טויוטה לנד קרוזר

טויוטה לנד קרוזר קצר – יתרונות עיקריים

הלנד קרוזר הוא מבחינות רבות דגם השטח הקלאסי והמוכר ביותר של טויוטה. דגם זה נמכר בעולם מזה רוב לשבעים שנים (!!) ועד היום מדובר באחד מרכבי השטח המוכרים, הנפוצים והפופולאריים ביותר הן בישראל והן במדינות רבות נוספות. באופן ההולם את המסורת היפנית ממנה צמחה טויוטה, מוצע הלנד קרוזר גם בגרסה קצרה. למעשה, קרוב לשליש מרכבי הלנד קרוזר שנמכרו בישראל במהלך השנה שעברה היו אלו שבגרסה הקצרה. מהם היתרונות העיקריים של הטויוטה לנד קרוז בגרסתו הקצרה אשר גורמים לגרסה זו להיות פופולארית כל כך בקרב חובבי רכבי השטח?

 

נוח הרבה יותר לנהיגה וחנייה בעיר

הלנד קרוזר אמנם נחשב לרכב שטח במלוא מובן המילה, ולא לרכב קרוסאובר המשלב בין מאפייני רכב שטח למאפייני רכב עירוני, אך אחוז ניכר מבעלי הרכב המחזיקים לנד קרוזר בארץ משתמשים בו ככלי התחבורה הראשי שלהם, ולכן גם כרכב המשמש אותם להתנייד בעיר, להגיע לעבודה, לבצע סידורים שונים וכו'.

מבחינה זו, כמובן שגרסת המרכב הקצר היא נוחה ואידיאלית הרבה יותר – נוח יותר לנהוג בלנד קרוזר הקצר בכבישים עירוניים צפופים וסואנים, קל יותר למצוא חנייה (יתרון עצום בערים כמו תל אביב...) וכו'.

 

אמנם רכב קצר, אך נוח ומרווח

המבחנים השונים שנערכו לטויוטה לנד קרוזר בגרסתה המקוצרת מעלים כי למרות שרכב זה קצר יותר מגרסותיו הקודמות, הוא לא פחות מרווח ונוח. מדובר ברכב בעל מרחב פנימי מרווח יחסית, מערכת מדיה בעלת מסך גדול, גג שמש גדול, מושב המתכוונן באופן חשמלי, שדה ראייה קדמי רחב ביותר ועוד שלל מאפיינים קטנים המעניקים תחושה של מרחב והופכים את חוויית הנסיעה לנעימה ומרווחת.

 

לנתונים נוספים על טויוטה לנד קרוזר החדשה כנסו לכאן

https://www.toyota-mtm.co.il/new-cars/Land_Cruiser

 

צריכת דלק יעילה עבור רכב שטח

בתור רכב שטח עוצמתי לכל דבר ועניין, הלנד קרוזר בגרסתו הקצרה מתאפיין בתצרוכת דלק סבירה ואף יעילה באופן יחסי. כמעט שישה עשר קילומטר לליטר דלק בנסיעה בינעירונית ותצרוכת ממוצעת של מעל ל 13 ק"מ לליטר. אמנם לא מדובר בתצרוכת היעילה כל כך של רכבים היברידיים קטנים, אך עבור קטגוריה זו של רכבי שטח עוצמתיים, מדובר בתצרוכת סבירה ואף מפתיעה ביעילותה.

 

 

רכב נוח ונעים לנהיגה מצד אחד, עוצמתי ובעל מראה תואם מצד שני

כנראה שיתרונותיו השונים של הלנד קרוזר בגרסתו המקוצרת הם באופן כללי ביותר השילוב בין היותו של דגם זה נעים לנהיגה ולנסיעה, נוח ומרווח יחסית, לבין היותו רכב שטח עוצמתי, אמין ומוכר, אשר אינו כל כך רחוק מגרסותיו האחרות המגיעות ב"אורך מלא". כאשר מוסיפים לכך את העובדה כי מדובר ברכב קומפקטי יותר, ולכן כזה המאפשר התנהלות והתניידות טובה ונוחה יותר בעיר ומבחינת מציאת חנייה, מקבלים יתרונות משמעותיים עבור חובבי שטח מושבעים, ובמיוחד עבור מי שזקוק ללנד קרוזר בתור רכב עבודה אמין, אך מעוניין ליהנות גם מסביבה נוחה ומרווחת יותר לנהיגה.

 

 

אנחנו במתם מוטורס סוכנות משנה טויוטה ממתינים לכם לנסיעת התרשמות מרגשת! 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות