טויוטה יאריס החדשה 2020

טויוטה יאריס החדשה 2020

 

בחודש אוקטובר הקרוב יעלה על כבישי ישראל הדגם המסקרן החדש של מכונית הסופר מיני הפופולארית של טויוטה. הביקוש למכוניות מיני קומפקטיות, אך כאלו המחויבות גם לביצועים בסטנדרט גבוה ורמת בטיחות חסרת פשרות רק הולך ועולה ככל שהאוכלוסייה המתגוררת באזורים עירוניים גדלה, ובטויוטה עמלו רבות על מנת לספק לעולם את דגם המיני הקומפקטי האיכותי והאטרקטיבי ביותר בשוק

 

היאריס הוא דגם פופולארי ביותר בישראל מזה שנים רבות, וגם הדגם החדש –טויוטה יאריס 2020 צפוי לזכות כאן בלא מעט עניין. מה מאפיין את היאריס החדשה ומהם החידושים לעומת הגרסאות הקודמות של המכונית העירונית והקומפאקטית של יצרנית הרכב המובילה בעולם? 

 

פילוסופיית TNGA של טויוטה מגיעה גם לקטגוריית המיני – יאריס 2020 

 

היאריס החדשה טומנת בחובה לא מעט חידושים, שינויים ושיפורים לעומת דגמים קודמים, במטרה לענות על הציפיות והצרכים של אינספור לקוחות הנסמכים על מכוניות מיני במרחב העירוני, וגם מחוץ לו.

אחד מאותם חידושים הוא היישום של פילוסופיית TNGA – Toyota's New Global Architecture, בקטגוריית רכבי המיני, בנוסף לקטגוריות אחרות בהן מיושמת פילוסופיה זו מזה שנים. במה בדיוק מדובר? ובכן, בטויוטה החלו כבר לפני כמה שנים טובות להמציא מחדש את המאפיינים הבסיסיים ביותר של הרכב והאופן בו הם מיוצרים בחברה, בהתאם לפילוסופיה חדשה זו השואפת לשפר את האופן בו המכונית בנויה ומתפקדת, על ידי שינוי מאפיינים בסיסיים במערכות המרכזיות של הרכב, תוך התמקדות בשלושת הביצועים המרכזיים והעיקריים של מכונית – האצה (נסיעה), סיבוב ועצירה. בטויוטה ממש החלו לעצב ולייצר מחדש את המרכיבים הבסיסיים במערכות ההנעה, הבלימה והסיבוב של הדגמים החדשים, במטרה להפוך אותם לאפקטיביים יותר מבחינה אנרגטית, יעילים יותר מבחינת ביצועים ובטוחים יותר בכל דרך אפשרית. 

ביאריס החדשה ניתן למצוא מערכת הנעה היברידית TNGA דור רביעי (עם שלושה צילינדרים ומאה ועשרים כוחות סוס), המבוססת על פלטפורמת GA-B. התוצאה המתקבלת היא רכב יעיל, חסכוני ובטיחותי יותר מהדגמים הקודמים וממכוניות המיני הקיימות כיום בשוק באופן כללי.

 

 

מערכת היברידית חדשה המספקת ביצועים אופטימאליים

 

הדור החדש של היאריס מצויד כאמור במערכת הנעה היברידית, דור רביעי. מדובר במערכת Hybrid Dynamic Force 1.5, בדומה למערכת ההיברידית של הדגם הקודם של היאריס שנמכר בישראל.מדובר במערכת היברידית אשר עברה התאמה מצורתה המקורית אשר שימשה בדגמים של טויוטה קורולה וראב 4, וכאן עברה התאמה לרכב מיני. האתגר של ייצור מכונית מיני היברידית אשר תהיה גם יעילה וחסכונית וגם אפקטיבית מבחינת ביצועים אינו קל או פשוט כלל. בטויוטה השקיעו משאבים רבים ונרחבים לאורך זמן על מנת לייצר דגם קומפקטי המתאפיין ברמת היעילות, הבטיחות ואיכות הביצועים שניתן למצוא ביאריס החדשה (תצרוכת הדלק הממוצעת של הדגם החדש – מעל ל 26 ק"מ לליטר!...). הסוללה של מערכת ההנעה החדשה מאפשרת נסיעה במהירות של עד 130 קמ"ש, והיא קלה יותר בשניים עשר קילו לעומת הסוללה של הדגם הקודם. במיוחד במכונית מיני קטנה וקלה, מדובר בהבדל משמעותי ביותר בביצועים.

בחברה שקדו בקפדנות רבה על מנת למזער את המערכת ההיברידית החדשנית והמוצלחת שלהם, כך שהיא מביאה ליאריס ולקטגוריית המיני כולה סטנדרט חדש של יעילות בצריכת הדלק, לצד ביצועים מרשימים ושיעור פליטות גזים מזהמים נמוך ביותר. כלומר, צרכני היאריס החדשה מקבלים רכב עירוני קומפקטי אשר ידידותי ביותר לסביבה, ואינו מתפשר על הביצועים לשם כך.

 

הדגם הקומפקטי הבטיחותי ביותר בעולם

 

מזה שנים רבות שטויוטה נחשבת ליצרנית הרכבים המאובזרים במערכות הבטיחות המתקדמות והאפקטיביות ביותר (ראו ערך Toyota Safety Sense), והדגם החדש המבוסס על פלטפורמת GA-B הוא קשיח יותר מדגמים קודמים בכ 30%, מה שמבטיח רמה גבוהה הרבה יותר של בטיחות פאסיבית.

 אך מעבר לכך, ביאריס החדשה החליטו לצעוד צעד נוסף קדימה ולהכניס שיפורים נוספים גם במערכות הבטיחות האקטיביות. בדגם החדש ניתן למצוא את מערכות הסיוע המתקדמות הקיימות כבר בדגמי החברה הקודמים (דוגמת מערכת שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד פיצ'רים רבים נוספים), ובנוסף להן עוד מספר תוספות משמעותיות המעלות את קטגוריית המיני לרמה חדשה ובלתי מוכרת עדיין של בטיחות. למשל, ביאריס החדשה כרית אוויר מרכזית להגנה טובה יותר במקרה של פגיעה ברכב מהצד כמו גם מערכת בלימה אוטונומית המזהה הולכי רגל ביום ובלילה, , מעבר אוטומאטי בין אורות נמוכים וגבוהים ועוד. 

בקיצור, מלבד לשלל מערכות הבטיחות המתקדמות שטויוטה מנהיגה בשנים האחרונות כסטנדרט הבטיחותי החדש בעולם הרכב, ביאריס החדשה שופרו גם השלדה והגוף של הרכב כולו, במטרה להפוך אותו לעמיד ובטיחותי יותר. 

 

על הכביש באוקטובר, באולמות התצוגה כבר מספטמבר – יאריס 2020 בישראל

 

לסיכום, טויוטה יאריס 2020 צפויה להציב סטנדרט חדש וגבוה במיוחד בקטגוריית רכבי המיני, ולספק לצרכני הרכבים העירוניים והקומפקטיים רמה חדשה של נוחות, בטיחות ויעילות בשימוש ברכב. כאמור, המערכת ההיברידית החדשה ותצרוכת הדלק היעילה כל כך הופכות את היאריס החדשה גם לרכב מצוין עבור נסיעות בין עירוניות, והעיצוב החדש של תא הנוסעים מבטיח נסיעה מרווחת ונעימה (מדובר בעיצוב של תא נוסעים גדול ומרווח יותר מזה של הדגם הקודם של היאריס, ותא מטען בנפח 286 ליטר, בדומה לדגם הנוכחי של היאריס בארץ). כלומר – זהו רכב עירוני קומפקטי אמנם, אך כזה הממלא את כל הפונקציות השונות ומספק בהחלט כרכב הראשי או היחידי בבית.

 

את הגרסה החדשה והמשופרת של היאריס תוכלו למצוא באולם התצוגה שלנו כבר במהלך חודש ספטמבר. הרכב עצמו צפוי לעלות על הכביש באוקטובר, ממש אוטוטו...

למבט מקרוב על היאריס החדשה, הסבר מלא ומפורט ונסיעת מבחן אשר תסייע לכם להבין האם זו המכונית עבורכם, צרו עימנו קשר!

 

 

להזמנת נסיעת התרשמות בטויוטה יאריס החדשה הקליקו כאן

 

 

 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות