טויוטה היברידית

טויוטה אוריס היברידית - המשפחתית הנמכרת ביותר בישראל

טויוטה אוריס מחזיקה בתואר חשוב מאוד: זוהי המשפחתית הקומפקטית הנחשבת לנמכרת ביותר בישראל, תואר בו זכתה עקב מספר לא מבוטל של חידושים ויתרונות. זהו דגם נוח לנסיעה, הכולל את מערכות הבטיחות היעילות ביותר ואף עיצוב שמצליח למשוך תשומת לב חיובית. לפניכם סקירה של הדגם המוצג בסוכנות טויוטה חיפה, כולל התייחסות בלתי נמנעת לגרסה ההיברידית המוצלחת מאד שלו.

על טויוטה אוריס המחודשת

הדור הנוכחי של טויוטה אוריס החל להיות משווק בישראל לאחרונה, כאשר כבר עכשיו ברור שמדובר באחד הרכבים המסקרנים ביותר שיש. האוריס המחודשת כוללת מנוע טורבו בנזין חדש, שאינו מובן מאליו כלל וכלל ברכבי טויוטה, ולצד זה גם שדרוג של פנים הרכב: כך, למשל, נוספו חומרי בידוד שנועדו להבטיח בידוד טוב עוד יותר של הרעשים בפנים הרכב. מבחינה בטיחותית חל שיפור משמעותי, כאשר הדגם הנוכחי מצויד במערכת בטיחות חדשה לגמרי, הכולל בתוכה קפיצים, בולמים ותושבות חדשים.

הנתונים הטכניים של טויוטה אוריס מציבים אותה, כאמור, בקטגוריה של המכוניות המשפחתיות הקומפקטיות: אורך המכונית 459 ס''מ ורוחבה 176 ס''מ "בלבד". למרות כל אלה, הדגם מצליח להיות מפתיע במרחב הפנימי הגדול שלו – 530 ליטר -  שהופך אותו מתאים לצרכים של כל משפחה ישראלית באשר היא. עיצוב הדגמים הנוכחיים של האוריס הוא המרשים ביותר שיש, כאשר בין החידושים האסתטיים אפשר למנות חישוקי מגנזיום, שמשות המשתלבות עם מבנה הרכב האווירודינמי ושילוב אידיאלי של פסי הרכב והשמשות עם העיצוב הכולל.

מבחינה בטיחותית, עומדת טויוטה אוריס 2018 בסטנדרטים הגבוהים ביותר. רשימת אמצעי הבטיחות שלה כוללת בתוכה מערכת בקרת יציבות (VSC), מערכת משולבת של ABS ו-EBD, שבע כריות אוויר ועוד. את השקט הנפשי ניתן לקבל גם בהתבוננות על נתוני זיהום האוויר המינימליים של הדגם, על אחת כמה וכמה הדגם ההיברידי, אשר נמצא בקבוצת זיהום האוויר 2.

נתונים טכניים ואבזור פנימי

טויוטה אוריס 2018 מגיעה בשלוש גרסאות מנוע עיקריות: מנוע 1.3 ליטר (99 כוח סוס) ומנוע 1.6 ליטר (132 כוח סוס), שאפיינו גם את הדגמים הקודמים. אליהם התווסף, בדגם הנוכחי, מנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין (116 כוח סוס). הדגם מגיע הן בגרסה ידנית והן בגרסה אוטומטית. יש לציין כי אוריס המחודשת כוללת גם גרסאות מבוססות דיזל, אם כי אלה אינן רלוונטיות לתחום הרכב בישראל.

רמת האבזור של טויוטה אוריס היא מהמרשימות ביותר שתוכלו למצוא, לא רק בתחום הרכב המשפחתי אלא גם בתחום הרכב כמכלול. ארבעה חלונות חשמליים, מערכת דיגיטלית של בקרת אקלים, אפשרות להתניע את הרכב ללא מפתח (בדגם ההיברידי), מראות צד חשמליות, מצלמת רוורס, דיבורית BlueTooth עליה ניתן לשלוט באמצעות גלגל ההגה ושאר הפתעות אחרות.

ויש גם גרסה היברידית

הנתונים מראים שאחוז ניכר מבין כלל רכבי האוריס – כשני שליש, למעשה – משתייכים על גרסת הסטיישן. זאת ועוד, החלק הארי מתוך רכבי הסטיישן מבוסס על מערכת הנעה היברידית. הגרסה ההיברידית משלבת בתוכה מנוע בנזין 1.8 ליטל ומנוע חשמלי שמפיק 80 כוח סוס ו-21.1 קג''מ. שילוב המנועים מביא להספק של 136 כוח סוס, הספק אשר דומה מאד לזה של כלי הרכב, מבוססי הבנזין, להם מנוע של 1.6 ליטרים.

 

שילוב המנועים מסייע להביא לצריכת דלק מינימלית בכל קנה מידה: הדגם הנוכחי של טויוטה אוריס ההיברידית מציע נתוני צריכת דלק של כ-24.4 קילומטר לליטר. לשם השוואה, הדגמים ההיברידיים הקודמים של האוריס היו בעלי צריכת דלק של 16.4 קילומטר לליטר בנסיעה משולבת. מכאן, נובע בהכרח שרכישת הדור הנוכחי של הדגם ההיברידי היא המשתלמת ביותר שיש גם מבחינת החיסכון בדלק.

לפניות לגבי רכישת טויוטה חדשה התקשרו אלינו לטלפון 04-8550550 או  צרו איתנו קשר באמצעות האתר.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות