טויוטה

על טויוטה, האולימפיאדה והקשר ביניהן

לאחרונה הכריזה חברת טויוטה העולמית על שותפות עם הוועד האולימפי הבינלאומי, כמו גם עם וועד אולימפיאדת הנכים הבינלאומי, שותפות אשר צפויה להמשך לפחות במהלך חמש השנים הבאות. בנוסף, גם טויוטה ישראל מעניקה חסות לוועד הפראלימפי הישראלי ולאולימפיאדת הנכים בישראל.

 

בעוד שותפות זו כוללת מימון ומתן חסות בהיקפים נרחבים, כאלו אשר יסייעו כמובן לשני צדי השותפות, חשוב להבין כי מדובר בהרבה מעבר לשותפות עסקית או מתן חסות גרידא. מאחורי שותפות זו עומדים ערכים דומים ומשותפים, וראיית עולם מקיפה בעלת מכנה משותף רחב. מהם המאפיינים, הן של חברת טויוטה והן של הארגון האולימפי והפראלימפי, אשר הופכים שני ארגונים אלו למתאימים כל כך לשותפות ומהי ההשפעה החברתית שמקווה טויוטה לייצר כתוצאה מחבירה לארגון מסוג זה?

 

חלוצה ומובילה עולמית בתחומה – על חברת טויוטה

נתחיל בסקירה קצרה של כמה מהמאפיינים הבולטים של חברת טויוטה, סקירה אשר עשויה לעזור להבין טוב יותר מדוע שיתוף הפעולה עם הארגון האולימפי הוא למעשה טבעי ומובן לגמרי – 

חברת טויוטה היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות והמצליחות ביותר בעולם, אך הצלחתה באה לכדי ביטוי בהרבה יותר מאשר הצלחה כלכלית גרידא – טויוטה פועלת במרץ בחזית המחקר והפיתוח בעולם הרכב מזה עשרות שנים, ואמונה על כמה מהפיתוחים הגדולים והחשובים ביותר בתחום, פיתוחים אשר משנים בפועל את העולם בו אנו חיים. בעוד טויוטה חתומה על הפיתוח והייצור ההמוני הראשון של רכבים היברידיים (דוגמת טויוטה פריוס או טויוטה ראב 4...), היא מובילה גם בתחומים כמו הנעת מימן ובימינו אף פיתוח רכבים אוטונומיים.

 

מעבר לפיתוחים הטכנולוגיים פורצי הדרך מדובר בחברה המספקת באופן האמין והאפקטיבי ביותר רכבים משפחתיים איכותיים ובטיחותיים דוגמת טויוטה קאמרי - רכבים בעלי אמינות מכאנית גבוהה ובמחירים סבירים ואף נמוכים בהשוואה למתחרות בשוק. ככזו, מסייעת טויוטה לאינספור משקי בית בישראל ובעולם כולו לרכוש רכבים מתקדמים, יעילים ובטיחותיים, אשר מחזיקים מעמד לאורך זמן ואינם יקרים יתר על המידה.

 

ניתן להמשיך ולכתוב עוד אינספור מילים על הפעילות וההשפעות של טויוטה על עולם הרכב בפרט והעולם בו אנו חיים בכלל, אך כבר כאן ניתן להתחיל ולהבין את הקשר בין אופן הפעילות ועולם ערכים המנחים את החברה לבין אלו של הארגון האולימפי והפראלימפי. 

 

שאיפה למצוינות, השראה והשפעה חיובית על החברה – הארגון האולימפי

בטרם נעבור לקשר בין הארגונים, כמה מילים גם על הארגון האולימפי – ארגון זה, אשר פועל בעולם מזה מעל למאה שנים, שם לנגד עיניו כמה ערכים אשר תואמים באופן הדוק את הערכים שחברת טויוטה מציבה לנגד עיניה בפועלה בעולם הרכב.

 

הארגון האולימפי מעודד מצוינות וחתירה להישגים, באופן אשר ייטיב עם הספורטאים והאנשים העובדים עימם. בנוסף, מדובר במערכת המבקשת להביא לשינוי חברתי חיובי בין אם באמצעות יצירת שיתופי פעולה בין בני אדם, ארגונים ומדינות ובין אם באמצעות תרומה לחייהם של אינספור אנשים ברחבי העולם והכנסתם לעולם הספורט. כמובן שכל הערכים הללו מתחדדים והופכים בולטים וברורים אף יותר כאשר מדובר בארגון הפראלימפי, אשר שם לו כמטרה את עידוד הספורט והמצוינות גם בקרב נכים ובעלי מוגבלויות, ושואף להעניק תקווה ולספק אינספור דוגמאות מעוררות השראה לאנשים הסובלים ממוגבלויות פיזיות אלו ואחרות.

 

רצון בלתי נדלה לפרוץ גבולות

כל מי שמכיר לעומק את הסיפור של טויוטה ושל המשחקים האולימפיים יכול לראות את הקשר בין השניים. ניתן לתארו במספר דרכים, כאשר אחת מהן  היא הרצון הבלתי נדלה המשותף לשני הארגונים לפרוץ גבולות ולקחת את האנושות צעד נוסף קדימה.

 

הארגון האולימפי מספק את התשתית לפריצת גבולות אנושיים בתחום הספורט, כמו גם את הרוח הנדרשת על מנת לעודד אנשים לדחוף קדימה ולנסות ולהגיע רחוק יותר, ופועל גם להשגת והשמשת המשאבים הרבים הנחוצים על מנת לעשות זאת באופן פרודוקטיבי. חברת טויוטה כאמור שמה לה גם כן כמטרה לפרוץ גבולות בתחום בו היא פועלת, וכפי שהוכיחה אינספור פעמים בעשורים האחרונים – מדובר במטרה אותה היא משיגה שוב ושוב.

 

עולם הרכב של ימינו לא היה נראה כמו שהוא נראה היום אילולא חברת טויוטה. בלי פעילות החברה והשקעתה הנרחבת במחקר ופיתוח, עולם הרכב היה מפגר כיום בעשרות שנים לעומת מצבו הנוכחי. גם במקרה של טויוטה מדובר בעידוד ערכים דומים (מצוינות, פריצת גבולות וכו') ובהספקת המשאבים הנדרשים על מנת להתקדם בכיוון.

 

שני הארגונים פועלים בקווים מקבילים ובהנחייתם של ערכים דומים, ושניהם תורמים משמעותית להתקדמות המין האנושי בתחומים שונים, לפריצת גבולות היכולת, ההישגיות והטכנולוגיה האנושית, והנחייתם של כל אלו לכיוונים רצויים מבחינת האנושות. לאור זאת, שיתוף הפעולה בין שני גופים אלו מובן ואפילו מתבקש.

 

לעורר השראה תוך אמונה בכוחה של התנועה

מטרתה העיקרית של טויוטה בתמיכתה בארגון האולימפי במהלך השנים הקרובות היא לסייע לעורר השראה בעולם, הן באנשים פרטיים והן בארגונים נוספים, מדינות שלמות וכל גוף המעוניין ומסוגל לחולל שינויים חיוביים בעולם ולסייע לאנשים. מדי ארבע שנים מהווה האולימפיאדה תצוגה מרהיבה לא רק של היכולת והשאפתנות האנושית, אלא גם של שיתוף הפעולה חסר התקדים מנקודת מבט היסטורית בין כלל המדינות בעולם, והאופן בו כולנו מתכנסים יחדיו על מנת לחגוג את רוח הספורט ושיתוף הפעולה האנושי.

 

הכוח והערך החיובי הטמון בתנועה מהווה נקודה מקשרת גם כן בין שני הארגונים – כוחה של התנועה מניע את חברת טויוטה לפתח פתרונות ניידות חדשים ופורצי דרך מזה עשרות שנים. בעוד התחרויות האולימפיות סובבות סביב תנועה מסוגים שונים ושכלולה לכדי שלמות, מדובר בנקודת קישור מתבקשת בין שני ארגונים שאפתניים אלו.

 

מעניין יהיה לראות את הפעילות האולימפית בשנים הקרובות ואת האופן בו תשתלב טויוטה בחגיגה זו של שאפתנות, הישגיות ושיתוף פעולה אנושי. 

 

לפניה בנושא דגמי טויוטה החדשים התקשרו אלינו לטלפון 04-8550550 או באמצעות דף צור קשר באתר.

 

למידע נוסף אודות טויוטה היברידית לחצו כאן

 

לצפייה בכל דגמי טויוטה לחצו כאן

 




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות