשר מביאים אותו להצלחה מסחררת כל כך בשוק הרכב במדינות רבות בעולם? האם מדובר באותן סיבות להצלחה כמו אלו של הדגם הפופולארי הנוסף של טויוטה בחמישייה הפותחת של הרכבים הנמכרים ביותר בעולם – ראב 4?

ובכן, רבות כבר נכתב ודובר אודות הסיבות לפופולאריות העצומה של טויוטה קורולה, הן בארץ והן בעולם. בכמה מילים רק נציין כי סיבות מרכזיות לפופולאריות של דגם זה הן כי מדובר במכונית משפחתית "סטנדרטית", אך בעלת אמינות בטיחותית ומכאנית חסרות תחרות, המביאות לתמורה הטובה ביותר שניתן לצפות לה בעבור המחיר בעולם הרכבים המשפחתיים כולו. טויוטה קורולה חדשה אינה מכונית יקרה במיוחד, והיא מספקת ערך מוסף ניכר ומשמעותי ביותר, מעל ומעבר לדגמים מתחרים שונים בקטגוריה זו. אך מעבר לסיבות הללו, אשר במובן מסוים ברורות מאליהן, מצטרפות ממש בשנים האחרונות כמה סיבות נוספות ומשמעותיות ביותר לפופולאריות חסרת התקדים של הקורולה. אחת מאותן סיבות היא ההסבה שעבר דגם זה להנעה היברידית – בנוסף לכל היתרונות הבסיסיים של הקורולה כרכב משפחתי, בשנים האחרונות ניתן ליהנות מכל זה גם בגרסה היברידית, המציעה כמובן חיסכון משמעותי בהוצאות על דלק ויתרונות סביבתיים מובהקים. העולם צועד לכיוון של הנעה היברידית וחשמלית, ודגם הדגל של טויוטה, המהווה את הדגם הנמכר ביותר בעולם, נמצא עדיין במקום הראשון ברשימה בדיוק מכיוון שטויוטה אינה שוקדת על השמרים אלא מעדכנת גם את הרכבים המבוססים והמצליחים ביותר שלה על מנת שיצעדו קדימה עם רוח התקופה, רוח לה תרמה טויוטה יותר מאשר כל תאגיד רכב אחר בעולם...

גם בכל הנוגע לפופולאריות של הראב 4 בשנים האחרונות ניתן לציין סיבות דומות, למרות שמדובר ברכב מקטגוריה שונה מזו של הקורולה המשפחתית. גם במקרה של ראב 4 מדובר בדגם דגל בעל יתרונות מובהקים בקטגוריה שלו, וגם כאן בוצעה הסבה לטכנולוגיית הנעה היברידית במהלך השנים האחרונות. כיום, ניתן ליהנות מהראב 4 - רכב הכביש/שטח המשולב של טויוטה, גם בגרסה היברידית אשר משנה משמעותית את מה שיכול להיחשב כחיסרון של רכבי שטח בכלל ושל הראב 4 בפרט – תצרוכת הדלק. בעוד רכבי שטח, SUV וקרוסאובר מתאפיינים לרוב כולם בתצרוכת דלק גבוהה יחסית, בגרסאות ההיברידיות החדשות בעיה זו נפתרת ותצרוכת הדלק של הרכב משתפרת באופן משמעותי ביותר. זה הופך את רכבי הקטגוריות הללו לרלבנטיים, זמינים ואטרקטיביים הרבה יותר עבור לא מעט צרכנים. זו יכולה להיות סיבה עיקרית לפופולאריות הגבוהה עליה שומרת הראב 4 גם במהלך השנה החולפת.

 

לסיכום, גם שנת 2019 הייתה שנה מצוינת עבור טויוטה בכל הנוגע למכירות רכבים בקטגוריות שונות, מה שמצביע על הצלחתה של טויוטה בעדכון הדגמים שהיא מייצרת, בהתאם למגמות המשמעותיות ביותר בעולם הרכב כיום. 

 

כנסו לכאן וצפו בכל דגמי טויוטה החדשים

 

 

לפרטים נוספים התקשרו אלינו לטלפון 04-8550550 או באמצעות האתר.

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות