דגמי טויוטה

דגמי טויוטה שתוכלו למצוא בארץ ברמת איכות גבוהה ובמחירים נמוכים

מאחר וחברת טויוטה ידועה בארץ ובעולם כאחת מיצרניות הרכב המובילות והאיכותיות ביותר, רבים מצפים למצוא את דגמי החברה רק במחירים גבוהים יחסית, וודאי ביחס לאלטרנטיבות בכל אחת מהקטגוריות. בפועל זהו לא המצב. לא רק שרכבי טויוטה אינם מהיקרים יותר בשוק, אלא שגם ניתן למצוא כמה מדגמי החברה במחירים נמוכים ביותר, במיוחד כאשר פונים לשוק רכבי יד שנייה.

 

כמה מהדגמים האמינים והפופולאריים ביותר של טויוטה נמכרים בארץ במחירי רצפה של ממש. טויוטה יאריס משומשת, למשל, ניתן למצוא כיום במחיר מזערי ביותר, מה שהופך אותה לאחת האפשרויות האטרקטיביות ביותר בטווח מחירי הרכבים הזולים ביותר. גם טויוטה קורולה משומשת ובמצב טוב ניתן למצוא כיום במחירים אטרקטיביים ביותר, ורמת האיכות בה ידועים דגמי החברה הופכים אפשרות זו לאטרקטיבית במיוחד. מה הופך דווקא את הדגמים הללו של טויוטה לאטרקטיביים כל כך עבור הקהל המחפש רכבי טויוטה יד שנייה איכותיים, במחיר כמה שיותר נמוך?

 

רמת איכות ואמינות מכאנית שמחזיקה מעמד לאורך שנים רבות

הסיבה לנהירה ההמונית אחר רכבי טויוטה לאורך עשרות השנים האחרונות, הן בשוק הרכבים החדשים והן בשוק רכבי יד שנייה, נובעת בראש ובראשונה מרמת האיכות הגבוהה וחסרת התחרות של דגמי החברה. טויוטה ידועה כיצרנית של רכבים איכותיים ואמינים מכאנית גם לאורך שנים ארוכות לאחר היציאה מן המפעל, והדבר בא לכדי ביטוי בכלל הדגמים השונים של החברה. 

כאשר עוסקים בתחום של רכבים משומשים ורכבי יד שנייה, רמת האמינות המכאנית והיכולת של הרכב לשמור על תפקוד תקין גם לאורך זמן משחקים תפקיד מכריע. אם חיפשתם ברצינות פעם אחרי רכב משומש, וודאי הרגשתם כי מרבית אי הוודאות והסיכון שלוקחים נוגעים לאמינות המכאנית של הרכב – מה מצבו האמיתי? כמה זמן יעבור עד שנצטרך לקחת אותו למוסך ולהוציא עליו כסף? האם המחיר הנמוך שלו משתלם בהתחשב בכך? מאחר ורכבי טויוטה, וודאי הדגמים הפופולאריים והנמכרים ביותר שביניהם דוגמת טויוטה קורולה, נחשבים לאמינים מכאנית ואיכותיים במיוחד, גם רכבים משומשים של היצרנית היפנית לרוב יהיו אמינים יותר מהאלטרנטיבות בכל אחת מהקטגוריות. במילים אחרות, אם אתם מחפשים רכב אמין במחיר הזול ביותר האפשרי, דגם יחסית ישן של טויוטה יאריס או טויוטה קורולה עשויים להיות האפשרות הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם.

שוק רכבי יד שנייה הוא שוק הרכבים הרלבנטי ביותר עבור חלק ניכר מהישראלים – לא רק צעירים חסרי ממון אלא גם לא מעט מבוגרים ובעלי משפחות מעדיפים לפנות לשוק רכבי יד שנייה על מנת להימנע מהמיסים הגבוהים הכרוכים ברכישת רכב חדש בישראל. מאחר ושוק הרכבים המשומשים בישראל הוא רחב ועשיר כל כך באפשרויות שונות, קל מאוד ללכת בו לאיבוד בעת החיפוש. במידה ותגיעו עם כמה דגמים ספציפיים בהם אתם מעוניינים (וכאמור אנו ממליצים לבחון טוב את טויוטה יאריס וטויוטה קורולה – הדגמים הראשונים והוותיקים יחסית), החיפוש יהיה פשוט וקל הרבה יותר, והסיכויים לקנייה מוצלחת ומשתלמת גבוהים יותר.

 

טויוטה C-HR וראב 4 – יתרון לטויוטה גם בקטגוריית הג'יפונים המשומשים

היתרון של דגמי טיוטה, הידועים כאמור באמינותם המכאנית הגבוהה לאורך זמן, בא לכדי ביטוי בשוק הרכבים המשומשים לא רק בדגמים משפחתיים וקומפקטיים דוגמת טויוטה קורולה או יאריס, אלא גם בקטגוריות נוספות. שוק רכבי הקרוסאובר, SUV וג'יפונים למיניהם הוא מפותח מאוד בישראל, וכך גם שוק הרכבים המשומשים של קטגוריה זו. ישראלים רבים מעוניינים בג'יפון, ורבים מהם מעדיפים לחפש אחר רכב משומש אך במצב טוב, מאשר לקנות ג'יפון חדש במחיר מלא.

ואכן, ניתן למצוא בארץ אינספור ג'יפונים משומשים הנמכרים במחירים נמוכים ביותר, לפחות בהשוואה לדגמים החדשים של רכבים אלו היוצאים כעת לשוק. הבעיה מבחינת רבים היא כי ברכבי שטח, קרוסאובר, ג'יפונים וכו' החשיבות של האמינות המכאנית והמבנית של הרכב גבוהה במיוחד, שכן רכבי שטח מתבלים מהר יותר, כך שקשה יותר לדעת בדיוק מה אתם מקבלים כשאתם קונים רכב כזה משומש.

גם כאן, קיים יתרון מהותי לדגמי טויוטה הרלבנטיים דוגמת טויוטה ראב 4, טויוטה C-HR ועוד. דגמים אלו של טויוטה נחשבים לא רק למובילים בקטגוריות שלהם, אלא גם לאמינים ביותר לאורך זמן, בדומה כאמור למרבית דגמי החברה. ההקפדה חסרת הפשרות של היצרנית היפנית על רמת האיכות הגבוהה ביותר בתהליך הייצור הופכת גם ג'יפונים בני עשר וחמש עשרה שנים לעמידים ואמינים ביותר מבחינה מכאנית ובטיחותית, ולכן למועמדים מובילים עבור כל מי שמעוניין ברכב מקטגוריה שכזו, אך משומש וזול יחסית.

 

לסיכום, דגמי טויוטה השונים, הן בקטגוריות המשפחתית והעירונית והן בקטגוריות של רכבי שטח, קרוסאובר וכו', הם ה"הימור" הטוב והבטוח ביותר עליו ניתן ללכת כאשר מחפשים אחר רכב יד שנייה. השילוב בין רמת איכות הגבוהה בכמה מדרגות מאלו של כל שאר היצרניות, יחד עם השפע של רכבי טויוטה הקיים בשוק הרכבים המשומשים בישראל, מציעים לנו שילוב מנצח בין רכב זול ומשתלם כלכלית לבין אמינות מכאנית ועמידות של הרכב ומערכותיו לאורך זמן.

 

 

 

לכל דגמי טויוטה בסוכנות טויוטה בחיפה לחצו על לינק זה

 

לכל דגמי טויוטה בתוכנית טויוטה סלקט לחצו על לינק זה 

 

לפרטים נוספים התקשרו אלינו לטלפון 04-8550550 או באמצעות האתר.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות